کد خبر 1115258
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
مجلس نمایه - کراپ‌شده

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: سه موضوع مهم تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰، افزایش سن فرهنگیان و همچنین تداخل خدمت سربازی بااعلام نتایج کنکور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون مطبوعش اظهار داشت: امروز سه موضوع مهم تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰، افزایش سن فرهنگیان و همچنین تداخل خدمت سربازی با اعلام  نتایج کنکور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

طرح دو فوریتی مجلس درباره مافیای کنکور

وی افزود: یکی از موارد طرح شده در جلسه موضوع نظام وظیفه بود که برخی داوطلبان کنکور برای اعزام‌شان و موضوع نتیجه کنکور دچار مشکل شده بودند.

وی ادامه داد: نهایتا پس از بحث و تبادل نظرهای صورت گرفته مقرر شد نامه‌ای از سوی کمیسیون آموزش مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح انجام شود تا بر این اساس همفکری‌های لازم صورت گیرد که چگونه ساز و کار آن چیده شود که مشکل حل شود.

*مشکل غیبت خدمت سربازی داوطلبان کنکور حل می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته بنده به صورت جداگانه در این خصوص با ستاد کل نیروهای مسلح صحبت خواهم کرد و مقرر شد نامه‌ای به امضای کمیسیون رسیده و برای آنها نیز ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تسهیلات جدید فرزندان اعضای هیات علمی در کنکور ۹۹

نادری در پاسخ به این سوال که برخی داوطلبان کنکور که مشمول سربازی شده‌اند متأسفانه طی روزهای اخیر برای آنها در خدمت‌شان مشکل ایجاد شده و غیبت خوردند، گفت: بله مشکل این افراد حل می‌شود و با مساعدتی که ستاد کل نیروهای مسلح خواهد داشت این مسأله حل خواهد شد.

*نامه مجلس به وزارت علوم برای «تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰» 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع تمدید کنکور نظام قدیم  و مطالبه بسیاری از داوطلبان در این خصوص عنوان کرد: در موضوع تمدید کنکور نظام قدیم بنده در کمیسیون بحث کردم و برخی موافق و برخی نیز مخالف این موضوع بودند اما قرار بر این شد که در یک همفکری که با وزارت علوم و سازمان سنجش انجام می‌شود این مسأله را به بحث بگذاریم و سعی کنیم که سنجش را هم متقاعد کنیم که این مسأله انجام شود.هر چند این موضوع نیاز به مصوبه مجلس ندارد و طی همفکری که با سازمان سنجش خواهد شد این قصه حل می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه اعلام کرد: در همین رابطه نیز مقرر شد نامه‌ای خطاب  به سازمان سنجش تنظیم و ارسال شود.

وی در همین راستا به نامه رئیس هیأت مدیره دیدبان شفافیت عدالت به وزیر علوم مبنی بر تمدید برگزاری آزمون منابع نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ گفت: از آنجایی که داوطلبان زیادی هم به دیوان عدالت اداری و هم به مجلس درخواست داده بودند و نامه آنها به ما واصل شد خوشبختانه این هماهنگی و اتفاق نظر برای این موضوع وجود دارد لذا مقرر شد ما هم نامه‌ای به سازمان سنجش ارسال کرده و خواستار تمدید شویم اما در هر صورت نیاز به مصوب مجلس ندارد.

*سازمان سنجش برای تمدید کنکور نظام قدیم تمکین می‌کند

نادری در ادامه ضمن ارزیابی خود درباره سرانجام پیگیری‌های تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰ بیان کرد: نظر من این است که حتما سازمان سنجش نسبت به این موضوع تمکین خواهد کرد چرا که حدود ۶۰۰ هزار داوطلب برای کنکور نظام قدیم در کشور داریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش یادآور شد: موضوع بعدی که در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت «افزایش سن فرهنگیان»‌ بود که مورد بحث مفصل قرار گرفت و همکاران بنده اعلام کردند که این موضوع به آئین‌نامه داخلی مربوط می‌شود که قرار شد طی نامه‌نگاری با وزارت آموزش و پرورش نظرمان را اعلام کنیم و به تفاهم برسیم.

*نامه مساعدت مجلس به وزارت آموزش و پرورش برای افزایش سن فرهنگیان

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به تازگی نیازمند مصوبه مجلس شده است یا خیر؟ گفت:‌ خیر این مسأله آئین‌نامه داخلی دارد و مجلس با نظر مساعد نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش خواهد زد و پیش‌بینی می‌شود که این موضوع نیز حل شود.

وی در همین راستا تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس احضار خواهد شد و در رابطه با بی‌برنامگی و عدم تدبیر لازم در موضوع بازگشایی مدارس به نمایندگان باید پاسخ دهد بنابر این ما در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش در حضور وزیر آموزش و پرورش موضوع افزایش سن فرهنگیان را مجدد مطرح کرده و پیگیری می‌کنیم تا این موضوع انجام شود.

وی در خاتمه سخنانش بیان کرد: با توجه به اینکه تمدید کنکور نظام قدیم و افزایش سن فرهنگیان را در مجلس به جریان انداختیم انشاءالله به زودی خبرهای خوبی در این باره خواهید شنید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فاطمه GB ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    40 0
    واقعا برای من هردو خبر خیلی تایین کننده سرنوشتم هستش.لطفا لطفا فقط برای یکسال دیگه کنکور رانظام قدیم برگزار کنید.باتشکر
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    45 0
    لطفا واسه اخرين بار تا سال ١٤٠٠نظام قديم را برگزار كنيد ...تشكر
  • جواد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    42 0
    با سلام...اگه سن فرهنگیان وکنکور نظام قدیم تا1400 درست بشه یه کمک خیلی بزرگ هست به دانش آموزان...خدا خیرتون بده
  • احسان IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    28 0
    لطفا با وضعیت کرونایی و اقتصادی با برکزاری کنکور نظام قدیم و افزایش سن فرهنگیان موافقت نمایید
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    19 2
    درود بر شما
  • امین IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    20 0
    از نظر عقلی هم مبارزه با مافیای کنکور یعنی همین . که امسال با این وضع کرونا این همه شاگرد کتابها شان را دور نریزند تا دنبال کتابهای جدید باشند.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    18 0
    ممنونيم جناب نادري ..خدا خيرت بده
  • ایلقار US ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    14 0
    واقعا از نمایندگان مردم انتظار داریم به جد این سه مسئله حیاتی برای دانش آموزان را تا احقاق حق آنها تا پایان پیگیری کنند. برای خود بنده تمدید نظام قدیم و افزایش سن فرهنگیان بسیار حیاتی و مهم میباشد، باشد که نمایندگان محترم مجلس رسالت خود را برای مردم انجام دهند. با تشکر
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    13 1
    این حق ماست که کنکور نظام قدیم تا یه سال دیگه تمدید بشه. قبلا هم قرار بود تا ۳ سال باشه
  • محمد بهمنی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    12 0
    لطفا پیگیر تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰ باشید..ممنون
  • محمود نیازی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    12 0
    سلام. ما نظام قدیمی ها هیچگونه آشنایی با مفاهیم نظام جدید نداریم و تا بخوایم نظام جدید رو یاد بگیریم کلی زمان میبره. از طرفی هزینه تهیه کتب کنکوری و کلاس های آموزشی نظام جدید هم به شدت بالاست و تحمل چنین هزینه برایمان غیر ممکن هست. از طرفی خیلی از ماها بعد از گرفتن دیپلم رفتیم خدمت سربازی و حالا بعد از اتمام سربازی اومدیم کنکور بدیم که به سد نظام جدید برخوردیم. واقعا این به دور از انصافه. بیماری کرونا هم بر مشکلات ما افزود. تعداد متقاضیان کنکور نظام قدیم خیلی بالاست پس لازمه که یه سال دیگه کنکور نظام قدیم تمدید بشه...ممنون
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    28 0
    سلام لطفا نظام قدیم کنکور را تمدید کنید امسال بخاطر کرونا تو جلسه شرکت نکردیم اونایی هم که شرکت کردن تحت استرس شدید بودن از طرفی منابع جدید هم گرانه هم در یک سال نمیشه با کتابی که در مدرسه اموزش ندیدیم بتونیم رقابت کنیم کلاس حضوری جزوه دی وی دی همه را باید بریزیم دور و جدید بخریم که افتصاح گرونه خیلیا در این شرایط کرونا وضعیت معیشتی و توان مالی خوبی ندارند لطفا پیگیری کنید با تشکر
  • مهسا GB ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    18 0
    خواهش ميكنم بطور جدي پيگير تمديد كنكور نظام قديم ١٤٠٠ باشيد بخدا خانواده هامون توانايي خريد كتب نظام جديد رو ندارن
  • عباس IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    8 0
    واقعا شرایط مالیم طوری نیست که بتونم منبع نظام جدید تهیه کنم قبل کنکور هم کرونا گرفتم تمام زندگیم رو باختم تروخدا تمدید نظام قدیم کن
  • Ley US ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    6 0
    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من یک دانش آموز نظام قدیمی هستم جایی برای پناه بردن نداریم و به ناچار اومدیم مزاحم شما شدیم. الان ماه هاست در استرس و اضطراب شدید ناشی از نگرانی برای تمدید کنکور هستیم. با این شرایط اگه مبتلا به کرونا بشیم خیلی زود و راحت از پا در میایم. دیگه شب و روزمون یکی شده. ثانیه به ثانیه هممون شده فکر و خیال برای تمدید. لطفاً از مطالبه ما حمایت کنید، دلایل منطقی بسیار زیادی پشت این قضیه هست که من به چند موردش اشاره میکنم: ۱- پیامد های ناشی از کرونا بر زندگی مردم که از بهم ۹۸ شروع شد ۲- وضعیت معیشتی خانواده ها و بچه ها که واقعا امکان تهیه منابع جدید رو بهشون نمیده. ۳- قول سه ساله ای که قبلاً مسئولان مربوطه داده بودند و لزوم انجام و اجرای آن. ۴- بسیاری از دواطلبان کنکور سرباز بودند یا در مدارس شبانه تازه فارق و تحصیل شده اند که به زمان مجدد نیاز دارند. و . . . امیدوارم از ما جوونا حمایت کنید. ممنونم از شما و خبرگزاری خوبتون
  • زهرا US ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    لطفا واسه آخرین بار کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید. آخرین امید ماست.
  • K IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    این حق ماست که از کتابایی که ۴سال دبیرستان درس خوندیم وقت گذاشتیم هزینه کردیم کنکور بدیم لطفا پیگیر باشید تا هرچه سریعتر ما از بلاتکلیفی دربیایم ممنون
  • Ayda GB ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 0
    تمدید نظام قدیم آسیبی به کشور نمیزنه! با این اوضاع اقتصادی ما نمیتونیم هزینه های بالا ی کلاس کنکور و کتاب نظام جدید رو پرداخت کنیم یکم شعور داشته باشین
  • صدیقه DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    سلام،لطفا پیگیر تمدید کنکور نظام قدیم باشید با شرایط ویژه که ویروس کرونا ایجاد کرد نتونستیم برای کنکور امسال آماده باشیم و از سازمان محترم سنجش تقاضای فرصت مجدد داریم.
  • ناشناس US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    سلام خواهش میکنم حمایتمان کنیدخدا شاهده هزینه تهیه منابع نظام جدید ندارم پدرم فوت کرده من که یکبار آنهم باهزار زحمت توانستم منابع نظام قدیم تهیه کنم چگونه بتوانم منابع نظام جدید تهیه کنم با این شرایط سخت اقتصادی فکری به حالمان کنید صدایمان باشید عاجزانه از شما تقاضا میکنیم کمکمان کنید دیگر تحمل اینهمه استرس نداریم .
  • سولماز GB ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    خواهش میکنم پی گیر تمدید کنکور نظام قدیم باشید خیلی ممنونم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    ما خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستیم
  • بیتا DE ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    سلام،لطفا کنکور نظام قدیم را تمدید کنید تامین هزینه خرید کتاب های جدید برامون مشکله،با تشکر
  • NSer GB ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    تمدید کنید تکليفمون مشخص شه بخونیم... انتخابیش کنید
  • نعمه IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    لطفا از تمديد كنكور نظام قديم حمايت كنيد بلاتكليفي ما تمام شه،با تشكر
  • سحر US ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    سلام،ازتون خواهش میکنم کنکور نظام قدیم رو تا سال 1400برگزار کنید یه فرصت دیگه بهمون بدید توروقران فقط یه فرصت☺
  • miss IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    لطفا کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید ما شرایط گرفتن دوباره کتاب و خواندن مطالب جدید رو نداریم
  • امیر GB ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    ب دلیل شرایط خاصی ک امسال پیش آمده و شرایط مالی خانواده هایمان بسیاری از داوطلبان نمیتوانند نظامشان را تغییر دهند و تنها راه برای داوطلبان درس خواندن است. و همچنین همان گونه که در سال های گذشته با تغییر نظام آموزشی به مدت 3 سال برای نظام قدیم کنکور برگزار شد ما نیز میخواهیم کنکور نظام قدیم تمدید شود از خبرگزاری خوب شما ممنون میشیم اگر صدای ما باشید و پیگیری کنید #تمدید_کنکور_نظام_قدیم
  • E.s DE ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    باسلام خواهشاکنکورنظام قدیم روتمدیدکنیدماتوان خریدمنابع نظام جدیدرونداریم باتوجه ب تورم ومشکلات کروناهزینه خریدنداریم خواهشاصدای ماکنکوری های نظام قدیم باشید
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    سلام لطفا با توجه به کرونا یکبار دیگه کنکور نظام قدیم تمدید کنید
  • ندا RO ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    خواهش میکنم برای یک سال دیگه زمینه لازم برای برگزاری کنکور نظام قدیم رو فراهم کنید متشکرم
  • یاسمن IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    با تشکر از مشرق نیوز لطفا پیگیر اخبار تمدید کنکور نظام قدیم باشید ما همچنان بلاتکلیف هستیم
  • ناشناس NL ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    تمدید کنکور نظام قدیم عدالت در امر اموزش است لطفا پیگیر تمدید نظام قدیم باشید
  • بینام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    لطفا لطفا پیگیر تمدید باشید با وجود شرایط موجود کرونا گرانی نداشتن تسلط بر منابع جدید و نداشتن وقت کافی هرچه سریع تر تکلیف مارا مشخص کنید
  • نفس US ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    خواهش میکنیم یک ساله دیگه کنکور نظام قدیم تمدید شود
  • علی US ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    سلام با تمدید شدن کنکور نظام قدیم ۱۴۰۰ حق هیچکس ضایع نمیشه و لطمه ای به نظام جدید ها وارد نمیشه فقط عدالت برقرار میشه وقتی فقط یک کتاب زیست ۲۵۰ هزار تومان باشه ما چطور تغییر منابع بدیم و از اون بدتر ما با کتاب های نظام جدید هیچ آشنایی نداریم لطفا حمایت کنید ۶۰۰ هزار داوطلب تعداد کمی نیست
  • پری FR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    لطفا کنکور نظام قدیم را تمدید کنید
  • اشکان FR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    سلام خبرگزاری محترم بدلیل مشکلات مهیشتی و اقتصادی عصف بار ما داوطلبان نظام قدیم توانایی تهیه منابع کنکور نظام جدید را نداریم و خواستار تندید هستیم ..لطفا ما را حمایت کنین
  • melika IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    خواهشمندیم کنکور نظام قدیم را تمدید بفرمایید ما توانایی خرید کتاب های نظام جدید را نداریم
  • مژده IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    امیدوارم کنکور تمدید شه چون واقعا برای من سخته بخوام باز از صفر شروع کنم و مطالب جدید بخونم
  • کنکوری خسته IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 1
    آقا تمدید کنین زودتر دیگه. بچه ها رو از بلاتکلیفی در بیارید. کسی که این همه پشت کنکور مونده حتما یه دلیل قانع کننده داره دیگه.
  • امیر NL ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    احسنت خواهشا پوشش بدین ما داوطلبان نظام قدیم حمایت نیاز داریم ممنون از مشرق نیوز
  • پدرام DE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    لطفا سال ۱۴۰۰ برای بار اخر. کنکور. نظام قدیم. رو. تمدید کنید
  • مرضیه پور گلاب IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    #تمدید_کنکور_نظام_قدیم سلام خواهش میکنم لطفاپیگیری کنیدتا۱۴۰۰کنکورنظام قدیم باشه خیلی ها توان مالی خرید کتاب ندارن وخیلیاسربازی داشتن والان میخوان دوباره درس بخونن وخیلی هاهم ممکنه براشون مشکلی پیش اومده باشه نتونسته باشن کنکورشرکت کنن.نرخ کتاب واقعا زیاده و تو رشته تجربی و ریاضی وانسانی چون کتابای تخصصی خیلی عوض شدن بایدپول گزافی پرداخت بشه.خیلی از خانواده هاتوان مالی ندارن واصرافم هست
  • فهیمه مازنی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    3 0
    #تمدید_کنکور_نظام_قدیم سلام . راجع به تمدید کنکور نطام قدیم در سال 1400 پیام دادم . چطور می توان بااین فشاراقتصادی که هر روز بر خانواده ها بیشتر می شود انتظارداشت که یک داوطلب کنکور نظام قدیم بتواند منابع خودرادوربریزدومنابع نظام جدید راتهیه کند؟ بااین قیمت های سرسام آور وباید تازه کلاس های کنکوری هم شرکت کرد.این تصمیم سازمان سنجش برای یک داوطلب که از قشر ضعیف جامع است فقط یک راه باقی می گزارد وآن هم ترک تحصیل .لطفافرصت دوباره ای بدهید تا حداقل استرس کمتر شودوبا آسایش مطالعه کنیم .همانطور که زمانی که برای اولین بار نظام آموزشی تغییرکردوفرصت ۳کنکوربه نظام آموزشی قدیم داده شدماهم خواهان کنکور ۱۴۰۰برای نظام قدیم هستیم . لطفا با ما همکاری کرده و کنکور نظام قدیم را تمدید کنید . با تشکر از تلاش های بی دریغ شما .
  • نسترن GB ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    به دلیل گرانی کتاب و کلاس ها ی نظام جدید و آشنایی با آن، خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستم.
  • اشکان FR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    1 0
    آموزش و پرورش هرساله چیزی حدود 300 هزار فارغ‌التحصیل کنکوری دارد یعنی 1 میلیون نفر دیگر پشت کنکوری هستند که از تعداد کم کم 450 هزار نفر داوطلبان نظام قدیم در کنکور هستند لطفاً فریب آمار های غلط مسئولین سازمان سنجش را نخورید و کنکور نظام قدیم را با توجه به 1-مشکلات مالی 2-کرونایی 3- گرانی منابع جدید 4-عدم برگزاری کلاس های کنکور 5-عدم آشنایی داوطلبان نظام قدیم با منابع جدید 6- عدم رعایت عدالت آموزشی بدلیل تحمیل رقابت داوطلبان نظام قدیم با داوطلبان نظام جدید که حداقل 3-4 سال منابع نظام جدید را مطالعه کرده آمد در صورتی داوطلبان نظام قدیم هیچ آشنایی با منابع جدید ندارند 7- اطمینان دادن مسئولان آموزش و پرورش در مورد برگزاری کنکور نظام قدیم تا سال 1400 که باعث بسیاری از داوطلبان پسر با اطمینان به حرف مسئولان آموزش و پرورش به خدمت سربازی بروند تا بعد از خدمت در کنکور سراسری نظام قدیم در سال 1400 شرکت کنند تا سال 1400 تمدید کنید. با تشکر
  • حمید IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    2 0
    لطفا کنکور نظام قدیم تمید بشه تا فرصت برای همه بچه های آسمانی که آرزوهایی در دل پاکشان دارند برآورده بشه چون بنده سال پنجم با هزار مشغله و متاهل بودنم و با دوتا بچه دندون قبول شدم و این قبولی بسیار لذت بخشه امیدوارم همه به آنچه که لایق هستند برسن...
  • فاطمه IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 0
    دوستان کنکوراقای خدایی وکمیسیون مجلس تمدیدنکردن لطفاهمگی درخواست کنید تاشایددوباره برچسب کنن.
  • داو طلب نظام قدیم IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    الان که ميگن کریمی و رئیس سازمان سنجش مخالفت کردن این ینی چی الان ینی دیگ تمدید نميشه؟ چرا هر کس يه چيز ميگه یکی ميگه قراره خبر های خوبی به گوش برسه از این ور میان ميگن مخالفت شده دیگ خسته شدیم بخدا
  • روژین IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    5 0
    این انصاف نیست این همه کتابای نظام قدیم خوندیم بیایم تو یه تایم کم کتابای جدید نظام جدید بخونیم تو رو خدا به فکر ماهم باشید.ممنون
  • ناشناس IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 0
    به نام خدا از اون وقتی که این خبر را شنیدم روزگار برایم تیره و تار شده و بسیار بلاتکلیف شدم.نه راه پیش دارم نه راه پس خواهش میکنم کنکور نظام قدیم را در کنکور 1400 قرار بدهید و اجازه بدهید ما هم سه بار فرصت داشته باشیم.چقدر بی رحم هستید و حداقل بخاطر کرونا به بچه ها رحم نکردید.
  • داوطلب نظام قدیم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    سلام ۶۰۰۰۰۰ نفر تعداد کمی هست؟ حتی اگر یک نفر هم از نظام قدیم مونده باشه و بخواد کنکور نظام قدیم بده سازمان سنجش وظیفشه که براش سوال طراحی کنه. چقدر راحت دارید حق بچه های نظام قدیم رو نادیده میگیرید. گرچه مسئولین عادتشون شده که با بهانه هایی که مثلا خیلی کارشناسانه به نظر میاد حق مردم رو نادیده بگیرن. کشور هر سال کاملا وضعیت گل و بلبل و عادی رو داشته(سیل زلزله کرونا و... ) احتمالا به خاطر همین بچه های نظام قدیم تنبلی کردن نخوندن الانم حقشونه که برن کلی پول کتاب بدن.حقشونه که منتظر بمونن.حقشونه که استرس بکشن.حقشونه که الان با خیال راحت نرن سراغ درس و کتابایی که این همه سال خوندن. تا کی باید منتظر خبرای خوب باشیم؟ خداروشکر که رایگان ثبت نام نمیکنید. تابستون تموم شد.فقط وقت داوطلب سوخت میشه. بعدم با هزار منت اعلام میکنند که لطف کردیم برگزار میکنیم یا در بدترین وضعیت برگزار نمیشه. از مسئولین خیلی ممنون برای این همه تلاش و مسئولیت پذیری. راضی نیستیم حالا وقت هست فعلا یکم استراحت کنید از خستگی و استرس به کرونا مبتلا میشید.حالا ۶۰۰۰۰۰ نفر انسانم آیندشون رو هواست.تعدادشون کمه میشه نادیدشون گرفت.
  • ناز IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    خواهشا یک بار دیگه کنکور نظام قدیم برگزار بشه کتاب ها خیلی تغییر کردن و توانایی تهیه ی منبع رو هم نداریم
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    7 0
    سلام.خواهش میکنم نظام قدیم روتمدیدکنید،بخاطروضعیت معیشتی نمی تونیم کلی کتاب جدیدبخریم.لطفاتمدیدکنید
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    کنکور رو تا ۱۴۰۰ تمدید کنید تا بچه ها به حقشون برسند خداوند از کار خیر خشنود میشن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    کنکور رو تا ۱۴۰۰ تمدید کنید تا بچه ها به حقشون برسند خداوند از کار خیر خشنود میشن
  • حسین IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    4 0
    شما‌را‌به‌خدا‌‌یه‌لطفی‌در‌حق‌این‌همه‌دانش‌آموز‌کنید‌تا‌کنکور‌نظام‌قدیم‌برای‌سال۱۴۰۰‌باشه‌آخه‌یکی‌نیست‌بگه‌ما‌چه‌‌طور‌کتاب‌های‌جدید‌دبیرستان‌رو‌تو‌زمان‌کوتاه‌بخونیم
  • ناشناس IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    8 0
    سلام مسئولین محترم وظیفه ی شما هست که حتی اگه یک نظام قدیمی باشد دوباره کنکور نظام قدیم برگزار کنید گناه ما چیه که شما بعد از ما یک نظام دیگه گذاشتید
  • بهمن IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 0
    امسال رو نظام قدیمو با منابع خودشون کنکور بگیرید چون نمیتونن با جدیدا و با منابع اونا رقابت کنن شما خودتونو بجای ما برای یه ثانیه بذارید در ضمن تعداشونم زیاده همین امسالو تمدید کنین.
  • محبوبه IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    8 0
    لطفا دوباره کنکور نظام قدیم رو برگزار کنید اگه برگزار نشه آینده همه ما تباه میشه یه فرصت دیگه بهمون بدین
  • بهار IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    لطفا کنکور نظام قدیم را برای کنکور سال ۱۴۰۰ هم تمدید کنید
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    تمدید کنین
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    لطفا کنکور نظام قدیم رو برگزار کنید ما چ گناهی کردیم که نظام جدید آوردین؟؟ ما آدم نیستیم؟ من پدرم پول نداشت مادرم فوت کرده کارای خونه هم با خودمه وام گرفتم تا تونستم پول جور کنم برای کتابهای نظام قدیم الان با این شرایط تحریم با این گرونی ای ک برامون ساختین با این وضع جامعه که هیشکی فکره کسی نیس من چجور بتونم برم پول جور کنم تا بخونم تا فرد مفیدی برای جامعه باشم؟؟ بعد میگین چرا بیکاری چرا فساد چرا اعتیاد تو جامعه زیاد شده .چرا مسئولین اینقدر بی فکر رفتار میکنن تقصیر ما چیه که کرونا اومد تقلب کردن حق به حق دار نرسید یکم انصاف داشته باشین. ما حتی نظام آموزشی خودمونم درست درس یادمون ندادن ما خودمون مجبور شدیم درسارو یاد بگیریم الان نظام جدید کجای دلمون بذاریم
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    سرنوشت این همه جوان مهم نیست اگه باشه تمدیددمیکنید فقط تا ۱۴۰۰
  • aymaah IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    خاهشا تمدید کنید کنکور نظام قدیم رو .. سرنوشت تعداد کثیری از جوونا تعیین میشه و ب کسی هم صدمه ای نمیزنه ... ما توانایی تهیه مجدد این همه منابع و کتاب و دی وی دی رو نداریم
  • فاطمه IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    انشالله که کنکورنظام قدیم برای1400تمدیدبشه
  • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    1 0
    تو رو خدا یه بار دیگه همش یه بار دیگه کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید ازتون خواهش میکنم
  • منصور IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    خواهشا نظام قدیم را تا 1400 تمدید کنید.
  • منصور IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 0
    از وزارت علوم خواستاریم که هرچه سریعتر تکلیف داوطلبان نظام قدیم را مشخص کند.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 0
    توروخداکنکورنظام قدیم روتمدیدکنید منابع نظام جدید هزینه بره خیلیا توان مالی برای خرید کتاب روندارن من هنوزم بارویای پزشک شدن دارم روزاموسپری میکنم می خوام برایه باردیگم که شده تمام تلاشموکنم خواهش میکنم تمدید کنید همینطوریشم کلی زمان ازدست دادیم
  • حسین IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام.‌‌کنکور برای ما جوانان دغدغه‌بزرگیه‌ لطفا‌همه‌تلاشتون‌رو‌واسه‌تمدید‌نظام‌قدیم‌انجام‌بدید‌.‌خواااهش‌میکنیم‌فقط‌تا‌۱۴۰۰
  • حسین IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    بچه‌ها‌برید‌تو‌سایت‌سازمان‌سنجش‌و‌تو‌قسمت‌ارسال‌در‌خواست‌‌ تمدید‌کنکور‌‌رو‌بخواید.
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    بچه‌ها‌برید‌تو‌سایت‌سازمان‌سنجش‌‌و‌تو‌قسمت‌ارسال‌درخواست‌‌تمدید‌کنکورمون‌رو‌بخواید
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    خاهش میکنیم فقط یکسال دیکه کنکورنظام قدیم تمدیدبشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس