اتریش

یک پرستار در شمال غرب استان نیدراستریش اتریش پس از دریافت اولین دوز واکسن انگلیسی آسترازنکا فوت کرد.

به گزارش مشرق، یک پرستار ۴۹ ساله از شهر سوتل در شمال غرب استان نیدراستریش اتریش پس از دریافت اولین دوز واکسن انگلیسی آسترازنکا فوت کرد.

برنهارد یانی از آژانس سلامت استان نیدراسترایش در گفتگو با روزنامه اتریشی نیدراسترایش گفت جسد این پرستار اکنون به بیمارستان وین برای کالبدشکافی و بررسی علت اصلی مرگ منتقل شده است.

سخنگوی بیمارستان آ. کا. ‌ها وین در مصاحبه با تلویزیون اتریش اعلام کرد؛ هفته گذشته این پرستار به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده بود و یک روز بعد به دلیل لختگی خون فوت کرد.

به گفته سخنگوی این بیمارستان؛ این بیمار ۱۰ روز قبل از بستری شدن اولین دوز واکسن کرونا انگلیسی را دریافت کرده بود.

روزنامه اتریشی هایته نیز نوشت یک پرستار ۳۰ ساله و از همکاران این فرد فوت شده نیز پس از دریافت واکسن آسترازنکا به دلیل آمبولی ریه به بیمارستان منتقل شده است.

هر دوی این پرستارها اولین دوز واکسن آسترازنکا را دریافت کرده بودند.

نوربرت هوفر رییس حزب آزادی اتریش امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد تا مشخص نشدن نتایج مرگ این پرستار باید واکسن آسترازنکا در اتریش ممنوع شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    وای پَس چراین واکسن راایران میخوادوارد کنه اگراوردن بزنن به سلبریتی‌ها که واکسن اروپایی وآمریکا یی میخواستن ماهمون ایرانی میرنیم
  • سروش IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    بعد می خواهید این آشغال انگلیسی رو با این حجم کشتار فروردین ماه به ایرانی ها بزنید؟ این هم یک توطئه انگلیسی و ذیل برجام هست؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    واکسن ایرانی خوبه دونستیم
  • CA ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    البته یک مشکلی هست اینجا اگه اول اتریشی به فوت کرده بود بعد مردم آلمان بی میل شده بودند به واکسن استرازینکا یک مسأله عادی بود ولی جالب این جاست که اول مردم آلمان به این واکسن بی میل شدند بعد این اتریشی یه در اثر واکسن استرازینکا فوت کرده! شاید از بی‌میلی فوت شده!
  • AE ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    دروغ بابا گوش نکنید بسیار واکسن خوبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس