کد خبر 1137504
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
یک رکورد تاریخی برای راموس

مدافع اسپانیایی با حضور در دیدار برابر اوئسکا توانست در جمع باشگاه پانصدتایی های لالیگا قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، سرخیو راموس یک رکورد تاریخی دیگر به نام خود ثبت کرد. مدافع رئال مادرید در پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل اوئسکا به باشگاه ۵۰۰ تایی ها پیوست. تنها ۱۰ بازیکن در تاریخ لالیگا هستند که به این رکورد رسیده اند. بازیکن اسپانیایی در توئیترش نوشت: این اتفاق به لطف تیم هایی که در قلب من هستند یعنی رئال مادرید و سویا رخ داد. این آمار به اینجا محدود نخواهد شد. 

راموس می تواند به وعده اش عمل کند. تنها دو مدافع آمار بهتری از بازیکن رئال مادرید دارند. از میکل سولر (۵۰۴ بازی) به زودی عبور خواهد کرد و چالش بزرگ با مانولو سانچیس خواهد بود که ۵۲۳ بار در لالیگا به میدان رفت. البته این رکورد هم در این فصل قابل شکستن است و از آن پس می تواند به دنبال رکوردهای بهتر باشد. راموس با روبی زارتا با ۶۲۲ بازی فاصله زیادی دارد. 

بیشتر بخوانید:

شرط راموس برای تمدید قراردادش با رئال

مدافع مادرید روزهایی خوشی را در حال سپری کردن است. او پس از این که توانست در جولای به رکورد ۱۰۰ گل در لالیگا (با پیراهن مادرید و سویا) دست یابد، هفته گذشته این رکورد را با پیراهن رئال مادرید و گلزنی در ال کلاسیکو به ثبت رساند. پیش از راموس، رونالد کومان با ۸۸ گل بهترین مدافع گلزن این رقابت ها محسوب می شد که اکنون بازیکن رئال مادرید ۱۲ گل بیشتر به ثمر رسانده است.‌

درخشش راموس تنها به اسپانیا محدود نمی شود. ابن بازیکن نامزد فرانس فوتبال برای توپ طلای "تیم رویایی" شده که قرار است یازده بازیکن برتر تاریخ فوتبال انتخاب شوند. 

در چنین شرایطی هنوز آینده مدافع اسپانیایی مشخص نیست. قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۱ است. البته همه مسیرها در سمت تمدید قرارداد هستند با وجود این که او ۳۵ ساله است. راموس با این سن همچنان به رکورد شکنی هایش ادامه می دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس