کد خبر 1161752
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
بروز حساسیت به واکسن کرونا در افراد دارای ژل های تزریقی صورت

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: سیاستگذاری خرید و تایید واکسن بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و جمعیت هلال احمر براساس نظر وزارت بهداشت عمل می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد حسن قوسیان مقدم در خصوص نحوه واردات واکسن کرونا گفت: از آنجایی که وظیفه دریافت کمک‌های بین‌المللی طبق ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران بر عهده جمعیت هلال احمر است، یکی از موسسات خیریه خارج از کشور برای اهدای ۱۵۰ هزار دوز واکسن «فایزر» اعلام آمادگی کرده است. در صورتی که این موسسه خیریه بتواند ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هلال احمر تحویل دهد با نظر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر

قوسیان مقدم همچنین در خصوص خرید واکسن کرونا گفت: سیاستگذاری خرید و تایید واکسن بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و جمعیت هلال احمر براساس نظر وزارت بهداشت مبنی بر واردات واکسن به میزان یک میلیون دوز با شرکت‌های تولید کننده واکسن مذاکراتی را انجام داده است که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    8 7
    وزارت بهداشت دولت مردمی تدبیر و امید باید واکسن خارجی برای مردم تهیه کنه
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      6 6
      واکسن خارجی که در اکثر کشورها بدلیل عوارض بد جانبی تزریقش متوقف شده رو تهیه کنه که روی مردم ایران مثل موش آزمایشگاهی امتحان بشه واقعا این کار فقط از دولت تدبیر و امید!!! بر میاد
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 5
    حالا این خیر خارج از کشور کیست.؟ چه کسی دلش برای مردم ایران سوخته؟چرا این خیرین در داروهای دیگر که نیاز شدید دارم بهانه تحریم ها می گیرن.؟
  • CA ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 5
    ادم در حیرت میمونه حتی یکنفر با عقل و وجدان در این دستگاه عریض و طویل دولتی پیدا نمیشه؟نمی بینید این واکسنهای خارجی از شرقی تا غربیش همش حقه و دکانه برای کسب سود و موش آزمایشگاهی کردن مردم دنیا؟ اینهمه ادعای تحصیلات و القاب دکتر و متخصص برای درک موضوعی به این واضحی کافی نیست؟ یا ما باید به این یقین برسیم که دستهایی پشت پرده هست؟
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 5
    این واکسن اگر در خارج هم نتیجه خوبی داشته باشد اگر قرار باشد استفاذه کنیم باید یک بار دیگر این مراحل را در داخل طی کند که به کیفیتش اطمینان یابیم شاید واکسن خوبی بسازند ولی وقتی به ایران میدهند تقلبی یا با عوارضی باشد که برای خودشان ندارد
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      1 1
      تمام واکسن هایی مانند آیله، سرخک، فلج اطفال و...... همه خارجی هستن که جان صد ها میلیون انسان در جهان نجات دادند. تمام داراهاییکه مصرف می کنی خارجی هستند. داروهای ایرانی مواد اولیه اش خرجی. 30 در صد مردمی که در خیابانها راه می روند در داخل رگهایشان اسنت (فنر)های امریکایی وگرنه سالها قبا جایشان در قبرستانها بود. شما برای واکسنش نارحت هستی واکسن نزن. واکس فایزر قبل از استفاده در سه مرحله روی 150 هزار انسان در سن های در طول چند ماه مختلف و ملیت های مختلغ تست شده. واکسن ایرانی تازه رو ی 57 نفر تست شد و هنوز هیچ نتیج ای مشخص نیست. اگر واکس غربی بد است چرا واکسن آنفلوآنزا غیر از کادر پزشکی و زنان حامله به بقییه ندادن .
  • نصر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    ان سی درصدی که گفته شد فنر داخل رگهایشان است نتیجه همین دارو های شیمیایی و توصیه های بهداشتی غربی است.غربی ها همان گونه که بیشتر داروهای شان را در ایران تست کردند و جان هزاران ایرانی را گرفتند حالا به اسم خیریه میخواهند واکسن هایشان را هم در ایران تست کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس