به گزارش مشرق، معاون سازمان ملي استاندارد ايران از ارائه تاييديه شمارهگذاري وانت پيكان به پليس توسط اين سازمان خبر داد.
بهادر كاظمي در گفتوگو با ايسنا، افزود: اواخر سال گذشته كارشناسان سازمان استاندارد از خط توليد وانت پيكان در تبريز بازديد كردند و گزارش آنان نشان ميدهد كه اصلاحات لازم در فرايند توليد وانت پيكان اعمال شده است.
وي گفت: بر همين اساس سازمان ملي استاندارد ايران تاييديه لازم را براي شمارهگذاري وانت پيكان به پليس داد.
داستان وانت پيكان از آنجا آغاز شد كه سازمان استاندارد، ارديبهشت سال گذشته اعلام كرد كه اين خودرو به دليل نداشتن استانداردهاي 51 گانه از ابتداي مهر ماه نبايد شمارهگذاري شود و پليس ناجا هم با همين عنوان از ابتداي مهرماه شمارهگذاري وانت پيكان را متوقف كرد. بعد از مباحث مطرح شده درخصوص تعطيلي خط توليد وانت پيكان در تبريز و تبعات اجتماعي و اقتصادي آن، در نهايت هيات دولت در اواخر آبان ماه سال گذشته با ادامه توليد آن تا پايان سال موافقت و تداوم توليد اين خودرو بعد از پايان مهلت مقرر را به رعايت استانداردهاي موردنظر سازمان ملي استاندارد منوط كرده بود.
بهادر كاظمي در گفتوگو با ايسنا، افزود: اواخر سال گذشته كارشناسان سازمان استاندارد از خط توليد وانت پيكان در تبريز بازديد كردند و گزارش آنان نشان ميدهد كه اصلاحات لازم در فرايند توليد وانت پيكان اعمال شده است.
وي گفت: بر همين اساس سازمان ملي استاندارد ايران تاييديه لازم را براي شمارهگذاري وانت پيكان به پليس داد.
داستان وانت پيكان از آنجا آغاز شد كه سازمان استاندارد، ارديبهشت سال گذشته اعلام كرد كه اين خودرو به دليل نداشتن استانداردهاي 51 گانه از ابتداي مهر ماه نبايد شمارهگذاري شود و پليس ناجا هم با همين عنوان از ابتداي مهرماه شمارهگذاري وانت پيكان را متوقف كرد. بعد از مباحث مطرح شده درخصوص تعطيلي خط توليد وانت پيكان در تبريز و تبعات اجتماعي و اقتصادي آن، در نهايت هيات دولت در اواخر آبان ماه سال گذشته با ادامه توليد آن تا پايان سال موافقت و تداوم توليد اين خودرو بعد از پايان مهلت مقرر را به رعايت استانداردهاي موردنظر سازمان ملي استاندارد منوط كرده بود.