کد خبر 1105144
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
نامجومطلق: این بازیکنان مستحق یک جام هستند/ داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت

مربی استقلال می گوید بازیکنان تیمش توانستند نمایش خوبی مقابل سپاهان داشته باشند و پیروز میدان شوند.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: ما هم در نیمه اول موقعیت‌های بهتری نسبت به سپاهان داشتیم و در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی داشتیم. شاید سپاهان بیشتر مالک زمین بود اما بازیکنان ما باهوش‌تر بازی کردند و در هر موقعیتی که ما صاحب توپ شدیم توانستیم دروازه سپاهان را تهدید کنیم. بازیکنان با تمام انرژی خود بازی کردند و از تمام جان خود مایه گذاشتند و امیدوارم در ادامه هم این مسیر موفقیت آمیز را در  جام حذفی طی کنیم. من اول این پیروزی را به هواداران بعد به بازیکنان تقدیم می‌کنم. بازیکنان با توجه به مصدومیت برخی نفرات، توانستند نمایش خوبی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

صعود استقلال به نیمه نهایی با حذف سپاهان +عکس و فیلم

او در واکنش به صحبت‌های پیش از این بازی که گفته بود هر تیمی که پیروز شود، قهرمان جام حذفی است، گفت: هر تیمی که در این بازی پیروز می‌شد، بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و امیدوارم این باور من به حقیقیت بپیوندد و بتوانیم قهرمان شویم. حق این بازیکنان یک جام است.

 نامجو مطلق درباره عملکرد داوری گفت: قبل از آن صحنه در اوایل بازی یک پنالتی واضح به نظر ما گرفته نشد و قبل از آن پنالتی، ما باید صاحب پنالتی می‌شدیم. به نظر من آقای بنیادی‌فر در بقیه دقایق عملکرد خوبی داشت و امیدوارم که ما در صحنه‌هایی که ما اعتقاد به اشتباه داوری داریم، نظر درستی نداده باشیم.

او درباره تقابل احتمالی با پرسپولیس در نیمه نهایی یا فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: در  جام حذفی شما باید همه را ببرید و هیچ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی دارید. اینکه اگر ما در فینال به پرسپولیس بخوریم بازی در ورزشگاه آزادی یا در شیراز برگزار شود، ما تابع تصمیمات مسئولان هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 2
    اقای خدانشناس اگه یه داور حرفتو قبول کرد حق باشماست اگر دراین دوهفته این اشتباهات یا این پنالتی ها برعلیه شما گرفته شده بود زمین زمان روبه هم میریختید واقعا که رو هرچی بی شرفه از بین بردی اقای نوچه مجیدی خدایی هم هست شک نکن
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 0
      عمو جون خدا فقط برای بقیه هست؟ یعنی برای شما لنگیها نیست؟
  • رضایی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 3
    ای کاش داور یه پنالتی دیگه بهتون هدیه میداد تا تعداد استباهات عمدی داور در سه بازی به عدد شش نیرسید. من فکر میکردم تو وجدان داری ولی می ببنم شاگرد استقلال بودن همینه
  • رضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 2
    قربان داور یک تنه استقلال رو می بره به فینال
  • محمد IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 2
    عجب روی داری نامجو البته هدیه داوری هست پنالتی
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 2
    خخخخخ. بیا ما رو بخور.... 3 پنالتی اشتباه در 3 بازی پیاپی رو دیدی عزیزم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس