کد خبر 1102476
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۴
منچستریونایتد با ۱۲۰ میلیون یورو سانچو را جذب می‌کند

باشگاه منچستریونایتد در حال نهایی کردن فرایند انتقال جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ است.

به گزارش مشرق، نشریه آلمانی «بیلد» خبر داد باشگاه منچستریونایتد حاضر است برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند در این تابستان، مبلغ 120 میلیون یورو بپردازد. طبق این گزارش؛ منچستریونایتد قرار است این رقم را در چند قسط به این باشگاه آلمانی بپردازد، این در حالی است که دورتموند سرانجام با بسته پیشنهادی این باشگاه انگلیسی به منظور واگذاری هافبک انگلیسی‌اش موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

شرط منچستر برای واگذاری مجدد سانچس

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داده بود سولسشایر از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته است تا انتقال سانچو 20 ساله به اولدترافورد را هر چه سریعتر عملی کنند. گفته می‌شود مسئولان باشگاه دورتموند با سانچو در سال 2018 توافقی داشته‌اند که در صورتی که این بازیکن در سال 2020 پیشنهاد مناسبی داشته باشد، بتواند سیگنال ایدوناپارک را ترک کند.

هافبک تیم ملی انگلیس که بین سال‌های 2015 تا 2017 در رده‌های پایه برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، در سال 2017 در ازای هشت میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال 2022 تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه‌های دیگری همچون چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار دارد، فصل اخیر در 44 بازی، آمار 20 گل زده و 20 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس