کد خبر 1105045
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
علیپور و پرسپولیس نزدیک به خط پایان

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ترک کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس باید از کمتر از یک ماه دیگر کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند، خیلی از بازیکنان این تیم به خاطر پایان یافتن زمان قرارداد و یا بندهایی که در قراردادشان دارند، می‌توانند پرسپولیس را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

علیپور با چینگ‌دائو قرارداد بست؟

سرخپوشان تحت هدایت یحیی گل‌محمدی توانستند قهرمانی مقتدرانه‌ای را در لیگ نوزدهم تجربه کنند و با توجه به این موضوع، خیلی ها منتظر هستند تا پرسپولیس موفقیت‌هایش را در لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار کند و بتواند به مراحل بعدی این مسابقات راه پیدا کند. این در حالی است که حالا در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز این رقابت‌ها ممکن است بسیاری از بازیکنان پرسپولیس این تیم را ترک کنند.

اولین شوک احتمالی توسط علیپور
علی علیپور یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود. مهاجمی که دوباره شانس آقای گلی در لیگ را دارد اما این بازیکن ممکن است بلافاصله پس از اتمام لیگ، پرسپولیس را ترک کند آن هم بدون اینکه یک ریال از پول این بازیکن هم به پرسپولیس برسد.

تیم‌هایی از بلژیک، کرواسی و چین خواهان این بازیکن هستند و با توجه به شرایط فعلی به احتمال فراوان این بازیکن در پایان فصل، فوتبالش را در خارج از ایران دنبال خواهد کرد.

مدیران پرسپولیس تجربه بیرانوند را تکرار نکردند
علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که از ابتدای حضورش در پرسپولیس صحبت انتقال او به فوتبال اروپا مطرح بود. مسوولان وقت پرسپولیس در آستانه جام جهانی اما قرارداد این بازیکن را به مدت ۵ فصل دیگر تمدید کردند و بند جدایی ۷۰۰ هزار یورویی در قرارداد وی گنجاندند تا در صورت انتقال، باشگاه از این طریق درآمدی داشته باشد.

حالا با انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال بلژیک، باشگاه روی پول انتقال وی برای حل مشکل برانکو و دستیارانش حساب ویژه‌ای باز کرده و با آن پول می‌تواند عمده مشکلات در زمینه پرونده شکایت برانکو و دستیارانش را حل کند.

البته این یک موضوع تکراری برای پرسپولیس بود چرا که این باشگاه چندی قبل از انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر هم حدود ۵۰۰ هزار دلار به جیب زد و آن پول نیز در آن زمان توانست بخشی از پرونده‌های بین المللی و شکایات علیه باشگاه را مرتفع کند.

مدیران همچنان در سکوت
در شرایطی که مسوولان باشگاه زمان زیادی برای تمدید قراردادها داشتند، اما هر زمان در خصوص وضعیت بازیکنان تنها به یک جمله اکتفا کردند که ما تمام بازیکنان را حفظ خواهیم کرد اما اقدامی در مورد تمدید قراردادها صورت نگرفت. البته در زمینه جدایی از پرسپولیس تنها صحبت از علی علیپور در میان نیست بلکه گفته می‌شود مهدی ترابی هم ممکن است پرسپولیس را ترک کند.

الزام به تقویت در لیگ قهرمانان آسیا
در حالی که تمام کارشناسان و مربی تیم فوتبال پرسپولیس بر تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا تاکید دارند، اما همچنان خبری از تقویت تیم نیست و حتی برخی از بازیکنان با ثبات تیم هم به ترک باشگاه نزدیک تر می‌شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس