کد خبر 1098604
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
گاز

یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان می تواند سکوهای گازی این رژیم را در دریای مدیترانه هدف قرار دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم به نقل از «گیل اگنسکی» فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا نوشت: حزب الله لبنان می‌تواند سکوهای استخراج گاز اسرائیل در دریای مدیترانه را هدف قرار دهد.

وی اذعان کرد: حزب الله لبنان توان نظامی خود را ارتقا داده و می‌تواند در هر درگیری نظامی در آینده این کار را انجام دهد.

این فرمانده صهیونیست گفت: ما در نیروی دریایی در مقابل حزب الله با دو چالش رو به رو هستیم. نخست تهدیدات روی آب و دوم تهدیدات زیر آب. سناریوهای پیچیده‌ای در این خصوص وجود دارد.

وی به حمله حزب الله به ناو جنگی اسرائیلی در جنگ سال ۲۰۰۶ در ۱۶ کیلومتری سواحل بیروت و به هلاکت رسیدن چهار نظامی صهیونیست اشاره کرد.

پیش از این نیز فرماندهان و ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی حزب الله لبنان به ویژه قدرت موشکی این حزب اذعان کرده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیسیمچی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    12 3
    منتظر امر رهبریم.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    3 3
    بیخود قیل وقال نکنید، ضربه را در جایی میزنیم که به کله پوکتون هر چی فشار بیارید نمیفهمید، به قول سردار عزیزمون آنجایی که فکرشو نمی‌کنید ما در آنجا هستیم، پس تا روز پاسخ کوبنده منتظر باشید....
  • CA ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    1 3
    حزب الله حتی بازم باشد به مخازن صادراتی گاز اسرائیل به اردن نیز حمله خواهد کرد و یا هر منبع انرژی دیگری که اسرائیل صادر کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس