کد خبر 1179349
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟

خیابان‌های ایران از سال ۵۷ تا امروز، هیچ ۲۲ بهمنی را سراغ ندارند که پذیرای سیل عظیم جمعیت نبوده‌ باشند.

به گزارش مشرق، چهل و سومین بهار آزادی رنگ و بوی متفاوتی دارد. خیابان‌های ایران از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز، هیچ ۲۲ بهمنی را سراغ ندارند که پذیرای سیل عظیم جمعیت نبوده‌ باشند. ۲۲ بهمن ۹۹ امّا متأثر از شیوع ویروس کرونا، برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب، بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

مرور آنچه در آخرین راهپیمایی قبل از شیوع کرونا در پایتخت گذشت خالی از لطف نیست.

** جای خالی حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان «در بهار آزادی جای سلیمانی خالی» یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس

** تابوت تروریست‌های آمریکایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور در حالی آغاز شد که تعدادی از شرکت‌کنندگان تابوت‌هایی نمادین از سربازان ارتش تروریستی آمریکا را به جمع تهرانی‌ها آورده‌اند.

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس

** روحانی: بالاترین ثمره انقلاب، انتخاب است/ شهید سلیمانی دنبال ثبات و امنیت بود

رئیس جمهور در اجتماع مردم در میدان آزادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر یک انتخاب بود، گفت: مردم بین یک رژیم فاسد وابسته به آمریکا و یک نظام مردم‌سالار دینی بین یک فاسدی بین شاهد ملعون و مثل انسانی با ایمان و با دانش و سیاست همچون امام، ملت ما امام را انتخاب کردند. مردم‌سالاری را ملت ما انتخاب کردند.

روحانی ادامه داد: بین وابستگی به ابرقدرت‌ها و استقلال، مردم ما استقلال را انتخاب کردند، به اعتقاد من این انتخابات و این انتخاب امروز هم باید در پیش‌روی مردم باشد. پاسخ مردم امروز ما هم پاسخ ۴۱ سال پیش خواهد بود. بسیار مهم است به این نکته توجه کنید که انقلاب اسلامی مبتنی بر انتخاب بود و بالاترین ثمره انقلاب نیز انتخاب است، انقلاب از انتخاب است و انتخاب از انقلاب است.

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس
کنایه به وزیر سابق؛ تفاوت مسئول انقلابی و غیرانقلابی

** طائب: غربی‌ها و عوامل داخلی‌شان به دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه دستگاه امنیتی باشند

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌­های اغتشاش بود اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌­ی دستگاه ­های نظارتی و دولتی، آستین ­های خود را بالا زده‌­اند و شب و روز نمی‌شناسند.

طائب گفت: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند.

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس
راهپیمایان دلار را به آتش کشیدند

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس
ملاک انتخاب نمایندگان مجلس از دید یک شرکت کننده در راهپیمایی

** قطعنامه راهپیمایی ۲۲بهمن: مردم عزم انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی را مطالبه همگان خواندند

در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است: عزم جدّی برای انتقام سخت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی ‌المهندس و یاران همرزم‌شان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی ـ صهیونیستی، اعلام می نماییم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده‌ برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.

همچنین  نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت‌بار مذاکره با مصداق اتمّ استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می نمائیم.

در آخرین 22 بهمن تماشایی قبل از کرونا چه گذشت؟ +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    3 0
    جای شهدا خالی
  • آرش IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 2
    واقعا حیف شد امسال. دلمون برا جشن انقلاب تنگ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس