کد خبر 1177654
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
وظیفه عضو هیات مدیره استقلال؛رونمایی از تندیس و دیگر هیچ/ نظری سخنگویی برای دوربین‌ها

سخنگوی باشگاه استقلال به جای پاسخگویی به امورات باشگاه برنامه‌های خود را روی رونمایی از تندیس‌های افراد درگذشته تنظیم کرده است.

به گزارش مشرق، هفتم آبان ماه سال جاری بود که هیات مدیره باشگاه استقلال مصوب کرد حجت نظری به عنوان سخنگوی این باشگاه مشغول به فعالیت شود.با این انتخاب پیش بینی می‌شد نظری در مواقع ضروری پاسخگوی سوالات رسانه‌ها باشد اما مشکل این باشگاه در تعامل با رسانه‌ها نه تنها حل نشد بلکه سکوت سخنگوی باشگاه استقلال بیشتر باعث ایجاد حواشی این باشگاه شد.

نظری که در شورای شهر تهران هم فعالیت می‌کند در کانال شخصی و فضای مجازی‌اش‌ انواع صحبت‌ها را در مورد شهر تهران انجام می‌دهد و البته تخصص ویژه‌ای در رونمایی از سردیس و تندیس برای چهره‌هایی فوت شده ورزشی دارد از همین راه به هیات مدیره استقلال وارد شد و با مطرح کردن نام زنده یاد ناصر حجازی خودش را به عنوان یک چهره سیاسی_ ورزشی بر سر زبان‌ها انداخت اما حالا به جای پاسخگویی به دل‌نگرانی‌های هواداران، با سکوتش بیشتر به ابهامات دامن زده است.

در روزهایی که بازیکنان و کادر فنی استقلال همگی از شرایط باشگاه ناراحت هستند و تندترین انتقادات را به هیات مدیره این باشگاه وارد کرده‌اند سخنگوی این باشگاه به جای شفاف سازی پیرامون اتفاقات رخ داده سکوت کرده و سعی می‌کند هرگاه جلسات هیات مدیره این باشگاه برگزار شد مقابل دوربین‌ها بایستد و به سوالان آنها پاسخ بدهد.

مشخص نیست انتخاب سخنگو در باشگاهی با میلیون‌ها طرفدار بر چه معیار و اساسی صورت می‌گیرد و آیا کسی که تمام مشغله‌اش شورای شهر تهران است چه کمکی به مجموعه پرطرفدار استقلال می‌کند؟

مطالب زیر نشان می‌دهد سخنگوی باشگاه استقلال بیشتر به جای پرداختن و پاسخگویی به رسانه‌ها در مورد این باشگاه در مورد همه چیز از جمله سریال‌های تلویزیونی و شبکه خانگی، ناگذاری خیابان‌ها و.... صحبت می‌کند به جز مشکلات در این باشگاه.

هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ

هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ

هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ

هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ

هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    عالي عالي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس