کد خبر 1109157
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رونمایی موشک‌های حاج قاسم و ابومهدی، تحریم های تسلیحاتی پر سر و صدا را به تمسخر گرفت.

آمریکا و اروپا خیال می کردند چنان در روند اجرای برجام، ایران را ضعیف و خلع سلاح می کنند که در سر رسید لغو تحریم های تسلیحاتی، رمقی برای ایران نمانده باشد.

اما جمهوری اسلامی ایران با رونمایی موشکی، رویای موهوم غرب را به کابوس تبدیل کرد. جوانان اهل فن و شجاع ما، تحریم های تسلیحاتی را به موضوعی مضحک، لغو و بیهوده بدل کردند.

 همّت کردند و سلاح های پیشرفته مورد تحریم را ساختند؛ رزمندگان جبهه مقاومت را  هم مسلح نمودند، بلکه هر نقطه از محور مقاومت را بیخ گوش دشمن، تبدیل به کارگاه ساخت تجهیزات پیشرفته کردند.

تمسخر تحریم ها از این بالاتر؟ کاش برخی دولتمردان هم در ماجرای تحریم های اقتصادی، هفت سال معطل وعده و وعید های فرصت سوز غرب نمی ماندند و آستین همت بالا می زدند. آن وقت، التماس غرب را می دیدند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ع DE ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 23
    اگر شما به هر علت معلوم که شخصیتی، از دولت متنفری جای خودش باشد ولی این تدبیر دولت بود که با ماندن در برجام ،آمریکا و اروپا را خلع سلاح کرد و با برجام کلی پول از آمریکا گرفت و فرصتی قانونی حاصل شد تا آشکارا هم انرژی هسته را بکار انداختند و تسلیحات جدیدی را درست کردند . در گفتار هم باید عدالت را رعایت کرد . بسیجی فرهنگی دوران دفاع مقدس
    • احمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      19 1
      توهمات شماست این حرفها. اون پولهایی که قرار بود با برجام بیاد یعنی همون 147 میلیارد، هیچ وقت نیومد. انرژی هسته ای رسما تعطیل شد. 20 تن اورانیوم غنی شده رو دادیم رفت، سانتریفوژها نسل جدید رو جمع کردیم و رآکتور اراک رو هم که همه می دونن. تمام قراردادهایی که با چین و روسیه داشتیم لغو کردیم و نشستیم به امید اومدن اروپاییها. 30 میلیارد دلار و هفتاد تن طلا هم پخش شد بین رفقای تدبیر. یه رقم سنگین آیفون و کالاهای لوکس این طوری وارد شد با ارز 4200. چند هزار میلیارد پول چاپ شد و به عنوان وام به رفقای حسین فریدون و مهدی جهانگیری داده شد که برن باش ارز و طلا بخرن. نتیجه اش هم شد تورم 500 درصدی. دستاوردهای ژنرال زنگنه رو هم که دیگه نگم. بله از این دولت متنفریم. خیلی هم متنفریم. روی پهلوی و قاجار رو سفید کردن. انشالله کمر تک تکشون بشکنه و بی آبروی تاریخ بشن.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      5 2
      تو اگه راست میگی بگو چطور تا دو هفته قبل از برجام شانه خالی میکردند و میگفتند نظر نظام است و حالا که به دلایل مشخص امریکا در شورای امنیت تنها مونده میگن کار برجامه و برجام هم مال ما ؟
    • هادی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      4 3
      چقد پول وارد ایران شد؟نهایتأ دومیلیارد دلار..شما اون ده تن اورانیوم غنی شده که ده میلیارد دلار غیمت داشت وسانتریفیوژهایی که از دست رفت وراکتور وبالارفتن نرخ ارز وطلا وتورم که همش بخاطر برجام بود وحساب کن تا بفهمی چقد سود کردی
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    10 5
    در این شکی نیست که توانایی موشکی ما به سطح قابل قبول رسیده و احتمالا دیگر بی نیاز هستیم. ولی تحریم باید لغو شود تا فکری به حال نیروی هوایی خود کنیم. در زمینه جنگنده و هلی کوپتر اوضاع ما دقیقا اسفناک است. این گونه نیست که توانایی موشکی بتواند جای نیروی هوایی را بگیرد. این دو تاثیرگذاری بسیار متفاوتی در صحنه نبرد دارند. مورد بعد تجهیزات انفرادی نفرات پیاده است که در سطح فاجعه قرار داریم.
    • احمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      5 8
      تحریم تسلیحاتی رو میشد زمان امضای برجام حذف کرد. که مذاکره کنندگان بنفش زیرش زدن و باعث تعجب حتی عصبانیت چین و روسیه شدن. احتمالا به همون دلیلی که قراردادهای نفتی و گازی رو با چین و روسیه لغو کردن. چون نوکر و بنده غرب هستن. الان بعد از پنج سال می خوان این رو جزو دستاوردهاشون حساب کنن؟ خدا همین طوری روسیاه تر و روسیاه ترشون کنه انشالله.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 1
    خخخخخخخخخخخخخخخ خدا شفات یده.شما که همچین موشکای فوق پیشرته ای دارید چرا زور میزنید تحریم تسلیحاتیتون لغو شه؟ یه سریا انقدر تنگ نظرن و در حماقت خودشون پافشاری میکنن که حاضرن این موفقیت لغو تحریم تسلیحاتی رو به هر مزخرفی ربط بدن و نگن کار برجام مقدس بود.رونمایی دیروز بوده جلسه شورای امنیت دو هفته پیش بوده خوب نزنید این مواد کوفتی رو.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      2 0
      آره عزیز اینا همونایی هستن که میگن تحریم باعث شکوفایی کشور میشه.البته فقط اون تحریمهایی که ازش کاسبی میکنن .تحریم تسلیحاتی رو نه...
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    لابد این رو هم شما لغو کردید دیگه ...برجام که فقط مایه ننگه...
    • عبا دالله IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      عزیزان مشرق نیوزی ننگ ترامپ احمق و شما هم پیمانان ترامپ بی شرف هستید بس کنید منافق بازی را مرگ بر امریکا چقدر فحاشید شما بی منطق ها بس کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس