به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل شبکه اجتماعی به نقل از محسن فینی زاده فعال رسانه ای در خصوص محتواهای اربعینی در شبکه های اجتماعی نوشت:

آنچه در فضای امروز شبکه های اجتماعی قابل مشاهده هست رشد توجه و تولید محتواهای مرتبط با اربعین در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می باشد. به صورتی که نمایش محتواهای مرتبط با اربعین با فاصله چند هفته تا اربعین به بیش از ۳۰میلیون نمایش در تلگرام رسیده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    10 1
    خودتون مگه شبکه اجتماعی ندارید؟ چرا میاید تلگرام؟
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      1 1
      خودتون کیه ؟ تو خودت کی هستی؟ منظورت چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس