واکسن فایزر - نمایه

هشتگ‌های واکسن بخرید و واکسن می‌خواهیم چنان فضا را داغ می‌کنند که القا شود که واکسن داخلی غیرقابل اعتماد است و حتما باید واکسن خارجی وارد شود!

سرویس دیدگاه مشرق - مرداد سال ۱۳۶۲؛ در میانه های گرمای تابستان؛ میراژهای فرانسوی روی مردم بی گناه بمب می ریزند. امریکا و مستعمرات اروپایی هر میزان که صدام بخواهد؛ برایش سلاح محیا می کنند. اما این نبرد نابرابر و ناجوانمردانه فقط به میدان جنگ ختم نمی شود! در آن سال انستیتو مریو فرانسه در یک اقدام جنایتکارانه؛ فاکتورهای انعقادی آلوده به ویروس ایدز را به چند کشور از جمله آیران ارسال می کند. این فرآورده‌های خونی مورد استفاده بیماران تالاسمی و هموفیلی قرار گرفته و یک فاجعه بزرگ رقم می خورد.

برخی کشورهای آلوده با ارائه شکایت حقوقی از فرانسوی ها خسارت می گیرند؛ اما در ایران ماجرا کمی عجیب است. پرونده شکایت به محاق رفته و حتی زمانی که وزیر خارجه فرانسه به تهران سفر می کند؛ حسن روحانی یک اعتراض ساده دانشجویی را سیاسی می خواند! به گمان دولتی ها؛ تحت هیچ شرایطی نباید به شیشه بلورین «مذاکره با غرب» تلنگری زده شود. زیرا اروپایی ها ناراحت شده و دیگر با تهران دیالوگ نخواهند کرد!

کدهای مذاکره زیر چتر واکسن

یک سال پس از پاندمی کرونا باز همان ماجراهای قدیمی در حال وقوع است. شرکت های داروسازی اروپایی و آمریکایی با یکدیگر برای ساختن واکسن رقابت می کنند. هم زمان که نمایش پر هیجان تزریق با زرق و برق رسانه ای جهان را به سوی این طبل تو خالی مشغول کرده؛ در ایران سناریویی زیرکانه در حال طراحی است.

درست در روزهایی که دست های پر توان دانشمندان ایرانی؛ با تلاش شبانه روزی به دنبال تکمیل فازهای واکسن ایرانی بوده و در آن سو برخی دیگر با از جان گذشتگی خود را سپر بلای آزمایش‌های انسانی کرده اند؛ دست‌های مرموزی نیز مشغول کار است!

جریانی که بیش از دو دهه قبل خون آلوده به کشور وارد کرده ان؛ این بار مامور اجرای یک برنامه آلوده دیگر است.

فعال سازی شبکه رسانه‌ای با ماموریت در دست گرفتن اذهان عمومی کلید می خورد. هشتگ های واکسن بخرید و واکسن می خواهیم ترند می شوند و چنان فضا را داغ می‌کنند که القا شود که واکسن داخلی غیر قابل اعتماد است و حتما باید واکسن خارجی وارد شود!

این شبکه سیاه با همکاری عناصر نا مطلوبی چون؛ یک دانشجوی سابق و همکار با گروهک نفاق و برخی اعضای باند ملی مذهبی مستقر در شهر شیراز و نیز عناصر معلوم الحال مانند زندانیان فتنه ۸۸ و چندین روزنامه نگار متصل به خارج از کشور با سرتیمی (الف/ثابتی) چهره ضد انقلاب مقیم لندن محتوای مورد نیاز را تولید کرده و در اختیار بخش فارسی شبکه بی بی سی و کانال تروریستی وابسته به سعودی قرار می دهند.

ستاد جنگ روانی با این شیوه بازی با احساسات عمومی را در دست می گیرند.

- هدف واکسن آمریکایی - انگلیسی؛ مداوا یا مذاکره!

شاید برخی گمان می کنند این سرویس دهی پر هزینه از سوی سازمان های جاسوسی غربی تنها به منظور بازاریابی برای واکسن تازه تولید شده صورت پذیرفته است! اما این دولت های اروپایی که در همکاری با تروریست های امریکایی حتی حاضر نبودند چند ماسک ساده به ایران بدهند و درست در زمانی که کودکان مبتلا به سندرم پروانه ای روی دست مادرانشان جان می دادند؛ از دادن دارو به ایران دریغ می کردند؛ حالا چه اتفاقی افتاده که با همکاری شبکه سیاه داخلی چون دایه ای دلسوز تر از مادر؛ می خواهند به ما واکسن بدهند.

ماجرای عجیبی است. در حالی که باید برای گرفتن مطالبات بر حق خود از کشور ناچیز و ناتوانی به تقلا بیافتیم؛ برخی ساده لوحانه گمان می کنند غربی ها واکسن را در سینی قرار داده و تقدیم ایرانی‌ها می‌کنند.

پشت این هیاهوی سازمان یافته؛ بازی بزرگتری در حال وقوع است. دست‌های از درون در همکاری با شبکه امنیتی دولت‌های متخاصم نمایشی را ترتیب داده و پلان به پلان یک سناریو از پیش طراحی شده را پیش می‌برند.

هدف اصلی این دست آلوده انگلیسی / آمریکایی آن بود که خرید واکسن خارجی را به یک کمپین اعتراضی و خیابانی تبدیل کرده و در نهایت با فشار به ارکان نظام آن را به دستمایه مقدمات مذاکره تبدیل کنند.

-پایان یک نمایش امنیتی

برخی خیانتکاران داخلی با همکاری سفارتخانه های خارجی داستانی را نوشته بودند که در نهایت تهران بخاطر چند واکسن بی اعتبار و آزمایشی تسلیم شود! البته رهنمود رهبر انقلاب در ممنوعیت واردات واکسن خارجی دست جریان نفوذ را قطع کرد.

اما این ماجرا برای نفوذی های دولتی درس عبرت های مهمی هم دارد! همان خطی که رئیس جمهور را پیش از سفر نخست وزیر عراق به تهران؛ نزد رهبر انقلاب فرستاد تا مذاکره با واسطه خارجی را تعارف بزند؛ بهتر است از رئیس دولت پاسخ های دریافتی را پرس و جو کند!

پاسخ آن روز مقاومت چنین بود که؛ اگر آمریکایی ها دست از پا خطا کنند سرباز آمریکایی زیر زمینی برای پنهان شدن پیدا نمی کند؛ حالا روبروی دسیسه مذاکره مزورانه واکسنی را هم گرفته است.

بنظر برخی در دولت همچنان گمان می کنند که می توانند با اعتبار «مذاکره» برای خود برند سازی کنند. سخنان حکیمانه رهبر انقلاب بار دیگر ترمز آنها را کشیده است.

و حالا دست از پا دراز تر باید باز هم عقب نشینی کنند. البته اگاهان خوب می دانند که منع خرید واکسن خارجی به معنای قطع رابطه با جهان نیست! اما سناریو نویس اصلی باید بداند اگر قرار بود به ساز بخش فارسی وزارت خارجه صهیونیست ها برقصیم تا به حال نه نظامی مانده بود و نه ایرانی. بازی درخشان این گونه است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    برای سطل آشغال از همه بهتره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس