کد خبر 1137628
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

لودرها یکی از ماشین آلات پر کاربرد  در راهسازی و راهداری و همچنین بخش های عمرانی هستند که قادر هستند تا حجم زیادی از خاک را به راحتی و از نقطه ای به نقطه ای دیگر و یا از محل پروژه به کامیون حمل خاک جابجا کنند. لودر ها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارند بعد از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا میکنند که تعمیر آنها نیز تنها از طریق تعویض لوازم یدکی لودر انجام میشود و باید قطعه معیوب را تعویض کرده و قطعه نو را جایزین آن نمود.

اما برای تعمیر لودرها باید از لوازم یدکی لودر مناسب با برند و مدل لودر کمک گرفته شود و نمیتوان هر قطعه ای را برای تعمیر مورد استفاده قرار داد. لوازم یدکی لودر که قصد خرید آن را دارید باید از یک سری ویژگی ها برخوردار باشند و نمیتوان هر قطعه ای را خریداری نمود. لوازم یدکی لودر اول از هر چیز باید از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد. قطعات لودر به دلیل اینکه فشار بیشتری را نسبت به دیگر خودروها مانند خودروهای سواری متحمل میشوند از این رو باید از مقاومت بالاتری نیز برخوردار باشند تا بتوانند فشار وارد آمده به خود را به راحتی تحمل کنند.

لوازم یدکی لودر باید مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده باشند

یکی از ویژگی هایی که لوازم یدکی لودر باید از آن برخوردار باشد استاندارد آن است و باید از کلیه استاندارد ها در ساخت خود بهره برده باشد. استاندارد بودن لوازم یدکی لودر اهمیت زیادی دارد و در صورتیکه این استاندارد ها در ساخت قطعات لودر رعایت نشده باشد در نتیجه از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نخواهد بود. شرکت هایی که در زمینه تولید قطعات لودر فعالیت میکنند هر یک بر اساس سیاست کاری خود روش های مختلفی را برای تولید قطعات مورد استفاده قرار میدهند که برخی از این شرکت ها روش های کاملا استاندارد را بکار میبرند که در نتیجه قطعه نیز از هر لحاظ کیفیت و کارایی لازم را پیدا خواهد کرد. استاندارد های جهانی که برای تولید لوازم یدکی لودر به کار میرود  همچنین باعث میشود تا قطعه از لحاظ عملکرد نیز جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد زیرا تنها کیفیت و دوام قطعه نیست که مهم میباشد بلکه عملکرد قطعه نیز اهمیت بسزایی دارد.

نوع مواد به کار رفته در قطعات لودر کوماتسو تضمین کننده دوام آن

لوازم یدکی لودر از آلیاژهای مخصوصی در ساخت خود بهره میبرند که این آلیاژ ها و مواد با موادی که در ساخت دیگر قطعات مناسب برای ماشین آلات سبک به کار میرود متفاوت میباشد و مقاومت بالاتری را برای قطعه به وجود می آورد. قطعات کوماتسو که از نوع اورجینال هستند معمولا از موادی در ساخت خود بهره میبرند که این مواد همگی از بهترین نوع هستند و به همین دلیل است که کلیه خریداران قطعات لودر اورجینال به کیفیت بالای آنها اذعان دارند. مواد نا مرغوب زمانی که در ساخت لوازم یدکی لودر مورد استفاده قرار میگیرند میزان فرسایش آنرا تا حد زیادی افزایش میدهند و خوردگی آنها نیز باعث میشود تا به مرور از رده خارج شده و مالک لودر مجبور به خرید قطعه دیگری برای لودر خود شود. اما با خرید قطعات کوماتسو اورجینال دیگر چنین مشکلاتی ایجاد نخواهد شد و تا مدت ها و شاید تا سالها بتوان از قطعه به راحتی و بدون اینکه کوچکترین افت کیفی پیدا کند استفاده نمود.

تجهیزاتی که برای تولید لوازم یدکی لودر کوماتسو به کار میروند بسیار حائز اهمیت هستند

علاوه بر اینکه مواد به کار رفته در ساخت و تولید لوازم یدکی لودر که میتوانند تضمیت کننده طول عمر و همچنین کارایی مناسب قطعه باشند باید به نوع تجهیزات و دستگاه هایی که نیز برای ساخت قطعات به کار میروند نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. شرکت هایی که تولید قطعات لودر اورجینال را بر عهده گرفته اند  از تجهیزات و دستگاه های کاملا مدرن برخوردار هستند که این تجهیزات و دستگاه ها میتوانند قطعاتی بسیار با کیفیت را تولید کنند. اما در این بین برخی شرکت های تولید کننده قطعه نیز تنها قطعاتی را تولید میکنند که توسط دستگاه های نه چندان پیشرفته تولید میشوند و یا این دستگاه ها از رده خارج هستند که این موضوع باعث میشود تا قطعات هیچگونه کارایی و کیفیت مناسبی نداشته باشند.

قطعات کوماتسو را از فروشگاه های معتبر بخواهید

کوماتسو یکی از برندهای معتبر  و نام آشنای ژاپنی در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین میباشد که تا کنون مدل های زیادی از ماشین آلات را تولید و به بازارهای جهانی ارسال کرده است. یکی از ویژگی ها و مزیت هایی که شرکت کوماتسو برای ماشین آلات خود بوجود آورده پیشتیبانی بسیار خوب از ماشین آلات میباشد و میتوانید با توجه به این پشتیبانی خوب هر یک از قطعات مورد نیاز این برند را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. قطعات کوماتسو با اینکه در اغلب فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین یافت میشوند اما این موضوع که کدام یک از این قطعات از کیفیت و عملکرد مناسبی برخوردار هستند بسیار مهم است و در این بین کمتر قطعه ای را میتوان یافت که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار باشد مگر آنکه قطعات اورجینال باشند و توسط شرکت کوماتسو تولید شده باشند.

قطعات کوماتسو را بصورت تضمین شده خریداری کنید

برای خرید قطعات کوماتسو اگر اطمینانی از فروشگاه ندارید باید قطعه مورد نیاز خود را به صورت تضمین شده از فروشگاه خریداری نمایید و این اطمینان را قبل از خرید بیابید که قطعه از کیفیت لازم برخوردار بوده و تا حد ممکن اورجینال میباشد. فروشگاه های کمی وجود دارند که قطعات کوماتسو اورجینال را بفروش برسانند که از این رو باید از میان آنها یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و اگر این امکان نیز برای شما وجود ندارد پس پیشنهاد میشود تا لوازم یدکی لودر مورد نیاز خود را به صورت تضمین شده خریداری نمایید. دریافت تضمین های لازم برای خرید لوازم یدکی کوماتسو نگرانی ها بابت معیوب بودن و یا تقلبی بودن قطعه را میکاهدو برای دریافت تضمین های لازم باید از فروشنده بخواهید تا نسبت به ارائه ضمانت نامه و یا مواردی که ثابت میکند قطعه اصل میباشد اقدام نماید.

قیمت قطعات کوماتسو

گذشته از آنکه کیفیت و کارایی قطعات کوماتسو از اهمیت زیادی برخوردار است این موضوع نیز برای مشتری همواره حائز اهمیت است که آیا این قطعات از قیمت مناسبی برخوردار هستند یا خیر. قیمت قطعات کوماتسو از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتیکه قیمت مناسبی نداشته باشد میتواند هزینه نگهداری از ماشین آلات را تا حد زیادی افزایش دهد. عواملی وجود دارند که میتوانند قیمت قطعات کوماتسو را افزایش دهند که در این بین باید به اورجینال بودن قطعات اشاره نمود. قطعات اورجینالی که در بازار و فروشگاه های لوازم یدکی ماشین آلات سنگین بفروش میرسند از قیمت بالاتری به نسبت قطعات طرح اصل و تقلبی برخوردار هستند و باید به این موضوع توجه داشته باشید. اما این تفاوت قیمت نباید باعث شود تا شما از خرید لوازم یدکی کوماتسو اورجینال منصرف شوید  و باید سعی کنید تا جای ممکن قطعات اورجینال را برای ماشین آلات خود خریداری نمایید.  در قیمت قطعات کوماتسو همچنین نوسانات ارزی و همچنین کمیاب شدن یک قطعه نیز میتواند تاثیر گذار باشد. قطعاتی که از کشورهای دیگر وارد میشوند با ارز رایج کشور مانند دلار خریداری میشوند که هر گونه بی ثباتی در نرخ آن میتواند تغییر قیمت زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است در برخی بازه های زمانی لوازم یدکی کوماتسو کم یاب شوند که این موضوع نیز در افزایش قیمت قطعات کوماتسو بی تاثیر نیستند و میتوانند قیمت ها را تا حد زیادی افزایش دهند.

برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو به سایت هیدروسنتر مراجعه کنید:

https://hydrocenter-co.com/


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس