کد خبر 1155851
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
پرسپولیس منتظر خبر خوب در مورد آل‌کثیر/ اهداف النصری‌ها مشخص شد!

مهاجم پرسپولیس از آرزویش برای برطرف شدن مشکل و همراهی این تیم در فینال آسیا خبر داد.

به گزارش مشرق، عیسی آل کثیر، مهاجم گلزن پرسپولیس در مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا که دیدار نیمه نهایی این جام را به دلیل محرومیت از دست داده بود، اکنون در روزهایی که درگیر رای مربوط به پرونده محرومیت شش ماه‌اش است، در تلاش برای بالا نگه داشتن انگیزه و احتمالا بازگشت زودهنگام به ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی است.

آل کثیر که برخلاف دیگر بازیکنان و اعضای تیم نتوانسته به دلیل اجرای رای محرومیت شش ماهه، تیم را در سفر به دوحه برای انجام دیدار فینال لیگ قهرمانان همراهی کند، در روزی که بهمراه محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر ، برنامه تفریحی فوتبال خود را دنبال می‌کرد به گفتگویی کوتاه نیز پرداخت.

مهاجم پرسپولیس با ابراز ناراحتی از این که نتوانسته تیم را در سفر به دوحه همراهی کند گفت: دل و روحم آنجا و در دوحه است. من کماکان تمرین می کنم و روحیه ام را از دست نداده‌ام. تا دقیقه ۹۰ اینجا تمرین می‌کنم که اگر قسمت شد به بچه ها اضافه شوم. اگر نشد هم برای بچه ها دعا می کنم.

آل کثیر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مطمئن هستم که همه ایران دوست دارند تا پرسپولیس قهرمان شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    20 4
    این بچه به ناحق و جاسوسی یه عده محروم شد همه میدونن شادی گلش غیر عمد بود من مخلص هوادارای واقعی استقلالم ولی خدا نگذره از هوادار نماها
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 10
      البته باید تجربه ای باشه برای آل کثیر که دیگر با این جلف بازی ها و بچه بازی ها بهانه دست کسی ندهد
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      16 2
      منم مخلص هوادارای واقعی پرسپولیسم انشاالله شما قهرمان بشین و دل یک ملت را شاد کنین واقعا از شما پرسپولیسی ها معذرت میخوام به خاطر استقلال نماهایی که باعث محرومیت آل کثیر شدند و تیم ما را هم بدنام کردند
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      2 0
      یه لنگی پاس میده (رضا) یه لنگی دیگه (22:14) آبشار می زنه. واقعا شاهکارید. شما هوادار واقعی پرسپولیس نیستید، همون هایی هستید که ما بهشون میگیم لنگی. فقط کینه استقلال را دارید. زنده باد هواداران واقعی پرسپولیس.
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 0
      از نظر شما فقط هواداران استقلال چشم داشتن و دیدن این یارو چکار کرده بقیه نابینا بودن. ضمنا این همه سنگ اندازی وزارت ورزش لنگی براس استقلال و همچنین اقدامات شما هواداران لنگ جوسازی برای نیامدن بازیکنان و مربیان خارجی به استقلال رو فراموش نکردیم
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    11 1
    حرکات بعد گلش، تو بازی های لیگ برتر هم بود. متاسفانه نبود نفوذ در ای اف سی باعث میشه اینطور حق مون رو بخورن.
  • حمید IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    11 1
    خدا نگذره از کسانی که این پسر ساده وبی قلو غشو اینجوری زمینگیر کردن ولی روحیه خیلی مهمه عیسی عزیز زود بر میگردی افرین بر تو وروحیه ات تو چه بازی کنی چه نکنی فرزند ملت وعزیز مایی
  • shahla IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 0
    من که به نوبه خود کنفدراسیون آسیا را محکوم میکنم. این فینال را محکوم میکنم زیرا با توطئه از داخل و آسیا کاری کردن آل کثیر محروم شود حتی وحید امیری نباید کارت زرد دوم می گرفت. پهلوان هم مقصر گل محمدی بود باید سریع تعویضش میکرد. فقط خدا کمک کند تا پرسپولیس قهرمان واقعی فینال کثیف َAFسیرک شود.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 0
      اصلا چطوره بدون بازی جام رو بدن به شما تا انقد محکوم نکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس