به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سوادسایبری فیلمی از نقشه حرارتی یا هیت مپ از بینندگان، هنگام مشاهده تبلیغ تلویریونی را منتشر کرد.
نقشه حرارتی، یکی از تکنیک های نورومارکتینگ برای جذب افراد در تبلیغات است که در آن توضیح می دهد چهره یک فرد در هنگام تماشای یک آگهی به کدام سمت نگاه می کند.
با استفاده از تکنولوژی ردیابی چشم (eye-tracking)، این مطالعه نقاطی را به نمایش گذاشته است که بیشترین توجه تماشاگران را به خود جلب کرده است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.