کد خبر 1180954
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
ابعادی جدید از درگیری عجیب در فوتبال پایه تهران/ 9 نفر از یک تیم محروم شدند

سرپرست امیدهای ستارگان پیشگام تهران ادعاهای جدیدی درباره درگیری در دیدار این تیم مقابل ستاره پرشین مطرح کرد.

به گزارش مشرق، محمد رجب‌زاده درباره درگیری در دیدار دو تیم ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین در رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای تهران، اظهار داشت: از حدود سال 90 در فوتبال هستم اما در این بازی اتفاق‌های نادری افتاد. خان‌احمدی داور مسابقه در هفته دوم مسابقات هم برای تیم‌ ما قضاوت عجیبی انجام داد که مستندات خود را به هیأت فوتبال ارائه کردیم. این داور کار خود را در نیمه دوم انجام می‌دهد. در بازی هفته دوم به بازیکنان ما 8 کارت زرد داد و یک کارت قرمز داد که این موضوع تا همین هفته گریبان تیم ما را گرفت.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو ادامه داد: مقابل ستاره پرشین دو بر صفر جلو و سوار بازی بودیم. از شب قبل به فیلمبردار گفتم به ورزشگاه بیاید و از بازی فیلم بگیرد زیرا می‌دانستم قرار است چنین اتفاقاتی رخ بدهد. پس از به ثمر رسیدن گل دوم ما سوت زدن داور عجیب شد. به خان‌احمدی گفتم فیلم بازی موجود است و می‌توانی از آن استفاده کنی اما به من کارت زرد نشان داد.

سرپرست تیم ستارگان پیشگام پیمان تصریح کرد:‌ در نیمه دوم داور بارها علیه تیم ما سوت زد و خوش‌شانسی‌مان این بود که پس از این مسابقه باید تیم هنرمندان در ورزشگاه بازی می‌کرد و این دوستان در رسانه‌ای شدن این موضوع خیلی به ما کمک کردند.در نهایت وقتی داور کاری کرد تا نتیجه 2 بر 2 شود حدود دقیقه 35 نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. از این اقدام خان‌احمدی تعجب کرده و به داور گفتم مگر نباید دقیقه 45 وقت را اعلام کنید؟

رجب‌زاده تصریح کرد:  داور بازی به من جواب داد الان به داور چهارم می‌گویم تا دقیقه 45 وقت اضافه را نشان بدهد. حدود دقیقه 43 کمک‌داور بازی ساعت خود را به من نشان داد و در همان صحنه یک کرنر به سود تیم ما رقم خورد. پس از دفع آن کرنر مهاجم ما توپ را گرفت و با جا گذاشتن مدافعان حریف به سمت دروازه ستاره پرشین رفت اما در همان لحظه داور سوت زد به همین دلیل این تشنج به وجود آمد.

وی درباره ادعای ناظر بازی مبنی بر اینکه سرپرست و مربی تیم ستارگان پیشگام از اولین افرادی بودند که با داور درگیر شدند گفت:‌ اصلا این موضوع صحت ندارد. از اظهارنظر عرب‌خراسانی تعجب می‌کنم. به نظر من خان‌احمدی وحشتناک‌ترین قضاوت تاریخ فوتبال پایه تهران را انجام داد. در فیلم‌ها هم مشخص است که فقط برای اعتراض کردن سمت داور می‌رویم و هیچ برخورد فیزیکی با وی نداشتیم. همه شاهد هستند که چنین کاری انجام ندادیم.

سرپرست تیم ستارگان پیشگام تصریح کرد: درگیری‌ها از زمانی شروع شد که یکی از بازیکنان حریف به سمت دفاع راست ما آمد و گفت دیدی چگونه داور بازی را برای ما درآورد؟ مدافع ما هم در آن شرایط عصبانی شد. اگر از یک بچه آبنباتش را بگیرید به شما لگد می‌زند. چگونه انتظار دارید 30 بازیکن شهرستانی زحمتکش اینگونه حق‌شان خورده شود و حرفی نزنند. جواب های، هوی است.

بیشتر بخوانید:

زد و خورد در لیگ برتر فوتسال

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: ما در این بازی میهمان بودیم اما دو مربی حریف به سمت تیم ما حمله‌ور شدند که به همین دلیل واکنش نشان دادیم. جالب اینجاست ناظر بازی که چنین ادعایی کرده پس از آن درگیری‌ها همراه داور به اتاق داوران رفتند و اصلا زمان دعوا در زمین نبودند. بحث دیگری که بعید می‌دانم هیأت فوتبال تهران بتواند این موضوع سنگین را بررسی کند و به همین دلیل ماجرا را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم کرد. لیست نفرات محروم شده است. 9 نفر از تیم ستارگان پیشگام محروم شده اند.

وی افزود: در میان این محرومان نفراتی حضور دارند که اصلا روز بازی در ورزشگاه نبودند. یک بازیکن به دلیل سرکار رفتن عذر موجهی داشت و به همین دلیل برای برگزاری این مسابقه به ورزشگاه نیامد اما در اقدامی عجیب کمیته انضباطی هیأت فوتبال تهران آنها را محروم کرده است. از طرفی یک بازیکن تیم حریف محروم نشده است. مگر می‌شود فقط ما دعوا کرده باشیم و تیم ستاره پرشین هیچ کاری نکرده باشد؟

سرپرست تیم ستارگان پیشگام تصریح کرد: صحنه‌های بازی اینقدر فاحش بود که حاجی‌لو(مجری تلویزوین) از روی سکوها به من گفت فیلم بازی را به فدراسیون فوتبال ببر تا به تیمت کمک شود. یکی دیگر از بازیکنان‌مان که در لیست محرومان قرار گرفته اصلا در درگیری حضور نداشت و خود را کنار کشیده بود. نمی‌دانم روی چه استدلالی چنین حکمی دادند. انتخاب این محرومان بودار است و من هم هیچ دخالتی در درگیری‌ها نداشتم.

رجب‌زاده ادامه داد: افرادی که لیست محرومان را آماده کردند به نظر می‌رسد در اتاق داوران نشسته و همین طوری برای خود حکم دادند. شب گذشته به مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال تهران گفتم اگر فیلمی از من باشد که ثابت کند در درگیری‌ها حضور داشته‌ام حاضر هستم تاوان آن را بدهم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد از اینگونه اتفاقات در فوتبال پایه تهران زیاد رخ می‌دهد گفت:‌در فوتبال بزرگسالان و لیگ برتر توجهات زیادی وجود دارد. به همین دلیل شاهد چنین مسائلی نیستیم اما در فوتبال پایه چنین روشی وجود ندارد. رخ دادن این داستان‌ها تا حدی جهت‌دار است. نمی‌توانیم مثل کبک سر خود را زیر برف کرده و بگوییم اتفاق‌های داوری جهت‌دار است. چرا باید برای بازیکن رده سنی پایه که با خوردن بیسکویت ساقه طلایی به سر تمرین می‌آید جریمه 5 و 3 میلیون تومانی در نظر بگیرند.

سرپرست تیم ستارگان پیشگام تصریح کرد:  آیا به دلیل نزدیکی عید باید از این طریق حقوق اعضای هیأت فوتبال را از جیب بچه‌های شهرستانی تأمین کرد؟ این لیست 9 نفره محرومان که من هم در آن هستم عجیب‌ترین حکم تاریخ فوتبال تهران است. تاکنون ندیده بودم به این تعداد بازیکن و مربی از یک تیم محروم شوند. تبار به عنوان مربی دروازه‌بان‌های ما مدام بازیکنان را از درگیری جدا می‌کرد و خودم هم در اتاق داوران بودم اما ما هم در این لیست هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس