به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، به سیاق همه بزنگاه‌های تاریخی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی راه سعادت و بهروزی را به ملت بزرگ و شریف ایران نشان داده و علاج مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان حزب‌الهی معرفی کردند.

حقیر به سبب ایمان و ایقانی که به این حکیم الهی(روحی فداه) دارم، سعی کرده‌ام همه فعالیت‌های فکری سیاسی خود را معطوف به تبیین و تحقق فرمایشات و تدابیر ایشان کنم؛ و همه موفقیتم را نیز از یقین به همین راه دارم و مدیون ایشان هستم. تدبیر مولای ما برای تشکیل دولت جوان حزب‌الهی نیز از این ماجرا مستثنی نیست؛ به همان دلیلی که درباره برجام و FATF و توافق پاریس و اقتصاد مقاومتی و... اندیشیدیم و گفتیم و نوشتیم و مناظره کردیم، درباره دولت جوان حزب‌الهی نیز چنین کرده‌ایم و ان‌شاءالله خواهیم کرد.

هرچند در همه آن بزنگاه‌ها نیز در غربت بودیم و مورد هجمه لیبرال‌های غیرخودی و جاهلان خودی، اما حقیقتا همه سختی‌های سال‌های گذشته، با غربتِ گفتن و نوشتن از دولت جوان حزب‌الهی قابل قیاس نیست؛ شاید چون اهمیتش در تاریخ و سرنوشت این کشور نیز با آن موارد در قیاس نمی‌گنجد.

کسانی که از یک سو این ردا را اندازه قامت خود نمی‌بینند، و از سوی دیگر جرات سخن گفتن علیه فرمایش حضرت آقا را ندارند، همه توانشان را به‌کار بسته‌اند تا تلاش‌هایم برای تبیین و تحقق دولت جوان حزب‌الهی را به کاندیداتوری‌ام در انتخابات تعبیر کنند و از این طریق، به سکوتم وادارند تا از دولت جوان حزب‌الهی حرفی نزنم.

اینجانب ماه‌ها پیش که این تخریب‌ها تازه شروع شده بود، اعلام کردم که خود را شایسته این مقام نمی‌دانم و تعارف هم نکردم. بلاتردید هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، این تخریب‌ها و تهمت‌ها بیشتر و بیشتر خواهد شد و از آنجاکه بنا ندارم منفعل شده و از تلاش برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب دست بکشم، لازم دیدم یک‌بار دیگر بدون بازی با الفاظی چون "برنامه ندارم" و... صریحا اعلام کنم در این انتخابات ثبت‌نام نخواهم کرد. از همه جوانان مومن و انقلابی کشورم نیز تقاضا دارم بپا خیزند و بدانند که اگر دولت جوان حزب‌الهی روی کار نیامد و مشکلات کشور علاج نشد، اولین کسی که باید ملامت کنند، خودشان هستند که به هر دلیلی برای تحقق فرمایش رهبرشان قیام نکردند...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    17 22
    چون با همه دنیا میخان بجنگن
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      18 4
      زر نزن بابا بسه دیگه
    • به شما IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      14 2
      همه دنیا کیست؟به بنده بشناسان.
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      23 3
      چون به غربی‌ها سواری نمیدن و نون پورسانت بگیرهای برجامی و غربگدایان آجر میشه، همین!!!!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    14 3
    چون جلوی دزدی خیلی ها رو خواهد گرفت.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    7 17
    مردم پول ندارند برا پوشاک خوراک مسکن تفریح و مسافرت که از اول هم برای ماها قفل بوده شما از حالا دارین دعوای زرگری انتخابات می کنین
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    10 4
    آفرین آقای جبراییلی!
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    13 1
    فقط و فقط شنیده شدن صدای مردم راه گشا ایران هست پیروجوون بودن دولت مهم نیست هر موقع شنیدید مردم چی ازته گلوشون فریاد میزنن مشکلات حل میشه متاسفانه تنها چیزی که دیده میشه نشنیدن صدای مردمه ازماگفتن ازشمانشنیدن
  • جاهظ IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    2 1
    برای اینکه فقط شعاره و روی کاغذ قابل بحثه اما در عمل آسیب های فراوانی به ملک و خلق وارد میکنه و این شعارها راه به جایی نخواهد برد.
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    4 2
    چون پیرها نمیتونن از صندلیاشون دل بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس