ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد

همانطور که انتظار می‌رفت، ابعاد شگفت‌انگیز قراردادها در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا نهادهای نظارتی جهت رسیدگی و افشای این ماجراها وارد عمل شوند.

به گزارش مشرق، چندی قبل در خصوص ابعاد شگفت انگیز و غیرمتعارف قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی آن یعنی شرکت آتیه داده پرداز به صورت سلسله وار مطالبی را منتشر کردیم.

در این گزارش ها به استاندارد نبودن قرارداد و بندهایی که صلاح و مصلحت پرسپولیس در آن لحاظ نشده، اشاره داشتیم که البته، بررسی ابعاد ماجرا و جزئیاتش، شائبه های قابل توجهی را ایجاد کرده بود. در آن زمان نیز بسیاری از کارشناسان و دلسوزان این تیم پرهوادار پایتخت، این قرارداد را "ترکمانچای" لقب داده بودند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بازیکن مغضوب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد

همزمان با این موضوع، برخی نهادهای نظارتی برای بررسی اینگونه قراردادها وارد عمل شده و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. در نهایت نیز ماجرا به این نقطه رسید که وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای که شب گذشته منتشر شد، بازداشت یک مدیر میانی در یک باشگاه ورزشی پایتخت را تایید کرد.

براساس اخبار دریافتی، یک نهاد امنیتی بابت بررسی قراردادهای مالی در این باشگاه تهرانی پرهوادار، تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده که منتهی به بازداشت یک مقام اصلی در این باشگاه شده است. البته،‌ شنیده می شود برخی مدیران سابق و فعلی نیز برای شفاف شدن برخی مسائل پنهان در قراردادها مورد بازخواست قرار خواهند گرفت تا پاسخگوی عملکرد مجهول و نامشخص خود در این زمینه باشند. 

پیگیری ها نشان می دهد به احتمال زیاد این بار نهادهای نظارتی قصد دارند پس از محرز شدن برخی مسائل پشت پرده، برخوردهای متناسبی با مدیرانی که باعث ایجاد موضوع در این باشگاه شده اند، صورت دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    25 16
    یعنی دست تیم حکومتی رو میشه؟!بعیییییده
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      18 14
      تیم حکومتی فقط استقلاله که برای برگشت استراماچونی کل کشور رو بسیج کرد
    • ارتش سرخ IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      16 14
      تا اونجا که همه می دونن تیم حکومتی کیسه کشا هستن ، تو این چند سال دو جین بازیکن در پیت گرفتید و پولش از بیت المال پرداخت شد . وزیر تون رفت مالزی تا از لیگ قهرمانان واقعی حذف نشید پول نیمار و بویان و وووو پرداخت کرد حکم کسر امتیاز تون سالهاست تو بایگانی است و داره خاک می خوره جوجه کلاغ تون هم قرارداد ۶ میلیاردی داره وریا غفوری هم قرارداد ۹ میلیاردی داره طبق بازرس ها هم همین چند وقت پیش دو برابر سرورتون ریخت و پاش کردید و هیچ جامی با وجود لطف کمیته انظباطی و داوران نیاوردید
    • پوکر سوزش IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      6 6
      آخه شل مغز خبر رو بخون بعد حرف بزن ، یه قرارداد ترکمنچای بستن که به ضرر پرسپولیسه و به سود چند نفر مدیر فاسد ، همینطور از خودت در افشانی میکنی جهت کم شدن سوزشت
    • Ss IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      4 0
      ما دو جین بازیکن درپیت خریدیم از جونیور با گلهای زیاد یادتون رفته؟ عجب آدامای از حقیقت به دوری هستین خوبه خبر مال تیم حکومتیه شماست
  • ناظر بازار IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    20 1
    وزارت اطلاعات بعنوان ضابط این پرونده نباید تنها به پرسپولیس بسنده کنده بلکه از صدر ماجرا یعنی فدراسیون رو به پایین تمام باشگاه هایی که از بیت المال ارتزاق میکنند رو شخم بزنه و دست مافیا ها رو از بیخ قطع بکنه.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      0 0
      مثبت دادم ولی شک نکن 90درصد بیت المال تو پیروزی خرج میشه و اگه قرار باشه مافیایی پیدا شه همینجا باید دنبالش گشت
  • لنگی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    15 8
    چ عجب بعد هدایتی وسکه هاش حالا هم بوی اختلاس و فساد از لنگ بلند شده جاماشم معلومه اسنپیه وزیر هم باید پاسخگو باشه
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    11 0
    یعنی میشه یکبار برای همیشه داستان فساد و حیف و میل بیت المال از حوزه ورزش بویژه فوتبال حذف بشه؟الان که وزارت اطلاعات بطور جد وارد شده و قوه قضائیه هم بیشتر از هر زمان انگیزه فساد زدایی داره بهترین زمان هست.
  • ياور رئالي IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    17 6
    مافيابايد رسوا شه ...وزير لنگي بايد اخراج شه
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    9 4
    کیسه کشا چی میگن واسه خودشون، وزارت به یه دزد پست مقام داده، کجا تو باشگاه پرسپولیس، کسی که ضرر کرده پرسپولیسه پول ها بجای اینکه برای &پیشرفت باشگاه خرج بشه رفته به حساب شخصی
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    3 3
    کاش پرسپولیس رو بدن دست طرفدارای واقعی تیم و دست مسئولین دست نشانده رو از اون کوتاه کنند. طرفدارای پرسپولیس مدت هاست داد می زنند که پول های پرسپولیس گم می شه و داره حق پرسپولیس خورده می شه خدا کنه با دستگیری بقیه افراد دست نشانده و مجازات انها درس عبرتی بشه تا تاسیونی که جای دیگه استخدام نشده اند هوس مدیریت و مسئول شدن در پرسپولیس رو نکنند.
  • پوکر سوزش IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    1 7
    میبینم که یه عده دوچرخه سوار کم سواد ریختن اینجا و اظهار فضل میکنن ، دانشمند ، فیلسوف خبر رو بخون یکمم فکر کن بعد متوجه میشی که چندتا مدیر فاسد یه قرارداد بستن به ضرر پرسپولیس و خودشون این وسط شیرینی گرفتن هرکاری کنی نمیتونی از سوزشتون کم کنید
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    7 1
    قراردادهای هنگفت تیم لنگ با بازیکنان قرارداد هنگفت با برانکو و جدیدا قرارداد ۸ میلیارد تومانی با گلمحمدی ، تیمی که با بریز و بپاش هدایتی و امثال هدایتی از بودجه بیت المال و ساپورت وزارت ورزش به اینجا رسیده و به قول خودشون پوکر فساد کردند حالا باید جوابگو باشند.
  • CA ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    2 3
    کلا همه جا فوتبال و سلبریتی و کارهای هنری پر از فساد هست چون بنظر من ورزش در این سطح کلا فسادزا هست هر چند پرسپولیس به نظر من کمترین فساد رو نسبت به خیلی از تیمها داره.
  • کیا IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    1 2
    برجام روی تمام قراردادهای گذشته را سفید کرده پس هنوز به برجام نرسیده
    • FR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      برجام که ذره ای بد بود نیازی نبود انقدر زور بزنید بد نشونش بدید
  • قلب آبی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    1 0
    پوکر فساد ... حسین هدایتی...و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس