کد خبر 1163519
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
سونی

شرکت سونی در اقدامی بی‌سابقه خبر از تولید انبوه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌هایی تلویزیونی می‌دهد.

به گزارش مشرق، شرکت سونی در اقدامی بی‌سابقه خبر از تولید انبوه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌هایی تلویزیونی می‌دهد، که براساس داستان تعدادی از بازی‌های موفق کامپیوتری ساخته می‌شوند. بعد از تلاش این شرکت فیلمسازی برای تولید نسخه سینمایی بازی بسیار پربیننده «روی نقشه مشخص نشده»، بقیه بازی‌های دنیای پلی‌استیشن هم سر از عالم سینما درمی‌آورند. تونی وینسیکوئرا، مدیر سونی در بیانیه‌ای رسما خبر این اقدام شگفتی‌آور جدید را اعلام کرد. او گفت ابتدای کار قرار است سه فیلم سینمایی و هفت مجموعه تلویزیونی براساس داستان این بازی‌ها وارد مرحله تولید شود.


به گفته مدیر سونی: «هدف ما اجرای برنامه‌ای است که طی آن، دو دنیای تصویر و پلی‌استیشن را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم. طرفداران این بازی‌ها در سراسر جهان بسیار زیاد هستند و فیلم‌هایی که براساس این بازی‌ها تولید می‌شوند، پتانسیل بالایی برای موفقیت‌های کلان مالی دارند.» با این وجود، وینسیکوئرا نامی از بازی کامپیوتری خاصی نبرد و توضیح نداد کدام بازی‌های کامپیوتری موفق قرار است زودتر از بقیه وارد مرحله تولید شوند. اولین فیلمی که طبق قرارداد جدید وارد مرحله تولید خواهد شد، اواخر بهار سال جاری میلادی کلید می‌خورد.


روی نقشه مشخص نشده که مدتی است کار فیلمبرداری آن آغاز شده، تام هولند مرد عنکبوتی این روزهای عالم سینما را در نقش شخصیت محوری خود دارد. او در قالب جوانی به نام ناتان دراکه در داستان فیلم ظاهر می‌شود. او مردی با توانایی‌های ویژه است که کمک می‌کند تا بتواند با شخصیت‌های خطرناک و شرور ماجرا مبارزه و مقابله کند. روی نقشه مشخص نشده اقتباسی سینمایی از یک بازی بسیار موفق کامپیوتری به همین نام است. فعالیت جدید شرکت سونی در شرایطی است که شبکه اچ‌بی‌او هم مدتی قبل خبر از تولید نسخه سینمایی بازی کامپیوتری پربیننده «آخرین نفر ما» داد. این فیلم برای اواخر سال جاری میلادی به صورت استریم و زنده، پخش اینترنتی خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    وایستادی وایستادی، یهو واسه یکی از غول های سرمایه محور و ضد مخاطب این هنر/صنعت رپورتاژ رفتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس