کد خبر 1149650
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
لاستیک ۵۰ درصد گران شد

گزارشی از حضور بازرسان تعزیرات در انبار احتکار لاستیک.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    5 0
    چه فرقی است بیت کسی که ترور میکند و کسی که کالاهای اساسی خصوصا دارو ومواد غذایی را احتکار میکند.هردو زندگی مردم را مورد هجوم قرار میدهند . در این اوضاع پر آشوب تحریم چرا اقدام ضربتی اتجام نمی گیرد باید قانونی وضع شود که احتکار صورت گیرد اعدام درانتظار است این خواسته تمامی ملت است.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      برخی از این انبارها باشراکت چند نفر هستند که جنس مازاد را در ان نگهداری می کنند وسپسس خرد خرد به فروش می رسانند مثلا نمی توانند چندین حلقه را در یک مغازه کوچک نگهداری کنند ومجبور می شوند چند نفری یک جا را اجاره کرده وتعزیرات فکر می کند اینجا احتکار شده ، اگر راست می گویند که احتکاره پس چرا برای کنتل قیمتها ، دولت انها را وارد بازار نمی کند بنا بر این باشد چرا مواد غذایی و کالاهای اساسی که چندین ماه است که در گمرک دارند خاک می خورند که زیر نظر مستقیم دولت است ترخیص نمی شوند نکته اینجا است که بعضی ها می خواهند با ایجاد قحطی کاذب قیمت ها را بالا نگه دارند تا نارضایتی عمومی که اینبار قشر متوسط و ضعیف جامعه را در بر می گیرد، ایجاد کنند
  • DE ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    آقا چرا اینها رو اعدام نمیکنید؟ چرا این زالوصفتها فقط و فقط جریمه نقدی میشن که اونهم اکثرا مشمول کلمه چرت "رافت اسلامی" میشه؟ دو تا از اینها رو در هر مرکز استان آویزون کنید تا بقیه از ترس اجناس انبار زده رو بریزن توی بازار، اونوقت میبینید که گرونی هست یا نه. هنوز که هنوزه به پرونده احتکار اجناس بهداشتی و ماسک دیجی کالا رسیدگی نشده، طبیعیه که دوباره احتکار میکنه.
  • محسن نوروزی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    وقتی یکشبه روغن ...در سطح شهر کیمیا میشود هر ادم عاقلی می فهمد که احتکار میکنند ...؟؟؟؟!!!! بازاریان و سرمایه داران ...محتکر را باید دار زد تا مردم بتوانند زندگی کنند...؟؟؟؟!!!!براستی گوش شنوا و چشم بینایی هست ...؟؟؟؟؟!!!!سکوت تا بکی مدیران مسئول....؟؟؟!!!
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    وقتی نظارت وکنترل نباشه وتوزیع نا عادلانه باشه وپای دلال درمیان باشه نه تنها لاستیک بلکه همه چیز احتکار میشه وهرکسی برای کارش دلیل داره که مورد قبول واقعه میشه درست یا نادرست ای کاش یکی ازاین افراد را برای یک بار هم که شده تنبیه می کردن برای دل خوشی مردم بد بخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس