کد خبر 1181486
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
تسلیت باشگاه استقلال به هواداری که حین تماشای بازی با سپاهان فوت کرد

یک هوادار باشگاه استقلال در حین تماشای بازی با سپاهان بر اثر حمله قلبی درگذشت.

به گزارش مشرق، در پی درگذشت عباس معین هوادار استقلال که در حین تماشای بازی اخیر استقلال و سپاهان بر اثر حمله قلبی فوت شد، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: حقیقتا شنیدن خبر فوت هوادار عزیزمان همه ما را متألم و داغدار کرد. لذا بنده لازم می‌دانم مراتب همدردی و تسلیت خویش و مجموعه باشگاه استقلال را به خانواده این عزیز بزرگوار اعلام کنم و ضمن طلب مغفرت و غفران الهی برای آن مرحوم، صبر و شکیبایی برای خانواده محترم و بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

همچنین نماینده مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مجموعه باشگاه در مراسم تشییع مرحوم عباس معین شرکت خواهد کرد و مراتب دلجویی و همدردی باشگاه را به خانواده آن مرحوم ابلاغ خواهد کرد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    میشه حواشی و کم کرد میشه یه بازی و انقد مهم جلوه نداد که نه مربی عصبی بشه نه هوادار سکته کنه واقعا چرا یک بازی مهم و تبدیل به یک بازی حیثیتی میکنیم؟ من هوادار شما نیستم ولی از مرگ یک هوادار همه ناراحت میشن، کاش بازیکنها هم بیشتر در زمین مراقب باشن و درگیریهای لحظه ای و کش ندن و به بیرون زمین منتقل نکنن، سایتای هواداری مراقب قلب هواداراتونم باشید ای کاش!
  • رضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 1
    خاک بر سر مربی بی لیاقت و هیدات مدیره بی کفایت که برای رضایت خاطر بابا مسعود لنگی ها تن به هر ذلتی می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس