ارتش عراق ۱۰ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کرد

نظامیان ارتش عراق طی عملیاتی در استان نینوا موفق شدند ۱۰ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از المسله، عملیات های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری ها در استان نینوا ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات مذکور توانستند ۱۰ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند. در این عملیات همچنین مقادیری از تسلیحات تکفیری ها کشف و ضبط شد.

این عملیات درحالی انجام شد که پیشتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از آغاز مرحله پنجم عملیات «وعده صادق» در شهر بصره خبر داده بود. در همین ارتباط، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق ضمن تأیید خبر آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه عنوان کرد: نیروهای عراقی در ساعات نخست آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند تعدادی از عناصرِ تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت کنند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هفته گذشته نیز فرمانده عملیات بصره از موفقیت آمیز بودن مرحله چهارم عملیات وعده صادق در این شهر خبر داد. وی گفته بود: در جریان مرحله چهارم عملیات وعده صادق شمار زیادی از تکفیریها بازداشت و مقادیر بسیاری از تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها کشف و ضبط شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس