کد خبر 1175747
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

در این مقاله تصمیم داریم موضوع متخصص تغذیه برای چاق شدن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

شرایط زندگی امروز افراد به شکلی می باشد که برخی از افراد دچار اضافه و چاقی می شوند و برخی دیگر نیز وزنی کم تر از حالت عادی و نرمال دارند.

چند نکته در زمینه متخصص تغذیه برای چاق شدن

فریبا کوهدانی دکتر تغذیه برای چاق شدن می گوید: معمولا برای سنجیدن شرایط وزنی افراد از یک پارامتر به نام بی ام آی یا شاخاص توده بدنی استفاده می شود که این فاکتور حاصل یک فرمول محاسباتی می باشد. در این فرمول میزان وزن بر حسب کیلوگرم را بر مجذور قد بر حسب متر محاسبه می کنند. نتیجه ای که از فرمول بی ام آی به دست می آید را با داده هایی که از قبل دز یک جدول هستند، مقایسه کرده و شرایط لاغری و چاقی هر فردی را مورد سنجش قرار می دهند.

همه ی ما می دانیم که بدن هر فردی برای این که بتواند به ادامه زندگی خویش ادامه دهد، به غذا نیاز دارد. بدون غذا یک انسان نهایتا تا چند روز می تواند زنده بماند و بدن ایشان از ذخیره های درونی خود استفاده کند.

مردمی که به هر دلیل دچار اضافه وزن و چاقی می باشند

چند نکته در زمینه متخصص تغذیه برای چاق شدن

مردمی که به هر دلیل دچار اضافه وزن و چاقی می باشند، به دنبال شیوه هایی برای رفع مشکل خود می باشند و یکی از این روش ها دریافت برنامه های غذایی تحت عنوان رژیم غذایی لاغری از یک پزشک متخصص می باشد.

یک نکته ی جالب در این جا وجود دارد و آن این موضوع می باشد که برنامه های تغذیه فقط مختص افراد چاقی و برای لاغری شدن ایشان نمی باشد و این امکان نیز وجود دارد که برنامه های غذایی مخصصوصی را برای افراد لاغر نیز در نظر گرفت تا ایشان نیز مقداری وزن گرفته و چاق تر شوند.

در ادامه ی مقاله ی متخصص تغذیه برای چاق شدن مهم ترین مواردی که لازم به توضیح می باشند، را در قالب چند تیتر و سوال برای شما عزیزان مورد تشریح قرار خواهیم داد. این تیترهای مهم به شرح ذیل می باشند:

· آیا با مهم ترین علت های لاغری مفرط آشنایی دارید؟

· آیا در خصوص مهم ترین شیوه ها برای درمان لاغری و رسیدن به وزن مناسب اطلاعاتی دارید؟

· آیا در خصوص برنامه های غذایی مخصوص چاق شدن اطلاعاتی دارید؟

o آیا با مهم ترین علت های لاغری مفرط آشنایی دارید؟

o در همین ابتدای امر لازم است که مهم ترین علت های لاغری شدن و یا لغر بودن افراد را مورد بررسی قرار دهیم. این علت ها به شکل تیتروار به شرح ذیل می باشند:

o سوء تغذیه و تغذیه ی نامناسب

o کم کار بودن غده های درونی بدن

o ابتلا به برخی از امراض مانند انواع دیابت

o عامل های روانی و ابتلای فرد به بی اشتهایی عصبی

o بیماری های ناشناس داخلی بدن

o بر اساس مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره داشتیم افراد لاغر می توانند در ابتدا ناراحتی های مزمن درونی بدن خویش را مورد درمان قرار داده و در ادامه و برای این که به شکلی مناسب تر وزن بگیرند و خیلی بهتر و زودتر به شرایط وزنی ایده آل برسند، به یک متخصص تغذیه برای چاق شدن مراجعه و با ایشان مشاوره نمایند. در این جا ما به شماعزیزان خوانند پیشنهاد می کنیم که به دکتر کوهدانی که یکی از بهترین متخصص تغذیه برای چاق شدن می باشند، مراجعه نمایید و از تجربه و تخصص ایشان استفاده نمایید.

آیا در خصوص مهم ترین شیوه ها برای درمان لاغری و رسیدن به وزن مناسب اطلاعاتی دارید؟

چند نکته در زمینه متخصص تغذیه برای چاق شدن

o در بخش قبل مقاله متخصص تغذیه برای چاق شدن مهم ترین علت های لاغری بودن افراد را به صورت تیتروار بیان نمودیم و در این قسمت می خواهیم اساسی ترین شیوه های درمان آن را مورد بررسی قرار دهیم.

o در ابتدا فرد زمانی که به علت لاغری خویش پی می برد می تواند آن مشکل و علت را بر طرف نماید و در ادامه با یک متخصص تغذیه مشورت نماید و از ایشان یک برنامه غذایی دریافت نماید.

o یکی از توصیه های مهم ما این می باشد که به هیچ عنوان سر از خود و به صورت سلیقه ای اقدام به رژیم غذایی نکنید.

o مهم ترین شیوه ها برای دست یابی به وزن دلخواه موارد ذیل می باشند:

o دریافت یک رژیم و برنامه غذایی مناسب از یک متخصص تغذیه

o اقدام به حرکت های ورزشی که حجم عضله ها را افزایش می دهند

o اقدام به دارو درمانی و مصرف برخی از داروهای ویژه

o حال روش رژیم غذایی را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار می دهیم.

o زمانی که فرد بتواند یک رژیم مناسب را به همراه غذاهای مفید و مغذی مصرف نماید می تواند شاهد تاثیرات خیلی خوبی بر روی سلامتی و همچنین وزن گیری خویش باشد.

o البته شما نباید این برنامه های غذایی و رژیم ها را با پرخوری و مصرف زیاد تر از حد غذاهای مضر اشتباه بگیرید.

o به هیچ عنوان منظور این برنامه های تغذیه، پرخوری و خوردن غذاهای مضر نمی باشد. بهتر است، در این زمینه با یک متخصص تغذیه با تجربه مشورت نمایید و طبق دستورات و برنامه ای که ایشان برای شما تجویز می نماید، عمل کنید. باز هم بهترین گزینه ای که می توانیم برای شما عزیزان معرفی نماییم جناب دکتر کوهدانی می باشد که دارای تجربه های فراوانی در خصوص برنامه های غذایی برای چاق شدن می باشند.

o مورد دیگری که باید در برنامه های غذایی ارائه شده توسط متخصص مورد رعایت قرار دهید، این می باشد که در اجرای این رژیم ها صبر و تحمل داشته و از هر گونه تعجیل پرهیز نمایید.

o به طور خلاصه بیان نماییم شما برای شیوه های دوم و سوم، یعنی اقدامات ورزشی و دارو درمانی نیز می بایست به متخصص آن حوزه ها مراجعه نمایید و هیچ یک از روش ها بدون مشورت با افراد متخصص در پیش نگیرید.

o چون در این صورت ممکن است، مشکلاتی برای شما پیش آید و آن وقت نتوانید به خوبی و به موقع موضوع لاغری خود را رفع نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس