کد خبر 1163766
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
بارش برف در محور کرج ـ چالوس/ گردنه طالقان سفیدپوش شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ازانسداد مقطعی جاده چالوس و همچنین بارش پراکنده برف و باران در گیلان و مازندران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای منجر به انسداد در محور چالوس،حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ مرزن آباد تا دزدبن خبر داد.

ببینید:

عکس/ جاده چالوس سفیدپوش

وی‌گفت: به دنبال  انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و از مورخ ۸ دی‌ماه لغایت ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه،چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه ،محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود. 

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات راهسازی مسیر رفت و برگشت مسدود بوده و مسیرهای جایگزین از آزادراه فرعی دهلیج برای تردد به شهر معمولان و آزادراه فرعی چول هول برای تردد به پلدختر انتخاب شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌هااظهارداشت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

 وی از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد و گفت: بارش در محورهای هراز و فیروزکوه بصورت برف تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام بارندگی درجاده‌های‌کوهستانی حتما تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده(قرمز ، نارنجی،زرد) کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    کدوم محدودیت تردد؟؟؟ برای همین چهارشنبه قبل جاده چالوس ترافیک شده بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس