میلاد عبادی پور: زنیت را شکست می دهیم

میلاد عبادی پور لژیونر والیبال ایران معتقد است که یارانش می توانند تیم زنیت کازان با هدایت آلکنو را در لیگ والیبال قهرمانان اروپا شکست دهند.

به گزارش مشرق، قرار است مسابقات یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار شود که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه به مصاف اسکرا بلخاتوف خواهد رفت. 

دور رفت این مسابقات در ۲۴ فوریه (ششم اسفند) کار خود را آغاز می کند. تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند می تواند به  جذابیت های این رقابت ها بیفزاید. 

میلاد عبادی پور در خصوص این رقابت بسیار مهم گفت: از ابتدا باید به تیم زنیت کازان فشار بیاوریم. اگر چه تیم زنیت برای پیروزی می آید اما بازیکنان ما باید با قدرت در مقابل این تیم مقاومت کنند. 

او ادامه داد: من اعتقاد قوی دارم که می توانیم زنیت را شکست دهیم و به مرحله بعدی این رقابت ها برسیم. 

ملی پوش والیبال ایران ادامه می دهد: ما اکنون در لحظه خاصی از فصل هستیم. تا پایان آن، باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم. اکنون سیستم بازی در حال تغییر است و  ما فقط دو مسابقه در لیگ قهرمانان داریم. ما باید از ابتدا فشار بیاوریم، اگرچه زنیت برای پیروزی خواهد آمد اما باید جلوی این تیم بایستیم. این مسابقه، لحظات ویژه ای برای ما دارد و ما باید با یکی از بزرگترین تیم های جهان رقابت کنیم. باید بگویم که می توانیم زنیت را شکست داده و  به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس