کد خبر 1155641
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

هنوز هم هستند افرادی که نمی‌دانند چرا باید درب اتوماتیک را جایگزین درب های قدیمی کنند. مهمترین مزیتی که می‌توان به درب اتوماتیک نسبت داد افزایش امنیت محل موردنظر است. چند درصد از افراد به دنبال امنیت هستند اگر بخواهیم رأی بگیریم تعداد بالایی به دنبال ایجاد امنیت برای محل موردنظر خود هستند.

 پس اولین دلیلی که باعث می‌شود افراد به فکر انتخاب درب اتوماتیک باشند امنیت است. اما نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که بتوانید از میان انواع درب های اتوماتیک مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

به این توجه داشته باشید که هر درب اتوماتیک برای هر جایی مناسب نیست. برای مثال می‌توان گفت درب شیشه‌ای اتوماتیک برای مکان هایی که در آنجا تردد زیاد است بسیار مناسب است.

 چرا که این مدل درب مقاومت بالایی دارد و حالا حالاها باعث نمی‌شود شما به دنبال تعمیرکار درب اتوماتیک برگردید. با پیشرفت تکنولوژی در مکان های مختلفی می‌توانید درب اتوماتیک را مشاهده کنید اگر می‌خواهید آسایش و آرامش را محل موردنظر خود برگردانید سفارش درب اتوماتیک را در لیست خود قرار دهید.

دلایل انتخاب درب اتوماتیک برای مراکز درمانی

همه ی ما محیط یک بیمارستان را می‌شناسیم و می‌دانیم که بیمارستان ها نیاز اساسی به درب اتوماتیک دارند. اگر تصور می‌کنید که وجود این درب های اتوماتیک بی‌فایده است بهتر است خود را جای کارکنان بیمارستان یا افرادی که روزانه در بیمارستان حضور دارند بگذارید.

وقتی با ویژگی‌های یک درب  اتوماتیک آشنا باشید می‌توانید دلایل انتخاب درب اتوماتیک برای بیمارستان ها را نیز بدانید. امروزه دیگر مانند گذشته برای باز کردن درب ها از نیروی دست استفاده نمی‌شود از وقتی که درب اتوماتیک وارد بازار شده است.

 بله می‌توان گفت بشر با تولید درب اتوماتیک کمک بزرگی به مکان های مختلفی که بیمارستان یکی از آن‌ها می‌باشد کرده است. این روزها خیلی کمتر بیمارستان هایی را می‌توان دید که از درب اتوماتیک استفاده نمی کنند.

درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد که در هر پروژه ای کاربردهای خود را دارد. اگر می‌خواهید درب اتوماتیک را برای محل موردنظر خود خریداری کنید باید با انواع آن آشنایی کاملی داشته باشید تا در زمان خرید به مشکلی برنخورید.

 

عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک چه می باشد؟

همیشه افراد قبل از اینکه بخواهند محصولی را خریداری کنند به اولین چیزی که دقت می‌کنند قیمت است. همانطور که می‌دانید قیمت یکی از پارامترهای مهم در انتخاب درب اتوماتیک به شمار می رود. اما عوامل مؤثر بر قیمت درب اتوماتیک چه می باشد؟

اگر مطالب بالا را مطالعه کرده باشید گفتیم که درب اتوماتیک در انواع مختلف و همچنین برای مکان های مختلفی تولید می‌شود پس می‌توان اولین عامل مؤثر بر قیمت درب اتوماتیک انواع آن می باشد.

عامل بعدی امکاناتی است که درب اتوماتیک دارد. بعضی از درب ها تنها امکان باز و بسته شدن به کمک چشمی نصب شده بر روی درب را دارند اما بعضی از آن‌ها به کمک ریموت کنترل نیز باز و بسته می شوند.

مورد بعدی قطعاتی است که در ساخت درب اتوماتیک استفاده شده است. همانطور که می‌دانید هر چقدر کیفیت یک محصول بالاتر باشد قیمت بالاتری هم خواهد داشت و هر چقدر قطعات استفاده شده کیفیت پایین‌تری داشته باشند قطعاً قیمت کمتری دارند هم خواهند داشت. مهمترین عامل انتخاب برتری کیفیت است.

گاهی یک شرکت هیچ گارانتی بعد از خرید محصول به شما ارائه نمی‌دهد اما شرکت دیگر هم گارانتی و هم خدمات پس از فروش خود را به شما ارائه می دهد. پس می‌توان گفت از عوامل مؤثر بر قیمت درب اتوماتیک انتخاب شرکت مناسب است.

انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک را بهتر بشناسید!

.همانطور که در بالا اشاره شد درب شیشه‌ای دارای انواع مختلفی می‌باشد اگر کمی پرس و جو کنید متوجه می‌شوید که درب شیشه‌ای محبوب‌ترین نوع درب اتوماتیک در میان افراد است. اما به نظر شما  محبوب‌ترین درب شیشه‌ای کدام است؟ به موارد زیر توجه داشته باشید.

درب شیشه‌ای اسلایدی: درب شیشه‌ای اسلایدی یکی از محبوب‌ترین انواع درب شیشه‌ای شمار می رود.

بیمارستان ها محل تجمع بیماری و آلودگی‌های زیادی می‌باشد با نصب درب اتوماتیک افراد بدون دست زدن به درب می‌توانند از آن رد شوند.

یکی دیگر از مزیت‌های درب اتوماتیک برای بیمارستان این است که می‌تواند جلوی سر و صدا را بگیرد تا آسایش بیماران به راحتی فراهم شود.

درب شیشه‌ای تلسکوپی: اگر شما درب شیشه‌ای اتوماتیک را برای یک مکان پرتردد می‌خواهید بهترین انتخاب برای شما استفاده از درب شیشه‌ای تلسکوپی می باشد. این نوع درب در مکان های تجاری و عمومی بسیار دیده می شود. یکی از مزیت‌های این نوع درب این است که نصب آن بسیار راحت است و در کمترین زمان بدون هیچ تخریبی می‌توان آن را نصب نمود.

درب شیشه‌ای کشویی: این نوع درب های برای مکان بزرگ بسیار پرکاربرد هستند. شیشه‌های این سازه از سکوریت می باشد. شیشه ی سکوریت را می‌توان بهترین انتخاب برای این درب ها در نظر گرفت چرا که شیشه‌های معمولی در زمان شکستن به صورت تکه‌های بزرگ بر روی زمین میریزند اما این نوع شیشه در زمان شکستن پودر می شود. این نوع درب را می‌توانید طوری تنظیم کنید که از یک طرف وارد شوند و طرف دیگر خارج شوند.

اطلاعات خود را درباره ی کرکره برقی بالا ببرید!

همه ی ما به خوبی با کاربرد کرکره ها برای درب ها و پنجره ها آشنا هستیم اما این بار با محصولی به نام کرکره برقی رو به رو هستیم. همانطور که از نامش پیدا است این نوع کرکره به کمک یک موتور الکتریکی باز و بسته می شود.

برای باز و بسته کردن کرکره برقی نیازی نیست که خیلی نگران باشید چرا که این امر به کمک ریموت کنترل برای شما امکان‌پذیر می باشد. تفاوت مهمی که این محصول با کرکره ساده دارد در همین مورد است.

 کرکره ساده را باید با دست باز و بسته کرد اما در مورد کرکره برقی اینطور نیست. یکی از مهمترین مزایایی که برای کرکره برقی می‌توان در نظر گرفت این است که کرکره برقی به راحتی امنیت را برای محیطی که در آن نصب می‌کنید به وجود می آورد. یعنی هیچ سارقی نمی‌تواند با وجود کرکره برقی وارد منزل شما بشود برای شما چه از این بهتر خواهد بود؟ اگر برای مدتی در خانه نیستید کرکره برقی  به راحتی می‌تواند از منزل شما محافظت کند .

سفارش انواع درب برقی از شرکت معتبر السا

چرا ما شرکت السا را برای خرید محصولات مد نظر شما معرفی می کنیم؟ چون این شرکت در زمان خرید به شما گارانتی می‌دهد این مهمترین خصوصیت یک شرکت به حساب می‌آید که می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

شرکت السا یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی تولید و فروش درب اتوماتیک ، درب شیشه‌ای و کرکره برقی می‌باشد.

 اگر به دنبال کیفیت هستید همین حالا با شرکت السا تماس گرفته و کیفیت واقعی را با ما تجربه کنید. شرکت ما انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی را با استفاده از قطعات باکیفیت تولید می کند. اگر می‌خواهید تجربه ی خوبی از خرید درب اتوماتیک و کرکره برقی داشته باشید هرگز ما را فراموش نکنید.

شرکت السا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترین ، با کیفیت ترین و مقاوم ترین درب ها را تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس