کد خبر 1124031
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶
سحر زکریا

ولنگاری اقتصادی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی اعتراض عوامل تولید و بازیگران این سریال‌ها را برانگیخت؛ سحر زکریا و نویسنده سریال «دل» معترضان جدید هستند.

به گزارش مشرق،  حالا دیگر اعتراض به ابتذال و کیفیت پایین سریال‌های شبکه نمایش خانگی فقط به منتقدانِ این آثار محدود نیست و هر روز، یکی از عوامل یا بازیگران آنها، تندترین انتقادات را مطرح می‌کنند. پس از سعید راد که از بازی در سریال «دل» ابراز پشیمانی کرد، دو روز قبل، نویسنده فیلمنامه سریال «دل» نیز از آب‌بندی در این سریال برای رسیدن به سود اقتصادی بیشتر انتقاد کرد. بابک کایدان در مصاحبه‌ای گفت «بخشی از این ماجرا به‌خاطر جبران مشکلات مالی ناشی از رقم بالای قرارداد بازیگران سریال بود و سازندگان برای اینکه این بودجه را جبران کنند ۱۲ قسمت اضافه کردند و هر قسمت را با رقم بالایی به فیلیمو فروختند.»

اما سحر زکریا، بازیگر یکی دیگر از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، روز گذشته متنی اعتراضی را منتشر کرد. زکریا که در سریال نمایش خانگی «قهوه تلخ» با مدیری همکاری کرده بود، در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «آقای مدیری عزیز برام بسیار قابل احترامید ولی چند وقتی از شما مصاحبه‌هایی می‌بینم که ذهنم رو مشغول کرده. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی ‌که سال‌ها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی‌که همیشه به (اسم) بچه‌های مدیری سال‌ها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارند و پول‌های هنگفتی از بقیه کارها می‌گیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن و هنوز کارهای قدیمی ‌رو می‌بینن، من سحر ذکریا دل پُرخونی از همکارانم دارم چرا که سال‌هاست من و امثال من زنده به گور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیایید عینک‌های آفتابی گران قیمت‌تان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.»

 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیاست زده IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 2
    حرفای خانم ذکریا گلایه ای از یه همکار بود منم خبر با تیترتوم خیلی فاصله داره ونشانه جوسازی برای حذف رقیب سیما ی خنثی (بخاطر ضعف سنگین برنامه ها و سریالها ، تکرار ی بودن)جو میدیم که شبکه خانگی رو بشگلی (بنفع سیما) از دور خارج یا فشل کنید
  • هادی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 1
    جدای از ابتذال و بیندوباری که در این سریالها مشاهده میشه کم فروشی هم می کنند... اگر ایمان ندارید آزاده باشید... اون پولی که از ساخت چرندیات از ملت میگیری حلاله؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس