کد خبر 1128269
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مستمری مددجویان کمیته امداد 20 درصد افزایش می‌یابد/ کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی مردم در «عید قربان»

کمیته امداد استان تهران برای پرداخت اجاره مسکن از منبع صدقات ۲ هزار میلیارد ریال و از منبع بنیاد مستضعفان ۴۴۰۰میلیارد ریال برای ۵.۸۶۷ مددجوی تحت پوشش هزینه کرده است.

به گزارش مشرق،کمیته امداد استان تهران اعلام کرد که در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۱۰۷۶ فقره وام به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال از محل بنیاد مستضعفان و۲۶ فقره به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال از محل بنیاد با ضمانت کمیته امداد پرداخت شده است.

همچنین در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۵۶۷۲ فقره وام به مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جهت دریافت وام کارگشایی به بانک مهر معرفی شده‌اند که تعداد ۲۱۰۹ مورد با مبلغی بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام شده‌اند.

 بیینید:

فیلم/ پول‌ صندوق‌های صدقات کجا خرج می‌شود؟

 از سوی دیگر ۳۳ درصد از ۲۲۵۴ فقره وام به مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال جهت دریافت وام ودیعه مسکن به بانک مهر معرفی شده‌اند که تعداد ۸۹۱ مورد با مبلغی بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام شده‌اند.

 در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۸۹۷ فقره وام به مبلغ ۸۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از محل ودیعه مسکن امدادی پرداخت شده که ۲۳ درصد از توافقنامه تحقق پیدا کرده و در وام کارگشایی صندوق تعداد ۳۷۳۷ فقره به مبلغ ۱۷۷ میلیارد و۷۵۵ میلیون ریال پرداخت شده که ۱۸ درصد از توافقنامه تحقق پیدا کرده است.

 ضمناً ۱۶۹ فقره وام به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل وجوه اداره شده بنیاد علوی پرداخت شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زینب IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام آیا فقط افراد تحت نظر کمیته امداد تهران این وام ها شامل حالشون میشه شیراز مراجعه کردیم به کمیته امداد گفتند بروید این وام را ازصدا وسیما که اعلام میکنه بگیرید ما چنین امکا نی نداریم ونمیتونیم وام بدیم .اینطور که معلومه خون فقیرهای تهران ازشهرهای دیگه رنگین تره واگذارتون به خدا ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس