کد خبر 1152815
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کاظمی: جای یک هافبک طراح در کمربند میانی استقلال خالی است

پیشکسوت استقلال گفت: خط هافبک استقلال باید نظم بهتری داشته باشد؛ جای یک هافبک طراح و خلاق که فرماندهی میانه میدان آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد در این تیم خالی است.

به گزارش مشرق، حسین کاظمی اظهار داشت: در دیدار برابر پیکان استقلال مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما پیکان سازمان دفاعی خوبی داشت و اجازه نداد این تیم به هدف خود برسد.

وی افزود: پیکان در این بازی به یک بازی بسته روی آورده بود و می‌خواست به تساوی برسد و تمام روزنه‌ها را بسته بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: غیبت شیخ دیاباته در روند تیمی استقلال تاثیر داشت و شاید اگر او در این بازی برای آبی‌پوشان به میدان می‌رفت شرایط فرق می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

رویارویی استقلال و صنعت نفت به یاد یک بازی خاص/ پیکان جاده صاف‌کن مدعیان می‌شود؟

کاظمی تصریح کرد: استقلال چند موقعیت خوب در این بازی به دست آورد اما نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد. شاید این تبدیل نشدن توپ‌ها به گل به عدم تمرکز آبی‌پوشان برگردد و مربیان باید این مشکل را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: خط هافبک استقلال باید نظم بهتری داشته باشد. جای یک هافبک طراح و خلاق که فرماندهی میانه میدان آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد در این تیم خالی است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز هفته‌‎های زیادی به پایان مسابقات لیگ برتر وقت باقی مانده است و باید آبی‌پوشان در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب بکنند چرا که در لیگ بیستم همه از استقلال انتظار موفقیت و قهرمانی دارند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان امروز در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند. این دیدار از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس