کد خبر 1102076
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
پاشنه آشیل بزرگ تیم قلعه‌نویی؛ سپاهان را چه شده است؟

سپاهان در ۱۰ بازی اخیر خارج از خانه خود به بردی نرسیده و همین مساله آنها را از قهرمانی و حالا کسب سهمیه دور کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک در برابر استقلال شکست خورد و با ۴۵ امتیاز از یک بازی بیشتر نسبت به فولاد رده ششمی در رده چهارم قرار گرفت.

طلایی‌پوشان در دیدار برابر یکی از رقبای مستقیم خود یعنی استقلال، امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت نداشتند اما روند نه چندان خوب این تیم هفته‌هاست که ادامه دارد و آنها را از ابتدا از قهرمانی و سپس در راه کسب سهمیه با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید:

شکایت رسمی سپاهان از داور بازی با استقلال

تیم پرستاره اصفهانی در ۹ بازی اخیر خود تنها ۲ برد داشته است. آنها امتیازات زیادی را پس از شروع مجدد مسابقات از دست دادند و همین مساله آنها را از رده دوم هم جدا کرد و حالا به رده چهارم رسانده است. با این وجود مهمترین مشکل سپاهان عملکرد ضعیف این تیم در بازی‌های بیرون از خانه بوده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی در هفته هفتم و در تاریخ ۲۹ مهرماه در برابر گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی سیرجان دیگر رنگ برد بیرون از خانه را به چشم ندیدند و در ۱۰ بازی بعدی خود هفت تساوی و سه باخت را تجربه کرده‌اند و از ۳۰ امتیاز ممکن به هفت امتیاز قناعت کرده‌اند. طلایی‌پوشان در ۲ دیدار اخیر خارج از خانه خود مقابل رقبای مستقیم‌شان تمام امتیازات را تقدیم کرده‌اند. البته نباید فراموش کرد که نمایش‌شان بد نبوده است. شاید اگر بی‌دقتی بازیکنان سپاهان و اشتباه داور نبود این تیم برابر تراکتور و استقلال حداقل شکست را پذیرا نمی‌شد اما این اشتباهات همیشه بوده و اتفاقا در بازی رفت برابر استقلال به یاری طلایی‌پوشان آمد.

حال باید دید سپاهان در سه هفته باقی‌مانده لیگ و در جام حذفی چه می‌کند. این تیم  در لیگ باید به ترتیب به مصاف تیم‌های نساجی، شهرخودرو و پیکان برود. ۲ بازی نخست در ورزشگاه نقش جهان است و دیدار با پیکان در تهران. در کنار آن بازی یک چهارم نهایی در جام حذفی هم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. در آن ۲ بازی دیگر خود امیر قلعه‌نویی هم به تهران خواهد آمد تا تیمش را از نزدیک هدایت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس