محسن رضایی: باید جلوی نفوذی‌ها گرفته شود/ جامعه با مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درگیر است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: محسن رضایی: جنگ سه شعله و سه جانبه علیه ایران به راه افتاده و جامعه با مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درگیر است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دقایقی پیش در نشست با نخبگان و احزاب سیاسی استان مرکزی اظهار داشت: امام راحل فرزند برومند این استان است و این افتخار استان مرکزی به شمار می‌رود و حضور در این نشست نشانگر ایستادن شما دلباختکان به انقلاب و رهبری در راه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شرایط امروز کشور شرایط سرنوشت ساز و شرایطی است که برای کشور باید تعیین تکلیف شود، یک قیام و بسیج عمومی باید برای تغییر و وضعیت فعلی کشور انجام شود.

رضایی با اشاره به شرایط کشور گفت: شرایط امروز کشور سرنوشت‌ساز و تعیین تکلیف است درواقع شرایطی است که ما برای افرادی تعیین تکلیف و آنها برای ما تعیین تکلیف می‌کنند و در واقع شرایطی بسیار سخت و رویدادی بسیار پیچیده که تاکنون انقلاب این رویداد را ندیده است.

وی افزود: با توجه به جنگ ایران و عراق در رژیم صدام؛ این رویداد بخشی از آن آشکار و بخش دیگر پنهان است اما آثار آن مشاهده می‌شود که برای این چنین رویداد بزرگی آماده هستیم بنابراین باید بیدارباش و فراخوانی برای یک نهضت و بسیج عمومی در کشور اعلام شود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این رویداد جنگ سه گانه است به عبارتی مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ویژگی های این جنگ را مشخص می‌کند به طوری که آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در حال پیش‌روی است و در نهایت می‌توان گفت با یک رویداد سه گانه رو به رو هستیم که هر سه موضوع فرماندهی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور علیه انقلاب فرماندهی و مدیریت می‌شود بنابراین همه این آسیب‌ها با برنامه‌ریزی و هدفمند به پیش می‌رود و جنگ سه جانبه علیه ما به راه افتاده است که نسبت به ترورها، حمله عراق به ایران مسائل ابعاد پیچیده‌تر دارد به طوری که در جنگ ایران و عراق تعدادی از استان‌ها درگیر و در خط مقدم بودند اما اکنون در این جنگ همه خانه‌ها در رنج و از این حملات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی درگیر هستند.

وی افزود: در این جنگ باید اقدام شود و نباید برای سال ۱۴۰۰ به حداقل اکتفا کرد که اوضاع بدتر نشود به طوری که بدتر از این اوضاع نمی‌شود و نباید به گونه‌ای انتخاب کنیم که اوضاع بدتر نشود بلکه باید در کشور تعیین تکلیف کنیم زیرا بعضی موارد در کشور به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گرانی‌ها، بورس، مسائل اجتماعی از جمله بالارفتن حجم خودکشی‌ها در اراک که نسبت به سال ۹۷ تقریبا ۳ برابر شده، اوضاع فضای مجازی و وضعیت فرهنگی گفت: باتوجه به این شرایط نمی‌توان گفت این اوضاع براساس اشتباه‌ کاری اتفاق افتاده بلکه برنامه‌ریزی شده عمل می‌شود و تعدادی افراد نادان و ناآگاه سرباز جنگ نابرابر با ما شدند.

رضایی عنوان کرد: بازیگران سیاسی در اطراف منتخبان مردم قرار می‌گیرند اما پس از چند سال از مسیر خود منحرف می‌شوند و افراد سیاست که نتیجه محصول مردم را به انحراف می‌کشند نفوذی و بازیگر سیاسی، رانت خوار و واسطه‌گر هستند که باید جلوی آنها متوقف شود.

وی ادامه داد: حرکت به سوی ۱۴۰۰ نمی‌تواند همانند گذشته باشد به طوری که ۸ سال آینده بسیار مهم است و دشمنان مصمم شدند تا با ما تعیین تکلیف کنند و ما هم باید برای تعیین تکیلف آنها مصمم شویم و نباید تنها نظاره‌گر باشیم بلکه فقر، تبعیض و گرانی و وضعیت اقتصادی را باید از خانه‌های مردم بیرون کرد که اگر به این شکل عمل کنیم نباید نگران انتخاب رئیس جمهور باشیم.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: باید تلاش کرد که همه نیروهای انقلاب در دولت آینده پای کار باشند که باید دولت و سپس نیرو تعیین کنیم و وحدت واقعی قبل و پس از انتخابات ایجاد شود به طوری که با وحدت قبل از انتخابات جبهه انقلاب اسلامی رای آورد و با وحدت پس از انتخابات در کنار فرد منتخب باشیم به همین سبب همه نیروهای انقلاب باید در صحنه باشند.

رضایی با اشاره به اینکه مردم هم باید وارد صحنه شوند و همانند دوران جنگ بسیج شکل گیرد تا با این جنگ سه بعدی مبارزه کنیم تا شاهد فاصله جوانان از دین و طلاق خانواده‌ها نباشیم، گفت: دشمن در پشت صحنه نظام، نیروهای انقلاب، روحانیت را هدف و متهم می‌کند تا نشان دهد مشکلات ما ناشی از اقدامات پاسداران، روحانیت و غیره است به همین سبب مسئولیت سنگینی داریم و این انتخابات با سایر انتخابات‌های گذشته متفاوت است به طوری که می‌توان گفت همانند انتخابات سال‌های اولیه انقلاب است.

وی عنوان کرد: کانون خنثی کردن این جنگ اقتصاد است اما نه اقتصاد بدون فرهنگ، دین و مردم و بدون مسائل اجتماعی بلکه باید همه این موارد در کنار اقتصاد باشند که در این صورت باید به دنبال راهکار اقتصاد باشیم و این اقتصاد فرهنگی، مردمی و دینی باید بررسی شود.

وی افزود: با پایان جنگ همه امکانات را از دست فرماندهان خارج کردند و قرارگاهی به نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ایجاد شد.

وی تصریح کرد: اقتصاد را باید در شرایط تحریم برطرف کنیم که در این صورت آخرین سنگر تعیین تکلیف است و اروپا نمی‌تواند کار دیگری علیه ما انجام دهد زیرا همه امید آنها این است تا ما در اقتصاد با شکست مواجه شویم بنابراین با همکاری نیروهای انقلابی با روحیه بسیجی در زمینه بورس، صنعت کشور، بانک، کشاورزی و غیره تحولات بزرگی ایجاد می‌شود و زمانی است که دشمن باید عقب نشینی کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف با شعار دادن و نقد کردن برطرف نمی‌شود بلکه باید وارد صحنه شد و باید تلاش کنیم تا بی عرضگی‌ها را برطرف کنیم.

رضایی عنوان کرد: با همکاری نیروهای انقلاب و پای کار آمدن آنها دولت قوی و کارآمد، مسئولیت پذیر و پاسخگو میتوان ایجاد کرد و اقتصاد برطرف می‌شود زیرا همه امکانات جهش اقتصادی را داریم و با تکیه بر تعداد دانشگاه‌های کشور و سرمایه عظیم جوانان، منابع طبیعی کشور که سرنوشت‌ساز هستند می‌توان اقدام کرد.

وی افزود:  اقتصاد اراک را زمانی که به دست تهران می‌دهند تا هر بلایی که خواستند بر سر صنعت اراک بیاورند و هیچ مشورتی هم با نخبگان و کارآفرینان اراک در زمینه خصوصی‌سازی هپکو و آذراب نمی‌شود در نتیجه با مشکلاتی رو به رو می‌شوند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این اقدامات طبیعی نبود و دخالتی در کار بود، گفت: هپکو اکنون گرفتار مشکلات است و آذراب هم امروز این شرکت هم گرفتار مشکلات است و باید پرسید چرا باید کوچکترین اقدامات اراک و صنعت این شهر در تهران تصمیم‌گیری شود در حالیکه در این شهر مردم به خوبی سپرده می‌کنند اما ۶۰ درصد پول این شهر به تهران فرستاده می‌شود در صورتیکه استان نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

رضایی ادامه داد: این مسائل مدیریتی و اقتصادی است که می‌توان برطرف کرد مشروط به این که به وحدت قبل ازانتخابات و پس از انتخابات اندیشیده شود به طوری که وحدت قبل از انتخابات به سناریو بستگی دارد و آرایش گروه باید بررسی شود که یک نفره یا دونفره انتخاب شوند.

رضایی ادامه داد: وحدت مهم‌تر این است که همه نیروهای انقلاب باید وارد دولت شوند و فردی که رئیس جمهور شود در این شرایط کشور نباید اعلام کند که با همه نمی‌تواند کار کند و تنها با کسانی که مطیع هستند کار می‌کنم بنابراین باید خیلی از اقدامات گذشته را برای رسیدن به دولت کارآمد کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور، کابینه و برنامه سه موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد و هر سه باید از جبهه انقلاب باشند، گفت: اکنون اعلام می‌کنند که تهران شلوغ است بنابراین همه یکی شوید؛ در صورتیکه این موضوع ساده ترین برخورد با مسئله پیچیده است به عبارتی اوضاع بدتر نشود، در حالی که ما نمی‌توانیم با استراتژی اوضاع بدتر نشود حرکت کنیم بلکه باید به سمتی برویم که نیروهای انقلاب می‌توانند و مردم اکنون همراه هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 1
    فعلاً شما لطف کنید در مجمع جلوی تحمیل fatf رو بگیرید که مکمل برجام در وضع تحریم‌هایی نقطه زن است.ان شاالله نوبت نفوذی های نوکر دشمن هم میرسد
  • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    4 0
    اگر همه مسئولین 6 ماه مرخصی بروند تمام درگیری ها برطرف حواهد شد.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    نفوذی تو متن نیافتم
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    2 0
    ول کن نیست
  • شیردل IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    6 0
    خوب کی بگیره من بگیرم جلوی نفوذی رو !!یا شما که قانون دستتانه .
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    جناب رضایی نفوذی ها خیلی وقته ریشه هایشان در این نظام محکم کردند.فکر نمی کنی یکم زود از خواب بیدار شدی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس