کد خبر 1189649
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: مترو در پایتخت و شهرهای بزرگ کشور در حال گسترش است و تهیه یکی از مهمترین ضروریات مترو، یعنی قطار آن بواسطه تحریمها با دشواری همراه شده، اما ما ثابت کردیم اگر بخواهیم میتوانیم.

قطار ملی مترو که ۸۵% آن ساخت متخصصان کشور عزیزمان است بزودی و بعد از انجام تستهای لازم در متروهای کشور بکار گرفته خواهد شد.

ایجاد ۲۵ هزار شغل مستقیم وغیرمستقیم، به ظرفیت کامل رسیدن ۵ شرکت واگن سازی داخلی و فعال شدن۲۵۰ شرکت داخلی در زمینه تأمین مواد اولیه وقطعه ساز صنعت ریلی کشور از جمله دیگر دستاوردهای این پروژه ملی است.

دستاوردهای پروژه قطار ملی مترو برای کشور

دستاوردهای پروژه قطار ملی مترو برای کشور

دستاوردهای پروژه قطار ملی مترو برای کشور

دستاوردهای پروژه قطار ملی مترو برای کشور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    14 1
    ما میتوانیم حتی اگر اصلاح طلبا نخوانننن
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      9 1
      به کوری چشم اصلاح طلبا و سایر دشمنان ایران شاهد دستاوردهای بیشتر باشیم
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    9 1
    ممنون
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    4 0
    متروی کلانشهر اهواز !!! با گذشت بیش ١٧ سال از آغاز پروژه تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته و اکنون کاملاً متوقف شده، این هم یکی از مشکلات حل نشده خوزستان می باشد که توجهی به آن نمی شود.
  • جلال IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    7 2
    هر ایرانی احساس غرور میکنه
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 4
    ۱۵ درصد دیگش چی...
    • Madao IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      3 0
      یه سری تکنولوژی های پیشرفتس که هنوز نمیتونن توی کشور درست کنن و مجبورن از کشورایی مثل چین و روسیه وارد کنن. حالا شما ۸۵ درصد رو ول کردی گیر دادی به این ۱۵ درصد. مهم اینه که قبلا ۰ درصد بودیم و همش رو از داخل وارد می کردن.
  • شهروند IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 0
    ظاهرش که خیلی خوشگله.... دست همتون درد نکنه..... امیدوارم که از لحاظ کیفیت و دوام نیز عالی باشد
  • محمد IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 3
    اصلاح طلبان دشمن قسم خورده مردم ایران هستند اینها ستون پنجم دشمنان خارجی هستند
    • A.m IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      4 4
      احمق هایی امثال شما هستند که مسلمون هارو به جون هم میندازن و کشور رو به گند میکشن. قطعا شما خودت دشمن و نفوذی هستی که به خودت اجازه ی اینجوری حرف زدن با مردم ایران رو میدی، نصف مردم ایران اصلاح طلب هستند.
    • داود IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      وثمره این نصف مردم را همه مردم دارند درک میکنند کسانی که خود نمیدانند بازیچه گروهی لیبرال به اسم اصلاحات شده اند و مشکلات امروز از تفکر ایشان بوجود امده تفکر مدیر وارداتی و افتخار نساختن حتی یک خانه و برجام و زانو زدن واز بین رفتن توان نظامی با یک موشک امریکا و.....کمی بصیرت شما را از بردگی این تفکر نجات خواهد داد تمام صنعت ما گرفتار تفکرات وارداتی ایشان است .
  • بهروز IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    سلام.راه اندازی مترو برای ارتباط بین شهری مثل پرند تهران واقعا مفید وکارساز است.بخصوص برای ساکن شدن دراین شهرها و کاهش ترافیک شهری وهزاران فواید دیگر.
  • NL ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 1
    کیفیت متروداخل پایین است و قابل رقابت باکشورهای اروپایی نیست ازسیستم گرمایشی درداخل واگنهاخبری نیست صتدلیهای متروغیراستاندارداست وآدم رااذیت میکندصتدلی بایدنرم باشدنه سفت
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      0 0
      مرد حسابی اکثر واگن ها در سالهای گذشته وارداتی بوده اند کدامشان صندلی راحت داشته که نمونه داخلی داشته باشد. در ضمن مترو برای مسافرتهای کوتاه داخل شهر است مهمتر از اینها، وجودش هست!
  • NL ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    متاسفانه شرکتهای داخلی برای گول زدن مردم چه درساخت واگن و یاقابلمه ظاهرآنان رازیبامیسازندمردم ساده لوح هم گول ظاهرومیخورن سوارواگن میشن میبینن ازسیستم گرمایشی خبری نیست صندلیهاراحت نیست قابلمه میخرن رنگش روزاول ازبین میره به این میگن عوام فریبی
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    قطار تولید ملی یا قطار مونتاژی چینی؟ آیا می دانستید ۴٩ درصد سهام شرکت واگن سازی تهران متعلق به شرکت راه آهن دولتی چین است؟
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    ساخت ناوگان حمل و نقل ریلی از مترو گرفته تا لوکوموتیوهای قطار با توان کششی بالا !!! از مسائل حیاتی برای کشورمان محسوب می شود !! خصوصا مایی که تحت تحریم های شدید غرب هستیم و توان اصلی برای صادرات و درآمدزایی مان از طریق تجار خصوصی و صادرات و ارتباط با بازارهای داخلی کشورهای آسیایی است !!! به همین جهت باید بتوانیم اولا ارتباط ریلی بین اللمی مان را سریع تر کامل کنیم ( رشت آستار ، بصره شلمچه و ... ) و خطوط ارتباط آنتی ریلی و باندازهای ریلی را افزایش بدهیم و در ثانی توان تولیدی لوکوموتیو و واگن باری مان را از توان فعلی بسیار بیشتر کنیم !!! چون نیاز اصلی امروزمان برای دفاع در این جبهه ترور اقتصادی شدید !! از همین مسیر است !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس