به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در واکنش به اظهارات تاج‌زاده درباره ادغام رهبری و ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: درکتان می‌کنیم. اگر رئیس جمهور را در هیبت یک برانداز یا استحاله کن می‌پسندید یا توقع داشتید مهره‌های سیاه فتنه را "قدرت مالی" کند تا به مهره سفید تبدیل و کنتورشان صفر شود حق با شماست. خاتمی گفت از اردوگاه اصلاح طلبان صدای دشمنان این ملک و مملکت را می شنوم نگفت با رهبری مشکل دارم

گفتنی است، مصطفی تاجزاده، در توییتر نوشته بود: از آسیب‌های نظام ولایی این است که نامزد ریاست‌جمهوری شعارهایی می‌دهد و رای می‌آورد. رهبر هم شعارهایی می‌دهد و اجراشدن آنها را انتظار دارد. اگر همسو نباشند، رئیس دولت چگونه می‌تواند شعارهایش را عملی کند؟ هر دو مستقیم یا غیرمستقیم منتخب مردمند. راه‌حل؟ ادغام رهبری و ریاست جمهوری.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 151
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 90
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    دو تا دروغ گفتید. اولا خاتمی پرونده اش در فتنه گری و خیانت به اسلام و انقلاب آنقدر سیاه است که آب زمزم و کوثر هم سفیدش نخواهد کرد. او بود که با نابود کردن منابع آبی ایران در طرح کاملا هدفمند و مشکوک افزایش زمینهای زیر کشت غرقابی به اسم خودکفایی گندم منابع آبی ایران را نابود کرد. او بود که نسلجی ایران را از بین برد. دولت او بود که سانتیرفیوژ های آلوده را آورد. او بود ایران را تا خرخره زیر قرض از صندوق بین المللی پول برد و بی آنکه پولها را صرف سازندگی کشور کند در بازار سکه و ارز ریخت تا به طور مصنوعی قیمت دلار را بیش از دو برابر نکند! او بود که عمدا از مسکن سازی و پالایشگاه سازی جلوگیری کرد تا ایران بهه بحران سوخت و مسکن دچار شود. او بود که تخم بی حیایی و بی دینی را در این کشور کاشت و رفاقت دختر و پسر را آزاد کرد. حالا می خواهی از چنین موجودی پیرو ولایت فقیه بتراشی؟ ثانیا نظام پارلمانی هم بدبختی های خودش را دارد. در آن نظام دیگر امکان ندارد یک رییس جمهور مستقل و خارج از قدرت احزاب و مافیای قدرت و ثروت انتخاب شود چرا همیشه به راحتی می توان با خرچ پول در شهرهای کوچک و بزرگ و خرید آرا به راحتی مجلس را تصاحب کرد مخصوصا اگر حمایت بی بی سی را هم داشته باشید.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      شما با این اطمینان از طرف خدا حکم صادر می کنی که نامه فلان شخص را اب زمزم کوثر هم پاک نخواهد کرد بترس از خدا وفکر اعمال خود باش
    • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      59 7
      با سلام خدمت شما ، صرف نظر از خدمت یا خیانت خاتمی ، خودکفایی گندم بسیار مهم است چون جزو چند محصول استراتژیک است و کلیت نظام در این مورد اتفاق نظر دارند ، تصور کنید در این اوضاع بد اقتصادی و تحریم ، به ما گندم هم ندهند آنوقت نان هم نداریم بخوریم
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      80 8
      تاجزاده روزی در افراط غرق بود و امروز هم در تفریط. کسی نیست بگه شما قبیله ی چپ یا اصلاحطلب ۳۴ سال نسخه پیچیدید حاصلش شده چیزی که میبینیم، بهتر نیس ساکت شید؟!
    • به محمد و ۲۰:۱۶ SE ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      46 6
      جناب محمد! خودکفایی گندم خیلی مهم است اما به شرطی که با روش های عالمانه مثل اصلا بذر و اصلاح خاک و افزایش راندمان آبیاری به دست بیاید نه با افزایش زمینهای زیر کشت غرقابی. و جناب 20.16.اتفاقا برعکس. گویا تو مثل کشیشهای قرون وسطی شده ای که به جای خدا بنده هایش را می بخشی! اما خدا به پیغمبرش گفت حتی اگر هفتاد بار هم برای یک منافق استغفار کنی هرگز او را نمی بخشم (سوره توبه آیه 80).
    • بهروز IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      33 87
      این فقط نظرشماست خاتمی مردی پاک سرشت ومحبوب همیشگی تاریخ این مملکت است
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      64 21
      واقعا خاتمی اگر تو یه کشور دیگه بود با گیوتین گردن زده می شد خیلی خیلی خرابکاری کرد مخصوصا در مورد جوان ها دهه شصتی هایی که بعد از دوران دبیرستان نه میتوانستند دانشگاه برن نه سر کار و فقط تو صدا سیما و تلویزیون تبلیغ بی بند و باری و رفاقت و ناسازگاری جوان ها میشد
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      96 8
      روش اصلاح طلبان برای جلب رأی مردم: «اگر امتیاز 1 رو بدیم مشکلاتمون حل میشه». بعد از دادن امتیاز 1 و حل نشدن مشکلات: «آمریکا گفته بود اگه امتیاز 2 رو هم بدیم مشکلات حل میشه اما تندروها نگذاشتن». بعد از دادن امتیاز 2 و حل نشدن مشکلات: «چقدر باید مشکلات مردم ادامه پیدا کنه تا نظام اجازه دادن امتیاز 3 رو صادر کنه؟» بعد از دادن امتیاز 3 و حل نشدن مشکلات: «تا زمانی که بعضی نهادها مانع دادن امتیاز 4 بشن مشکلات کشور حل نمیشه» و . . . . این داستان تا 100 سال دیگه هم ادامه داره، مگر این که مردم عقلشون رو به کار بندازن و بفهمن جلوی دشمن هرچی بیشتر امتیاز بدی بیشتر به تسلیم شدنت امیدوار میشه.
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      9 27
      اقای راستگودر به کجا های ایران سفر کردی که ببینی کی وکجا کاری انجام گرفته برای مثال خدمت شماعرض میکنم جای دوری نروید همین. بین قم تهران د.ر زمان احمدی نژاد با هر پانصد متر فاصله اجازه حفر چاه دادشد که اثار ان موجود وبعضا رها شده میباشد که ضرر بسیا به منابع ابهای زیر زمینی وارد شد
    • NL ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      5 31
      برای مقابله با دشمن خارجی شاید بهترباشه از اختلافات جناحی داخلی و ماندن در ۸۸ باید گذرکرد
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      19 3
      رئیس جمهور باید در حد اختیاراتش شعار بدهد.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      10 24
      بااین حال خاتمی بهتر از همه بود چون با دنیا سر جنگ نداشت اقتصاد قوی داشت بخاطر حزبت با دیگران بدی نکن
    • hackon IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      31 11
      داداشم دوره احمدی نژاد اصول گراتون رو هم دیدیم، زاویه دار شدن با رهبری توطئه چینی و بگم بگم میان مسولین مملکت تهدید و چند دستگی مردم خشک کردن سفره آبهای زیر زمینی با مجوز دادن به همه واسه چاه زدن صدها تحریم بر سر مردم ریخت رفتن به دنبال جن گیری مصاحبه با رسانه‌های ضد انقلاب گم شدن دکل نفتی یعنی آخر آخر گند زدن به مملکت اونوقت اومدی از خاتمی که به احترام سخنان رهبری، دیگه هرگز وارد انتخابات نشد توهین میکنی یکم عدل و عدالت هم آرزوست
    • به hackon SE ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      19 0
      آن دانشجوهای سه ترم مشروطی که روز 18 تیر 78 داشتن به تحریک همین تاجزاده به سمت بیت رهبری می رفتند طرفدارهای احمدی نژاد بودند؟
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 0
      خطاب به 20:16 ـــ این احمق (زاده تاج) گمان دارد مثلاً امثال روحانی در نزد مردم محبوب تر از مقام معظم رهبری هستند!؟ فقط حُسن این نظرش این بود که دیدگاه اغلب قریب به اتفاق اصلاح طلبان تهوع آور در ضدیت با ولایت فقیه را ناخودآگاه و یا از روی عمد افشاء کرد! پس همان بهتر که بگوییم: مرگ بر ضد ولایت فقیه!
    • عابد SE ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 4
      واقعا حیرت اوره ....من در زمان اقای خاتمی شغل بدست اوردم سر پناهی هر چند کوچک تهیه کردم و حتی ماشین .لوازم خانه ....بازار رونق داشت ...شما اما ثبات ان موقع را مصنوعی می خوانید .ایا امکان داره که اقتصاد مصنوعی به درجه ای برسه که مثلا قیمت اتومبیل بیاد پایین ؟ارز ثبات داشته باشه ؟
    • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 1
      فقط و فقط تهمت زدن و حرف های غیر مستند زدن و در حتی دروغ گفتن به دور از تقوا و انسانیت است. هر که تنها رود به قاضی ، راضی بر می گردد.
    • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 1
      ماشا... دوست عزیزمان در همه موارد اعم از آب و کشاورزی و صنعت و فرهنگ و سیاست و روابط بین الملل صاحب نظر هستند و اظهار نظر می کنند. بترسید از گناه کبیره تهمت و افترا
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      6 2
      خاتمی از سران فتنه اسراییلی 88 هست
    • احمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      موافقم
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      3 0
      آیا خاتمی یک عضو بیلدربرگ است؟
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    44 19
    راست و چپ 42 سال است در حال زدن تو سرو کله هم زدن و متهم کردن هم هستند الان از شمال و جنوب تهدید روی مرزمان امده و ما هنوز در حال دعوای داخلی هستیم.
    • SE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      48 17
      خیر. چپ و راست نداریم. دو گروه داریم حزب اللهی و نفوذی. تا وقتی نفوذی و جاسوسها هستند دعوا هم هست. تا عده ای قصد پایان دادن به انقلاب و تحویل دادن دو دستی ایران به آمریکا را دارند دعوا تمام نشدنی است.
    • احمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      13 1
      زیاد هم بد نمیگه، این مسره بازی، ریاست جمهوری رو بریزیم دور، بجاش یه رهبر داشته باشیم و یه نخست وزیر و یه مجلس. هر بار ملت جوگیر نشن با شعار کنسرت و استادیوم به یکی مثل روحانی و خاتمی رای بدن، بعد 8 سال مجبور بشیم جورش رو بکشیم.
    • SE ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      12 2
      ظاهرا دعوای داخلی است ولی اینطور نیست بلکه دعوای غرب لیبرال از طریق هم فکرانش که خود را اصلاحات میخوانند با جریان ایرانی اسلامی شیعی است و ایده مزورانه ادقام رهبری در ریاست جمهوری هم در قواره زیرکی تاجزاده نیست بلکه محصول اتاقهای فکر دشمنان است که از زبان او بیان میشود و هدفش هم همان است که در چند ده گذشته موفق به اجرای آن نبوده اند یعنی شخص رئیس جمهور بنیشند و هر چه که غرب میخواهد بپذیرد. نمونه های عینی این موضوع هم در سند 2030 و برجام و تقاضای برجامهای موشکی و منطقهای غرب و همصدایی تاجزاده ها و سایر اصلاح طلبان با غربیها است. لذا سالهاست که این جماعت خود شیفته و مزدور با نقاب اصلاح طلبی در حال خیانت به فرهنگ ایرانی و اسلام شیعی مردم ایران هستند.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    40 13
    خدا هدایت کندتاج زاده را
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      43 7
      إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي مَنْ هُوَ مُسْرِفٌ كَذَّابٌ «28» همانا خداوند كسى را كه اسرافكار (و) بسيار دروغگو است هدايت نمى‌كند.
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      23 4
      عجب ناقص العقلیه
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      25 6
      خدا مرگش دهد که بانی مرگ بی گناهان بسیاری بود.
    • احمدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 1
      شما دوست عزیز این همه اصولگرااصولگرا میکنی وبرعلیه اصلاح طلب میگی واصلاح طلب رانفوذی معرفی میکنی راه حلت کشتن مردمه نفست از جای گرمی درمیادفقط میگین نمیشه پس راه حل کو نفس مردم بشماره افتاده کسی که این چیزهارانبینه خیلی ازمعرکه پرته وفقط نقش مخم ومخم مخالفم بازی می کنه و راه حلی نداره
  • Death to the Terrorist Government Of USA IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    47 7
    امثال تاجزاده ها که به دلیل انزوای سیاسی جریان اصلاح طلبی و عدم نتیجه گیری از مذاکره با وجود باج دهی فراوان، عقده ی شده اند طبیعیه که از این حرفهای بی ربط بزنند، برای سلامتی رهبر عزیزمون کسی که به فکر این مردم و آینده شون هست صلوات
  • کاوشگر فضایی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    34 20
    یکی دهن این لجن زاده رو با بتون ببنده ...
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      30 16
      ما از شما ادب می آموزیم
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      12 9
      وقتی نگاه به بغض، کینه و حسد، تزویر ،نیرنگ و ریای بعضی از این مثلا شخصیت های قبیله اصلاحات میکنیم یاد خوارج در زمان علی بن ابیطالب می افتیم هیچ صدایی در جامعه را نمیشنوند جز صدای انکر الاصوات خودشان!!!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    36 16
    یعنی خبیث تر و خائن تر از اصلاح طلب ها هم کسی دیده یا شنیده؟؟
    • سعیده RO ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      10 6
      بله اصولگرای بی خاصیت و بی ادب فقط بلدن دیگران رو متهم کنن
  • احمد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    20 9
    چه غلط ها !رییس جمهور که شما اصلاح طلبان او را قهرمان ودانشمند ومدیر ومدبر دانستید هنوز تو کار ریسس جمهوریش لنگ می زند حالا میخواهد کار رهبری را هم انجام بده ،کسی حرفش گوش می کند مگر رهبر شماها بشود که مثل خودتان است .این حرف را معاندان نظام هم نزدند بعید نیست ازشما چون مفهوم ولایت را درک نکرده باشید .
  • پ IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    21 5
    تورو خدا جلوی این رو بگیرین
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      24 0
      افزایش سطح آگاهی و شعور مخاطب تنها راه چاره است.
  • ناشناس IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    31 11
    ننگ بر تاجزاده
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    21 16
    ما انقلاب کردیم تا ولی فقیه را حاکم برکشور کنیم امام راحل رحمت الله ورضوانه علیه همین روزها رو میدیدکه فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشیدتا به مملکت شما آسیبی نرسد....تفاوت ولایت فقیه بایک رییس جمهور از طیف اصلاح طلب این است که (ترامپ باهمه ی ظلم وجنایات وتحریم ها و ترورهایش)روحانی گفت هرموقع به برجام باز گردد ماهم بازمیگردیم ومذاکره میکنیم اما ولی فقیه فرمود ترامپ را لایق تبادل هیچگونه پیامی نمیدانم (ولی فقیه مملکت را حفظ میکند اصلاح طلبان دودستی تقدیم میکنند)
  • سعید IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    25 7
    غلط کرده تاج زاده
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    20 8
    تاجزاده خففففففففففففففففففففه شو زر نزن برو ته سطل آ.. راحت بشیم خون گیر . تو نمیخاد ...
  • سعید IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    16 8
    تاجزاده ریزتر از اونی که نظر بدی
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    19 8
    شعار ما این است آمریکا هیچ غلطی نمیکند تاجزاده که غلطی هم بکند درحدواندازه غلط کردن هم نیست
    • امیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      15 5
      درسته امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند بشرطی که دولتمردان غرب زده نباشند و با پول این ملت بدبخت در امریکا و انگلیس تجارت و تحصیل نکنند
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      15 9
      تاج‌زاده غیرازایجادتنش وبدبختی‌کاری‌هم‌داشته
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      10 4
      منظورم ازاین پست این بود که اقای تاجزاده اربابت که امریکاست دربرابر ولایت فقیه نمیتونه هیچ غلطی بکنه تودیگه غلط زیادی نخور وگرنه ملت ایران کاری بهت میکنه که به غلط کردن بیفتی وبه سرنوشت روح الله زم دچار شی مراقب باش چه غلطی ازدهنت درمیاد
  • US ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    10 3
    حرف نزن تاج
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    10 5
    رهبری نبود این دولتها نادان مملکت را دو دستی تحویل غربی ها داده بودند حتمآ در هر زمانی رهبری لازم است
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    13 7
    اقای تاجزاده ما شاه را با آن همه کبکبه ودبدبه سرنگون کردیم تا ولی فقیه برما حاکم باشن به ولای علی قسم از شاه بالاتر نیستی حرص ملت و خانواده شهدا را به جوش نیار ملت کاری باتو خواهد کرد که با شاه وفرح نکرد ولایت فقیه خط قرمزه حواست باشه کلفت تر ازتو با یه آفتابه آب ازبین رفتند
  • علیرضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    6 16
    نظام پارلمانی مال کشورهایی هست که احزاب متعدد دارند که در همه جا نقش فعال دارن ما که چنین احزاب آزادو فعالی نداریم همه چی دیکته شده هست چند نفر که وکیل مردم هم نیستن بقول امام قیم مردم میشن بعد میگن ما پیرو خط امام هستیم
    • SE ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      11 1
      فکر کرده ای احزاب در کشورهایی که حزب دارند، حزبها چیزی جز نماینده باندهای متنفذ دارای قدرت و ثروت هستند؟ اگر حالا چند تایی نماینده مردمی در مجلس داریم به خاطر نبود احزاب است. احزاب که بر کشورها مسلط شوند دیگر نمایندگان مستقل و مردمی و غیر وابسته هیچ راهی به مجلس ندارند. عین مجلس مزخرف فرانسه.
  • جعفر IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    13 5
    تاج زاده،چرا هر وقت حرفای تو میخونم،به نظرم میرسه بی بی سی داره صحبت میکنه؟!جدا چرا خاین،اینم بگم بخدا قسم،من یک مستاجر،با دو بچه،کرونا کارم نابود کرد،الان میرم کارگری،نه حزب الهی هستم،نه دولتی،تاج زاده،وجبی از خاک کشورم با برج ترامپ عوض نمیکنم،خاک بر سرت تاج زاده،خجالت بکش،ببینم مگه بی بی سی بهت حقوق میده ؟!
  • همشهری IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    13 4
    وصیت اکید امام (ره) این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد در وصیت نامه اکثر شهدا هم همین جمله هست . مرگ بر همه مفسدین و غربزدگان که به دنبال از بین بردن نظام اسلامی هستند که همه مشکلات کشور زیر سر حرفها اقدامات و کارهای دشمن پسند این گروههاست، یعنی این آقای به اصطلاح جزو سران سیاسی کشور این قدر نمی فهمد که اگر رئیس جمهور درست عمل کند و اطرافیانش بگذارند باید با ولی فقیه همسو باشد و همسو نبودنش یعنی حرکت بدنبال دشمنان کشور
  • حسن IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 3
    ملت اهل تسلیم نیست تاج بفهم چی میگی
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    16 1
    این بیشعور خیال کرده ما اهل کوفه ایم که هرچی از دهانش بیرون بیاد روتحمل کنیم وعلی روتنها بذاریم
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 2
    والا بخدا میگفتن آخرالزمانه ولی مادیگه در این حدباورنمیکردیم پیش بیاد
  • استقلال وطن IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 6
    خاک توسرت تاجزاده فقط همین
  • احمدعلی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    10 2
    به نظر من بدن آقای تاج زاده بالاخص سلول های مغز نداشته اش دچار بیماری کمبود سرب است.
  • رضا IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    18 2
    به کوری چشم خائنین ولایت فقیه تا ظهور حجت ابن الحسن عج در حکومت جمهوری اسلامی پابرجاست
    • جمشید IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 0
      احسنت
  • رضایی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 2
    اینو همه فهمیده اند سد محکم در برابر اهداف پلید غربگرا ها و وابستگی به قدرت های شرق و غرب رهبری ومقام ولایت است والا شما ها یا در دامن شرق سقوط می کنید ویا غرب. اما کور خوانده اید وخواب نحس وپریشان شما تعبیر نخواهد شد واین آرزو را به گور خواهید برد انشاءالله.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 1
    ننگ بر تاج زاده
  • یک ایرانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    12 1
    شما راست میگین همه شماها منتخب مردم هستید،بخصوص اونا که گدازاده بودن و حالا تمام بچهاشون توی کشورهای غربی اقامت دارن
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 2
    افساد طلبان نمی‌تواند آن ایده درونی خود را بپوشاند از کوزه همان تراود که دراوست
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 7
    من نمیدونم چرا این قدر به جون همدیگه میافتیم
  • T US ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    یه روزی تاجزاده کجا بود
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 4
    بعضیها در طول تاریخ دنبال این بودن و هستن که بدون کار کردن راحت زندگی کنند و وقتی به مرادشون میرسن کم کم فکرای عجیب و غریب از جمله حکومت به سرشون میزنه و در این راه روزگار کشور را سیاه میکنن ( عزیزم خودت و خودمون عشقیم مقدسیم که رفتگر و بقال و چقالیم و چنتا دکتر و مهندسیم) بقیه را بریز دور که مفتشون گرونه
  • حسین IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 1
    اگر تاجزاده بدستم بیفتد خفه اش میکنم
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      2 6
      کینه توزی هارزاده برا اینه که یه مریض روانیه. باید عقده ش رو درمان کرد نه اینکه توسر این بدبخت مفلوک بزنیم.
  • حامد NL ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 1
    وضعیت کنونی که حاصل تفکرات و سیاست امثال تاجر زاده است وضعیتی اسف ناک است. تاج زاده صلاح دیده در شرایط کنونی به جای عذرخواهی از مردم برای دور کردن اذهان از مسئله ی شکست تمام عیار تفکر اصلاح طلبی با مطرح کردن مسائل بی ارتباط با وضعیت کنونی کار انتخاباتی انجام دهد. آنها می دانند شکست اصلاح طلبان و همفکرات هاشمی و خاتمی و روحانی در انتخابات بعد حتمی است. پس باید فکری کنند. دور کردن ذهن مردم از مسائل روز زندگی استراتژی آنهاست
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    10 2
    ایشان تاج زاده است انقلاب زاده که نیست چه توقعی از ایشان وبقیه یاران افساد طلبشان می رود. واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض فالوا انما نحن مصلحون. الا انهم هم المفسدون ولکن لاتشعرون
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    9 1
    خوارج زمانه ات را بشناس!!!!!!!
  • آزاد IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    9 1
    اگر یک با ر برای همیشه به هتاکی تاجزاده قماشها پاسخی در خور توسط نهادهای ذیربط داده می شد هر روز شاهد اراجیف این شخص و همفکران ایشان نبودیم.
  • جلیل FR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 2
    سوال اینه که تاجزاده چکاره مملکت است که در سطح ماوراء سران نظر میده ؟!!! به روحانی بگید یک رانت واردات گندم هم به او بده تا مثل حجاریان سرش بند بشه و توهم خود بالا بینی نگیره. میگن خدا اول جن رو آفرید و بعد انسان رو . بعضی ها هم می بین اینا موجودی بنام نسناس خلق شده . فکر کنم تاجزاده از نوع نسناس باشه .
  • مریم IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 1
    اصلا تاج زاده مگه آدمه؟
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    15 2
    میگن عمروعاص یه چند مدت کلاس پیش تاجزاده میرفت شد عمروعاص
  • فرشاد IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    8 1
    ای شیطان دستور از ملکه انگلیس گرفتی شما افساد طلبان ذاتتون انگلیسی هست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 2
    این تاجزاده مگر کی اینقدر حرف مفت میزنه اگه برای حرفهای مفت این شخص مالیات وضع میکردند تاجزاده ابر بدهکاربود
  • محمد DE ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 3
    گنجی وتاجزاده چه کاره این مملکت هستمد که نظر بدهند.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 1
    اوف بر تاجزاده
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    6 1
    منافقین از کفار بدترند. اگر امسال تاجزاده کشور را در دست بگیرند که حتی اجازه ابراز عقیده به این راحتی به کسی نمیدهند.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    5 1
    نمیدونم چرا دستگاههای امنینی با تفاله هایی مثل تاجزاده اینقدر مدارا می کنند
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    6 0
    کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌گوید اگر اون بیاد جنگ میشه ،رهبری و سپاه با یک سیاست لرزه به اندام دشمن می‌اندازد پس ریاست جمهوری حذف و رهبری بماند فقط
  • حسن IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    ناشناس اقایان توراخدا کمک مان کنیدچون حق و حقوق ًنیروهای شرکتی بانکها راخود بانکها می خورند چرا چو ن تو سیتم خود بانکها یک شرکتی می گیره ۹۵۰۰۰۰۰۰تومان و پیش سوری بانک نیرو شرکتی می گیر 37500000 تومان هستش ای خدا کمک مان کن ما شرمنده زن بچه خودمان هستیم ای خدا تو این کرونا کرانی ما شرکتی بانکها چه کنیم بانکهای ملی ،ملت ،تجارت وهمه بانکها خدا خودت حق ما را بگیر کمک ما کن
  • صدیقه بیات IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 1
    سلام به نظر بنده تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد خوب است انسان تا علم و تخصصی در زمینه ای ندارد چیزی نگوید باور کنید آقای تاج زاده این طوری بهتر است حداقل آبرویتان نمی رود
  • سلام RU ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 6
    زنده باد احمدی نژاد قهرمان مملکت را دوباره خواهد ساخت در راهست معجزه هزاره سوم است مادر چاوز منتظر بازگشت احمدی نژاد قهرمان است
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 0
    مگه ضدیت با اصل ولایت فقیه شاخ داره؟!!
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    7 2
    باطن خبیث این تاج‌زاده رو اگر مردم می‌شناختن فرصت این غلط های اضافه رو بهش نمیدادن اون آشغالهایی که دنبال به کرسی نشوندن نظرات این هستن بدونن چشمی که به آقامون نگاه چپ کنه از حدقه در میاریم
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 1
    فقط خداکنه بامردم بازی نکنن مسئولین چون ازاول انقلاب هرکاری خواستن وهرقانونی هرکارجدیدی که درحال انجام بوده توسط خارج نشینهامطرح ورسانه های داخلی بهش میپردازن وبعدش انجام میشه وبخاطرهمچین چیزهایی هم مردم قبلش تنبیه شدن وبعدانجام شده یعن دهن کجی به مردم که باتمام وجودپشت مسئولینشون هستن چراوچرا
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    ناراحتین؟ پس در انتخابات شرکت نکنید
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
    انشالله اگر خدا بخواهد بزودی پرچم انقلاب تحویل صاحب اصلی آن خواهد شد بهتر است همه مردم از خدا بخواهند اینطور شود چون تنها راه نجات از همه فتنه ها و بلاها و گرفتاری ها همین است
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    این تاج زاده زمانی که معاون سیاسی وزیر کشور در حادثه کوی دانشگاه ۷۸ بود لطفا نقشش را در لوله کردن دانشجویان را بیان کند... یادش نرفت که با حرفهایش دانشجویان را تحریک و قوای انتظامی را ترقیب به برقراری امنیت میکرد.. #نفوذی
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
    مسولیت باید آنجایی باشد که قدرت هست . این راهکار بدی نیست.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    همین سیاه کردن دیگران و پاک پنداشتن توهمی جبه خود وپنهان کردن واقعیتهای جامعه توسط برخی ادمهای تند رو و احساسی مملکت را به این فلاکت رساند
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 0
    خدا آین منورل فکرها را هدایت کند،
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 0
    همتون ساکت بشید هشت سال مردمو چاپیدید افساد طلبهای ... و...
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 1
    شاخ زاده بتمرگ سرجات خائن
  • NL ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 0
    انکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
  • سیف IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 2
    تاجزاده .... زیادی خورده، شان خودتونو با جواب دادن به همچین اراذل و اوباشی پایین نیارید لطفا
  • مریم IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    2 0
    به هیچ وجه ملت اجازه ی چنین کاری را نمی دهند. این روباه پیر( تاج زاده )دیگه باید بره پارکینگ و دست از سر نظام و ملت برداره. رهبری در نظام ایران حکم ولایت فقیه را دارد که رئیس جمهور به گرد پاشم نمیرسه. چه برسه بخواد ادغام بشه.
  • ح ر IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
    همه این قماش ضد ملت را باید جمع کردند دادگاه صحرایی محاکمه و تیرباران کرد
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    4 0
    به آقای تاجزاده بگید شما حرف نزنی نمی گویند لالی پس لطفا حرف نزن
  • علی US ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    3 1
    واق واق هر وطن فروش اسرائیل رو که رسانه ای نمیکنن چه رویی دارن فقط تو این موندم
  • علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    اگر فردی که قرار هست پست ریاست جمهوری را بعهده بگیرد در زمان تبلیغات از گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف والای ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم الشان استفاده نماید و در زمان ریاست جمهوری هم پیگیر وعده های خود و نظرات ارزشمند رهبری باشند، هیچ نیازی به ادغام نیست. متاسفانه ایشان هنوز معنای ولایت فقیه و رهبری را متوجه نیستند که همچین حرف نابخردانه ای میزنند. البته بنظرم ایشان کاملاً مطلع هستند و با این حرف ها بدنبال مقاصد خودشان و هم پیاله های خودشان هستند. به قول امام راحل و بزرگوار " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد" خدواند به رهبر و رهروان واقعی اش عمر با عزت دهد تا مملکت از گزند چنین افرادی که سابقه شان برای همگان مشهود است نیفتد. که به لطف و نظر آقا امام زمان(عج) این اتفاق هیچ وقت نخواهد افتاد و این سرزمین به وجود خون مقدس شهدا سربلند و پیروز خواهد بود
  • احمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 33
    تاج‌زاده ، پاک ترین و شجاع ترین فرد در ایران است
    • امیر IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      3 0
      خواهشا شما دانتو ببند خدا تو تو دنیا و اخرت با تاج زاه محشورت کنه تاج زاده ِغلط کرد که ز میزنه اگه هرمسئولی هر کار دلش و انجام میده بدونه به خاطررهبر که مردم سکوت کردن اگه رهبر نبود که تا الان ۱۰۰ بارکشور به فنا داده شده بود امیدوارم هر کی تو هرلباسی قصد خیانت به این مملکتو داره خون سهدا دامنشو بگیره
  • محمد امینی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 2
    آقای تاجر زاده حرف زیادی زده اگه رهبری نبود ایرانم نبود
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    چرا نظام بااین جرثومه نفاق برخورد نمیکنه نمیدونم!؟ البته رسانه‌ای کردن نظرات آدم بی قابلی مثل تاجزاده بزرگ کردن اونه؛ اصلا به حرفاش اهمیت ندید منعکس نکنید خود به خود حذف میشه. هر کسی هر حرفی زد که بولتن خبری نباید بشه.
  • سید IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    فکر بسیارخوبی است چون دیگه مردم تقصیر را گردن اون یکی نیندازند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    من با نظام پارلمانی موافقم . اینجوری دیگه یک نفر با دروغ و تهمت و حرف ها و حرکات عوام فریبانه نمی تونه رییس جمهور بشه. به نظرم با نظام پارلمانی و پررنگ شدن کمیسیونها دید سیاسی - اجتماعی و اقتصادی مردم هم تقویت میشه و مطالباتشون واقعی میشن(به جای اینکه از رییس قوه اجراییه آواز شجریان بخوان)
  • افضل هرندی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    دروغگو. خجالت هم خوبه. دست ازحقه بازی وخیانت به ملک وملت بردارید. تاجزاده. خاتمی. حجاریان. وگروه فسادطلب. بی تدبیران ناامید.ستون پنجم وپیاده نظام استکبار جهانی و آمریکا. ننگ به نیرنگتان...
  • وحید IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    هر دو همسو نباشد!؟ درایت وحکمت مقام معظم رهبری بر همه ثابت شده ،رییس جمهور چرا نباید صلاح و پیشرفت کشور را بخواهد ؟
  • رحمت عیدی IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 0
    نفوذی کارش فتنه گری است انتظاری غیر ازین دارید؟ امنیت و سلامت همين تاجزاده خائن و نفوذی بهترین‌ دلیل بر آزادی بیان در ایران است امثال این در هر کجای دنیا باشند حتی اجازه نفس کشیدن ندارند چه‌ رسد به فتنه گری
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    عزیزان تو را خدا برای این اسهال طلبان دعا کنید حرف های این از چرت و پرت هم گذاشته اللهم اشف کل مریض
  • قاسم IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 0
    به جای نیروگاه اراک باید تو دهن تاجزاده بتن میریختند. و عقلای اصلاحات باید زحمتشو بکشند و الا نیروهای انقلابی بلدند چطوری دهان تاجزاده رو با محصولات وارداتی از ترکیه پر کنند.
  • غلام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 0
    الاغ در خواب بیند یونجه ی تر
  • سععید کلانتری IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    رافت نظام تو را ادم نکرد جناب تاجزاده، حقا که فقط تاج خواه بهتر بهت میاد تا تاجزاده، همیشه حرفهات دل اسرائیل را شاد میکند،
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 0
    به نظرمن کشورما نیازی به رییس جمهور ندار ورهبری کفایت میکند چون ۸سال رئیس جمهور جزبدبختی چیزی برای کشورنداشته چه میشود یکروز ازخواب بیدارشود وبگوی من هم مثل شما از خواب بلند شدم دیدم بنزین شده ۱۰۰۰ تومن
  • رضا IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آقایانی که از اسلام وانقلاب ورهبری هزینه میکنید وفکر میکنید فقط شما می فهمید اولا مودب باشید کمی عقل و درایت
    • علی خدایی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 0
      تاج زاده ها و امثال تاجزاده ها باید بدانند که جز ایجاد اختلاتف هیچ چی نمیکنند
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    از قدیم گفتن توبه گرگ مرگ است، عفو و رحمت نظام هم باید حدی داشته باشد تا زمانی امثال اینها هستند دشمن خیالش راحت و شب را با خیال راحت میخوابد،،، غربگرا غربگرا ست چون فرزندانشان انجایند و خودشان هم تابعیت دارند پس به فکر ملت نیستند و فرزندانشان هم از مادر رئیس بدنیا میان حالا کجا درس خوندند و چه تو مغزشان خوندند خدا می‌داند
  • حجت اله عالیوند IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    6 0
    تا اصلاح طلبا تو این مملکت کاره ای باشند اوضاع همینه اصلاح طلبان باید از صفحه سیاسی کشور برای همیشه حذف شوند میگید نه، عملکرد احمدی نژاد رو مقایسه کنید با تمام ادواری که آقایون راس کار بودند چاره ی کار به قول حضرت آقا ؛ دولت جوانِ متدینِ انقلابی و نخبه
  • حسین IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    احتمالا بعد از این کار امثال تاجزاده ها طرح ادقام ریاست جمهوری با امامت امام زمان عج را مطرح خواهند کرد چون یقینا امام عصر هم در تشکیل حکومت متفاوت از سلایق اینها عمل خواهد نمود.
  • فرخنده IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    ننگ بر تاج زاده های بی عقل وبی اساس وبی سواد
  • NZ ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    خطاب به تاجزاده، مرتيکه، تو و هم فکرانت مثل حجاريان، مرعشی و امثالهم چه غلطی جز فتنه در اين مملکت کرديد و اتش بجان زندگی مردم و منافع ملی کرديد؟ ايا 2 درصد از وجود شهيد سليمانی و همقطارانش را داشتيد که در جبهه نظامی و جبهه ياری رساندن به مردم در سيل و زلزله مبارزه و کمک کنيد!؟ خير، چرا؟ چون آعتقاد نداريد، شما مزخرفها انقدر وقيح و نجسيد که برای نشان دادن ذات کثيفتان جشن تولد رفيقتان را در آيام فاطميمه می آوريد توی رستوران انهم وقتی که ملت داغ شهادت شهيد سليمانی و يارانش را هم دارد! شماها اگر نگوييم از کثافت بالاتريد اما حتما خودش هستيد. مضاف بر اين خطاب به آقای گنجی، عزيز جان، نظام پارلمانی نشان داده که احزاب دائما در حال جنگ بر سر تغيير نخست وزير هستند و هزينه مملکت صرف دعوای حزبی خواهد شد. هم تجربه در کشور خودمان را داريم و هم در کشورهايی که دارای نظام پارلمانی هستند. بنابراين شما مطمئن باشيد مشکل ما با برگشت به چيزی که قبلا تجربه شده حل نخواهد شد. امروز ما فقط قاطعيتی می خواهيم که افراد با روحيه جهادی و تجربه و پختگی دولت را در دست بگيرند تا رهبری که سکان اين کشتی مقدس را در دست دارد بتواند اين کشتی را در مسير ارمانها هدايت کند و نه اينکه بخاطر عدم قاطعيت دلسوزان، رهنمودهايش روی زمين بماند.
  • عبداله مهتدی DE ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    هنر تاجزاده طلبکاری از نظام اسلامی وعملگی برای کدخدا است این روسیاه وهمپالگیهایش هیچ قدمی برای این ملت برنداشتند اصلاح طلب آمریکایی هنرش خوردن و غارت وبیت المال و توهین به ملت و رهبری است
  • غفاری IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    با سلام.قوانین کشور ایرادی نداره،ایراد از شما مفسدین هستش ،که فقط نگاه به جیب دارین.
  • عباس IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    آقای تاجزاده ناراحت نیستی از این همه خیانت،اه اه اه بویت خودت را خفه نکرد.
  • A.K IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آقاي تاج زاده عمده روشنفكران براي بقاي خود و تئوريهاي بي حساب و غير عقلي به مرحله شعر گفتن ميرسند و فرق بين رهبري بهعنوان ولايت فقيه با يكي از زير مجموعه هاي آن يعني رياست جمهوري از هم تفكيك نميكنند. اين يعني جهل مركب، حال خوب است امثال آقاي تاج زاده بروند ولايت فقيه را از زبان كساني بشنوند كه به علت ناتواني در اعمال قدرت استكبار و استعماري خود از هر اقدامي براي حذف اين مقام دريغ نكرده و نميكنند.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    مرگشان باد دست های همشان خیانت کار و الوده است
  • حمید IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 1
    سلام به همه دوستانی که راجب یک موضوع اینقدر نقد و بررسی کردید ، اشکالات گفته شد و چپ و راست و رهبران شون زیر سوال بردید ، گذشته باید طریق آینده باشد ، پس جهت تخریب افراد بیاید پیشنهادات ارزنده ارائه بفرماید تا راه گشای مملکت شود .با تشکر فراوان
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    کسی که آرای مردم رو دزدیده و مجرم شناخته شده نباید در مورد نظام صحبتی کنه ، آقای تاجزاده شما دست و پا میزنی تا دستگیرت کنن و ماهیگیریتو کنی ولی دستگیرت نمیکنن چون حرفات پشیزی ارزش نداره:خخخخ
  • انقلاب IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 0
    تاج زاده غلط کرد ضد انقلاب حق ندارد در باره رهبری و... حرفی بزند
  • شکوهی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    خیانتی که خاتمی به این کشور کرد فراموش نمی شود حداقل جرمش کمتر از روح الله زم نیست
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    5 0
    تاج زاده خودفروش وسست عنصر دهنتو گل بگیر
  • شجاعی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    آقای گنجی بزرگوار اهمیت ندهید همواره سگ ( بهتربگیم این کفتارها) پارس میکنن ولی کاروان میر خودش رو میره
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    تاج زاده چون خوب از بد تشخیص نمی ده درشمار چهارپایان است
    • جواد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      1 0
      به این میگن فرار به جلو، این وطن فروشان و عناصر آمریکایی وقتی می بینند که هم مجلس را از دست داده اند و در آینده ای نزدیک دولت را هم انشاالله از دست خواهند داد و طومارشان برای همیشه برچیده خواهد شد میخواهند آخرین ماموریت خود را برای اربابانشان انجام دهند
  • ََReza Aslani IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    باید تئجه داشته باشیم به جریان نفوذ در کشورمان را که از دشمنان بیرونی به شدت خطر ناک تر هستند اون کسی که مقام رهبری را به سوال میبرد باید بداند که ایران امروزی کهوجود دارد و با اقتدار و با عزت و شرف ناموس و بزرگ شده به درجات بالایی در سطح جهانی رسیده ایم به برکت مجاهدت های رهبران انقلاب مان امام خمینی و امام خامنی عزیز و با شجاعت های قهرمانان ایران مان عزیزان نیرو های مسلح ارتش سپاه بسیج نیرو های انتظامی و امنیتی و ملت سلحشور مان رونق گرفته. مصطفی تاج زاده بفهمد اگر نمی فهمد زبانش را بزا نکند چه حرف های خیلی نادرستی میزند اما اجازه تخطی در کشورمان را نمیدهیم
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    خدایا سرنگون کن تو دشمن داخلی را خدایا لعنت کن تو دشمن داخلی را شهدا شرمنده شما هستم ولی همانطور که خون امام حسین(ع) پیروز شد رهبر عزیزمان پیروز و سربلند هست چون هدف رهبری با امام حسین (ع)امر به معروف و نهی از منکر است .
  • مهران DE ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    شما بحث چی میکنید?
  • علیرضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آقای تاج زاده آز فامیلی تان مشخص است که فردی تاج دوست هستید. پس از شما هم بعید نیست که به دنبال دور زدن قانون اساسی جمهوری اسلامی باشید, خیالتان آسوده باشد؛ آن شخص که شعار میده تا رای مردم را به دست بیاره؛ اگر خرده شیشه نداشته باشد میداند که چه شعاری بدهد که از عهده اش هم بر بیاید. آن عده منافقان که در طی ۳۰ سال گذشته به دروغ وعده دادند و عمل نکردند به خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود. علت عدم عملکرد منتخبین به وعده های دروغین خود تنها دروغ بودن و پوچ بودن وعده‌های انتخاباتی آنها ست، ما مردم ایران شاهد پشتیبانی بی مبالغه رهبر معظم انقلاب از همه منتخبین مردم هستیم. حتی شاهد بی تدبیری ، سستی و بی کفایتی مسئولین در امورات محوله هایشان هستیم که باعث خشم مردم شدند. این بزرگواری حضرت آقا بود که خود را خرج بی کفایتی این منافقان کرد ، تا باعث شود !امروز توی بی همه چیز اینگونه گستاخی کرده و نظر منافقانه خودت را طراحی و ارائه کنید. کور خوندی .
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    به فکر خدمت به مردم باشن نه خیانت
  • عبدالهادی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 0
    تاجزاده خوب میداند که سد ولایت فقیه تا بحال در مقابل حیله ها و برنامه های آمریکا مانع عظیمی بوده و ایشان همسو با آمریکا و انگلیس و اسراییل دنبال حذف ولایت فقیه است.حضرت امام ره فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد. همچنین فرمودند ولایت فقیه آمده است تا جلوی دیکتاتوری را بگیرد...خداییش ملت ما تا امروز از ریاست جمهورهای ضعیف النفس صدمه خورده یا از ولایت فقیه؟
  • محمد ثانوی گروسی US ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    تاج زاده کیه؟
  • نسا IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    راست میگه ریاست جمهوری رو حذف کنن فقط رهبری بمونه(البته منظور تاجزاده برعکس اینه ها)اگه نصف حرفهای رهبری رو هم گوش کرده بودن و عمل میکردن الان هیچ مشکلی نداشتیم
  • امیر IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 1
    چراهمه نظراتی که باب دلتون هست پخش میکنید
  • یه دوست IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 0
    آری دیگر،رهبری را با سیاست جمهوری ادغام کنید تا ارتش و سپاه هم در دست روحانی بیوفتد! احتمالا آن موقع بر سر اینکه به طالبان اجازه ی ورود از مشهد به شهر ری شرط آمریکا برای اجرایی تعهداتش است!
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    تفکیک قوا یعنی همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس