کد خبر 1104024
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
مسئولیت باخت را به گردن می‌گیرم/ ذوب آهن ۱۱ نفره دفاع می کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن گفت: مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم چرا که نتوانستم به بازیکنانم انگیزه کافی بدهم.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید. وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ موفق شد با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کند.

یحیی گل محمدی پس از این شکست گفت: نیمه اول خیلی بد شروع کردیم و جریمه شدیم. آخر نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و نیمه دوم بازی یک طرفه بود و ۱۱ نفره دفااع می کردند. نگه داشتن انگیزه ها برای یک بازی تشریفاتی سخت است. مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که نمی شود کارش کرد. تمایل داشتم با پیروزی جشن قهرمانی بگیریم اما نشد.

وی ادامه داد: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم چرا که لیاقت این قهرمانی را داشتند. به همه عواملی که کمک کردند تا این تیم قهرمان شود تبریک می گویم. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: ما تیم را کامل به زمین فرستادیم و دوست نداریم حق تیمی ضایع شود. باخت را خودم به گردن می گیرم. شاید نتوانستم آنطور که باید به بازیکنان انگیزه بدهم. نمی خواهم در مورد مسائل منفی صحبت کنم چرا که جشن مان خراب می شود. 

وی ادامه داد: خیلی ها برای این تیم زحمت کشیدند. از آقای برانکو و کالدرون هم تشکر می کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. جایشان در این جشن خالی است. حساب کردیم دعوت کردن از این دو برای حضور در ایران یکی دو میلیارد هزینه می خواست. به نظرم دعوت از آنها کار جالبی نبود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    بابا مسعود زیر ذره بینه فعلا
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    1 3
    تو یا وزیر
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
      2 4
      خوب بازی کنید چرا صغرا و کبرا می چینید....دنبال مقصر گشتن نشانه حقارته
  • سوسان IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 3
    ما هم به بابامسعودتون تبریک میگیم یهودپولیس باید قهرمان میشد چون اونها میخواستند
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
      3 0
      تا جایی که من می دونم پان ترکیسم محصول یهودی هاست و آتا تورک هم یهودی بوده ....
  • حانیه IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    2 0
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس عزیز و دوست داشتنی و قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس