کد خبر 1115368
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
حوادث نمایه

خانواده پسر جوانی که دو سال قبل در جریان درگیری با سارقان گوشی قاپ به قتل رسیده بود با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواهان دریافت دیه پسرشان از بیت المال شدند.

به گزارش مشرق، این جنایت اواسط فروردین امسال ۹۷ در خیابان کمیل رخ داد. بازپرس محسن مدیرروستا، به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند؛ بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول به نام محمودرضا متولد سال ۶۸ سوار بر خودروی خود در حال عبور از خیابان بوده که ۲سارق موبایل‌قاپ هنگام فرار از دست طعمه‌شان با خودروی وی برخورد کردند و زمانی که محمودرضا قصد داشت مانع فرارشان شود، ناجوانمردانه توسط آن‌ها به قتل رسید.

پدر مقتول که خواهان شناسایی و دستگیری قاتل بود گفت: پسرم تازه ۴ماه بود که ازدواج کرده و با همسرش سوار بر خودروی پژوی خود بودند که ناگهان دو جوان که سوار بر موتور بودند با سرعت بالایی وارد خیابان شدند و به در ماشین پسرم کوبیدند و بعد داخل جوی آب افتادند؛ هر دو جوان موتورسوار نقش زمین شدند و پسرم که پشت فرمان نشسته بود از ماشین پیاده شد؛ به گفته عروسم که شاهد حادثه بود، پسرم به آن‌ها تذکر داده و گفته که چرا در خیابان یکطرفه با این سرعت آن هم در جهت خلاف حرکت می‌کنید در این هنگام مردی وارد خیابان شد و فریاد زد دزدان را بگیرید؛ آن‌ها گوشی مرا سرقت کرده‌اند. او به دو جوان موتورسوار اشاره می‌کرد و مشخص شد که آن‌ها دقایقی قبل در آن حوالی موبایل وی را قاپیده و به همین دلیل خیابان یکطرفه را با آن سرعت و خلاف جهت حرکت می‌کردند تا فرار کنند. با نزدیک شدن مالباخته، دزدان از جا بلند شدند و موتور را هم که واژگون شده بود برداشتند تا فرار کنند. اما وقتی محمودرضا قصد داشت مانع فرارشان شود وی را با چاقو زدند و فرار کردند.

با گذشت بیش از ۲ سال از این ماجرا و با توجه به اینکه ردی از قاتل پسر جوان پیدا نشد خانواده وی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند، اما پرونده تا زمان دستگیری قاتل مفتوح خواهد ماند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IE ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 1
    بجای اصرار بر گرفتن قاتل، دنبال دیه پسرشون هستند.. چه با محبت!
  • محدثه IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    اين خبر كاملا دروغ است. من همسر محمودرضا هستم و كسي نيومده از من مصاحبه كند.خيابان دوطرفه بود و سارقين داشتن فرار ميكردند و منو همسرم نميدونستيم كه اونا دزد هستن.همسرم پياده شد كمكشون كرد من داخل ماشين بودم و چون پشتم بود وآنها پشتشان به ماشين بود وهوا تاريك بود من نتوانستم چهره آنها را شناسايي كنم. همسرم بي خبر از اينكه آنها دزد هستند كمكشان كرد ولي اونا تا اومدن نشستن برن همسرم رو با چاقو زدند و رفتند. هيچ درگيري وهيچ چيزي نشده بود اونا بعد از اينكه همسرم رو با چاقو زدند تازه بعدش اومدن و گفتن دزد و من فهميدم آنها دزد بودند
  • م.ك IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    اين خبر كاملا دروغ است. من همسر محمودرضا هستم و كسي نيومده از من مصاحبه كند.خيابان دوطرفه بود و سارقين داشتن فرار ميكردند و منو همسرم نميدونستيم كه اونا دزد هستن.همسرم پياده شد كمكشون كرد من داخل ماشين بودم و چون پشتم بود وآنها پشتشان به ماشين بود وهوا تاريك بود من نتوانستم چهره آنها را شناسايي كنم. همسرم بي خبر از اينكه آنها دزد هستند كمكشان كرد ولي اونا تا اومدن نشستن برن همسرم رو با چاقو زدند و رفتند. هيچ درگيري وهيچ چيزي نشده بود اونا بعد از اينكه همسرم رو با چاقو زدند تازه بعدش اومدن و گفتن دزد و من فهميدم آنها دزد بودند. خانواده همسرم از روز اول فقط دنبال ديه و مال و اموال همسرم بودند و هستند. من خواهان پيدا كردن قاتل و اعدامش هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس