به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل شبکه اجتماعی به نقل از محسن فینی زاده فعال رسانه ای در خصوص محتواهای اربعینی در شبکه های اجتماعی نوشت:
آنچه در فضای امروز شبکه های اجتماعی قابل مشاهده هست رشد توجه و تولید محتواهای مرتبط با اربعین در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می باشد. به صورتی که نمایش محتواهای مرتبط با اربعین با فاصله چند هفته تا اربعین به بیش از ۳۰میلیون نمایش در تلگرام رسیده است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.