کد خبر 1145375
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
درد و دل پرستاران خط مقدم کرونا با مردم / کار فرسایشی شده لطفا رعایت کنید+فیلم

باشدت گرفتن دوباره شیوع کرونا، سختی کار در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان‌ها به شدت بالاست و سبب شده مدافعان فداکار سلامت بیش از پیش از مردم انتظار رعایت داشته باشند.

به گزارش مشرق، این روزها با زمزمه مجدد وقوع تعطیلی‌ها و موج‌های سنگین کرونایی در کشور بار دیگر نقش پررنگ مدافعان سلامت مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

کرونا را شکست می‌دهیم اگر...

در این میان سختی کار در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان‌ها به شدت بالاست و سبب شده مدافعان فداکار سلامت بیش از پیش از مردم انتظار رعایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

حکایت طلبه‌هایی که به مصاف کرونا رفته‌اند +عکس

در استان خوزستان نیز در مقاطعی به دلیل عدم رعایت مردم و برخی بی تدبیری‌ها در مدیریت با رشد شدید و نگران کننده میزان ابتلا مواجه شدیم.

در حال حاضر به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت کرونا در استان خوزستان قرمز اما با ثبات است که این نشان دهنده آن است که می‌توان با رعایت بیشتر پروتکل‌ها و الزامات اعلام شده توسط ستاد کرونا کمی از بار سنگین بیمارستان‌ها و کادر درمان کاست.

خبرنگار به سراغ چند تن از پرستاران شجاع و مدافعان سلامت در بیمارستان سینا در شهرستان کارون رفته و در دل‌های آنان را در ویدئوی زیر به تصویر کشانده است.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    خداوند شما عزیزان را درپناه خودش حفظ بفرماید..ومردم عزیز هم این بیماری نحس وشوم را جدی بگیرنددیگه بنده خداها چطوروبه چه زبانی بگویند!واقعا ساعتی دربیمارستان با انون پوشش خیلی سخته..خداتمامی مریض ها را شفابده ...
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    من یه پرستارم کمبود پرستار هست تو بیمارستانها و پرستار هم خیلی زیاده ولی دولت استخدام نمیکنه همش میگن کمبود پرستار داریم ...بعد اونوقت واسه اینکه پرستار استخدام نکنن میگن پرستارا دارن مهاجرت میکنن ... کمبود پرستاره ... یه سوال دارم اگه پرستار کمه وقتی ازمون واسه استخدام ۵ تا پرستار برگزار میکنین چرا هزار نفر میان ازمون میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس