دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته ضمن بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته ضمن بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس سعید اوحدی در دیدار با جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر هشت سال دفاع مقدس در این مرکز برای آنان از درگاه الهی سلامتی مسئلت کرد و تأکید کرد: باید با تمام توان برای خدمت به خلق خدا به ویژه ایثارگران که بهترین بندگان خداوند هستند تلاش کنیم که در این صورت در دنیا و آخرت در پیشگاه خالق و وجدان خود سربلند خواهیم بود.
جانبازان این آسایشگاه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان مسائل خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 0
    دستتون درد نکنه که با جانبازان دیدار میکنین ولی مهمتر از آن حل مشکل بیمه است که بیمارستان ها بدلیل طلبشان از بیمه ( به عنوان مثال : بیمارستان بهبود تبریز ، حکیمان نور تبریز و . . . ) به جانبازان خدمات رایگان نمی دهند .
  • دبیر تاریخ،برادر شهید ،رزمنده IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    ریاست محترم،،،دستوز فرمایید،پرونده موجود شهدا در استلن ها وخدملت ارئه شده به خانولدهشهدا بررسی شود،،،واقعا پرونده خدمات برخی وخالی است اگر مثل قبلی نیستید
  • علی زنگنه جانبازان ۳۵ درصد IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام با عرض خسته ناینجانب علی زنگنه جانباز ۳۵درصد هستم از ناحیه سر وگوش ودست راست مجروح شده ام حقوق مستمری بگیران می گیرم خرج خانواده ام را نمی توانم تحمیل کنم رفتم سر کار مشغول بشوم گفتم جانباز هستم گفتند که برو دکتر نامه برای ما بیاور رفتم دکتر نامه از کار افتادگی دادند حالا هیچ شرکتی نمی توانم مشغول به کار شوم حالا از شما برادر عزیز می خواهم که کمک کنید من دستم به جایی بند نیست خداوند خبرت دهد
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام به خون شهدا بنظرمن مظلوم تراز شهدای شیمیایی و جانباز و خانواده که کمتر اسمش ناپیدا و ناشناخته و مثل شم قطره قطره ابشدندوماخانواده همراه با بچه‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس