کد خبر 1171132
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
ترامپ نمایه

روزنامه واشنگتن‌پست نوشت، دونالد ترامپ در دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود ۳۰۵۷۳ دروغ یا ادعای گمراه‌کننده مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، ساعتی بعد از آغاز به کار «جو بایدن» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا و پایان حضور دونالد ترامپ در این منصب، روزنامه واشنگتن پست آماری درباره تعداد دروغ‌های رئیس‌جمهور سابق این کشور ارائه کرد.

طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ در دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود در آمریکا ۳۰۵۷۳ دروغ یا ادعای گمراه‌کننده مطرح کرده است.

این روزنامه آمریکایی تعداد دروغ‌ها و ادعاهای غلط ترامپ را اینطور شمارش کرده که اگر در یک مصاحبه یا توییت درباره یک موضوع خاص چند بار دروغ یا ادعای غلط گفته باشد، فقط یک بار آن را محاسبه کرده است.

طبق گزارش واشنگتن پست، بیشترین ادعای غلط و دروغی که ترامپ در دوره ریاست جمهوری گفت، ادعاهای مکررش درباره این بوده که او بزرگ‌ترین اقتصاد تاریخ آمریکا را ساخت.

به نوشته این رسانه، اگر از مولفه‌های مدرن در سنجش اقتصاد استفاده کنیم، اقتصادهایی که در دوره دوایت آیزنهاور، لیندون جانسون و بیل کلینتون روسای جمهوری اسبق آمریکا ایجاد شد، از اقتصاد دوره ترامپ بزرگتر بوده است.

طبق این گزارش، آخرین ادعای گمراه کننده و غلط ترامپ در سخنرانی خداحافظی او از مقام ریاست جمهوری آمریکا در پایگاه شکاری «اندروز» ساعتی قبل از مراسم تحلیف جو بایدن مطرح شد.

ترامپ در این سخنرانی خطاب به حامیان خود و مردم آمریکا گفت: «ما (دولت ترامپ) با فاصله زیاد (در قیاس با دیگر دولت‌های آمریکایی) بالاترین میزان کاهش مالیات را در تاریخ کشورمان داشتیم».

واشنگتن پست این ادعای ترامپ را رد کرد و با بررسی میزان تولید ناخالص داخلی آمریکا در دوره کنونی و دوره رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق اعلام کرد، بیشترین میزان کاهش مالیات در دوره ریگان انجام شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 6
    لعنت بر ترامپ دروغگوی قاتل؛ مرگ ذلیلانه ات نزدیک است؛ آماده باش
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    5 1
    گزارش آماری از وعده های دولت راستگویان!! هم تهیه کنید
  • شیرازm IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 2
    وعععععههه سگ توروحت ترامپ دروغدونت پااااره نشدیاجررر نخوردبااینهمه دروغ؟؟ خوبه هفت قلونزاییدی خبیث کفتارصفت
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    4 0
    والا ما از نزدیک از این رئس جمهورا دیدیدم)):
  • سروش IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    12 0
    کدومشون تا حالا راست گفتن که این یکی رو بردن زیر تیغ آمار وگرنه بقیه هم دست کمی از ترامپ ندارن
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      10 0
      سلام.کاملا درسته،این حرفا و متن،فقط مصرف داخلی امریکا داره! ذهن مردمشون رو اینطوری شتشو میدن،که قبلی بد بد بود! ما خوبیم! در حالی که اینا جدید و قبلی تر ها،تا می تونستن! زیر ابی عمل میکردن! که دروغشم کسی باور نکنه! .. این همون داستان،حیوان دوستیشون! ولی در کشورهای دیگه،تن تن بمب میرزن و قعطی میدن به مردم جهان و کشت کشتار راه می اندازن..و جزء زبان زور هیچ چیز دیگه نمی فهمن..
  • حانم فدای رهبر انقلاب اسلامی ایران یاسیدی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 1
    مرک برقماربازچوپان درغگو ذرته خیار ترامپ میمون هوش
  • Mostafa IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ترامپ گور به گور شد/خدا وکیل مسؤلین ما چقدر دروغ گفتن جایی ثبت شده؟ فکر نکنم دروغ گفته باشند!!!!
  • انسان IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    10 0
    چرا راه دور! یکی بود دروغ و همون روز اولی شروع کرد گفت ایران و صد روز اول ریاست جمهوری درست میکنم...... فک کنم من اشتباه شنیدم آخه روحانی! یت که دروغ نمیگه احتمالا گفته 100 روزه مردم و درست میکنم!
  • محمدایوب IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    عزیزان مشرق لطفا شماهم شجاعت داشته باشید دروغ های همتای ایرانی اورا. درآورید مگر خودش نگفت پناه می برم به خدا از دهانی که ببندیم. این یک نمونه. فقط
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    شمارش معکوس در رونمایی تعداد وعده های سر خرمن ریییس جمهور خودمون هم در تیر 1400بگین ببینیم این رو اونو کم کرده یا ترامپ توی این زمینه هم روی روحانی رو کم کرده من بعید میدونم تونسته باشه رکورد حسن رو زده باشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 0
    بایدن:همینطور که ترامپ را شکست ونابود کردیم تو که دیگه هیچی نیستی ودرخاورمیانه بلایی سرت میآوریم که فقط ۴سال بتوانی تابوتهای فرمانده هان وسربازانت راجمع کنی ببری آمربکا(مرگ برآمریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-مرگ بر امریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-(مرگ برآمریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-مرگ بر امریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-(مرگ برآمریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-مرگ بر امریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-(مرگ برآمریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-مرگ بر امریکا،غرب،اسرائیل وعربستان-
  • DE ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ۳۰,۵۷۳ دروغِ ترامپ در طول ۴ سال ریاست جمهوری! یه طوری شبیه تعداد قولهاییست که اصلاحطلب چی ها و کارگزانتی ها تا کنون در این مدت 30 ساله ریاست بر دولت ایران به مردم داده اند و خالی و خالی بندی از کار دراومد .
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    دروغ‌های روحانی رو چی حساب کردین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس