حجت‌الاسلام آبیار: تربیت شهدای آینده ادای دین به حاج قاسم‌هاست

یکی از مدافعان حرم گفت: خانواده‌ها بویژه امروزه در آخرالزمان می‌توانند با شناخت، عمل به مکتب سلیمانی و تربیت شهدای آینده دین خود را به حاج قاسم‌ها ادا کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌لاسلام رضا آبیار در نخستین سالگرد علمدار سپاه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا ستاره‌هایی هستند که بویژه در آخر الزمان می‌توان راه را با نگاه به آنان پیدا کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی از جمله انسان‌های وارسته ‌است که با سیره و سلوک خود ثابت کردند علی‌وار زیستن و تا نزدیکی قله انسان کامل رسیدن افسانه نیست.

این جانباز و مدافع حرم حضرت زینب(س) تصریح کرد: با عمل به سیره شهید سلیمانی قادر خواهیم بود خود، فرزندان و خانواده را به ساحل آرامش و عاقبت به خیری برسانیم.

حجت‌الاسلام آبیار ادامه داد: از سنت‌های این شهید والامقام در ورود به هر شهری حضور در گلزار شهدا و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بود.

وی اضافه کرد: اخلاص و توجه به نماز اول وقت دو ویژگی برجسته حاج قاسم سلیمانی و از رموز تبدیل شدن این شهید به مکتبی انسان‌ساز است.

این مدافع حرم تاکید کرد: رعایت شعائر الهی بویژه حق الناس از مولفه‌های عزت یافتن حاج قاسم سلیمانی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام آبیار خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی کم حجاب و با حجاب را تحسین می‌کرد تا محجبه‌ها حجاب خود را حفظ و کمک‌ کار تقویت فرهنگ چادر در جامعه باشند و کم حجاب‌ها نیز به این مسیر گرایش یابند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها بویژه امروزه در آخر الزمان می‌توانند با شناخت، عمل به مکتب سلیمانی و تربیت شهدای آینده دین خود را به حاج قاسم‌ها ادا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس