کد خبر 1091331
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
بایرن قهرمان جام حذفی آلمان شد؛ دوگانه باواریایها با فلیک

بایرن مونیخ توانست با شکست بایر لورکوزن در فینال جام حذفی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش مشرق، در فینال جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ به مصاف بایر لورکوزن رفت. بایرن توانست در این دیدار با نتیجه 4 بر دو به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم فلیک همچنانکه پیش بینی می شد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 16 توسط آلابا به گل رسید. 8 دقیقه بعد نوبت به گنابری رسید تا اختلاف را به دو گل افزایش دهد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

حرکت جالب بازیکنان بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در نیمه دوم هم بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 59 توسط لواندوفسکی گل سوم را به ثمر رساند و تا حدود زیادی کار حریف را تمام کند.

لورکوزن در دقیقه 63 توسط اسون بندر یکی از گل های خورده را جبران کرد. دقایق پایانی بازی شاهد دو گل دیگر بود که یکی برای بایرن و یکی هم برای لورکوزن بود.

در دقیقه 89 رابرت لواندوفسکی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند اما در آخرین ثانیه ها هاورتز از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده دیگر لورکوزن را جبران کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 4 بر دو به سود بایرن به پایان رسید.

بایرن مونیخ با هدایت فلیک چند روز پیش هم توانسته بود که قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد تا دو گانه این تیم کامل شود.

بایرن این فرصت را دارد که برای دومین بار در تاریخ خود با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سه گانه را کسب کند.

تیم فلیک باتوجه به شکست قاطع چلسی در دیدار رفت به احتمال خیلی زباد به راحتی بتواند به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس