مهدی عبدیان فرهاد مجیدی

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی قبل از اینکه من به تمرین بروم در تماس تلفنی که با من داشت بابت پستهایی که علیه من گذاشته بود عذرخواهی کرد و گفت که دچار سوءتفاهم شده است.

سرویس ورزش مشرق - پیرو تلاش هایی که هیأت مدیره باشگاه استقلال در تابستان گذشته انجام می دادند تا شاید بتوانند آندره آ استراماچونی را به تهران و استقلال برگردانند فرهاد مجیدی هم با دلخوری از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال از همه آنها دلگیر شد و در نهایت پس از دیدار فینال جام حذفی از استقلال کنار رفت. در این بین عنوان شد که فرهاد مجیدی بیش از همه اعضای هیأت مدیره حتی احمد سعادتمند(مدیرعامل وقت باشگاه) از مهدی عبدیان دلخور است و او را مقصر اصلی این موضوع می دانسته که دنبال بازگرداندن استراماچونی بوده است. حالا و ۴، ۵ ماه پس از آن روزها و حضور کادر فنی جدید با سرمربیگری محمود فکری بار دیگر فرهاد مجیدی به استقلال برگشته و اتفاقا با همان مدیران دست مودّت داد تا استقلال را به بهترین جایگاه برساند. حضور مهدی عبدیان در تمرین استقلال و اهدای دسته گلی از سوی اعضای هیأت مدیره به سرمربی جدید استقلال بهانه ای شد تا این عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در همین ارتباط  با خبر ورزشی حرف بزند.

*گزیده حرفهای مهدی عبدیان:

*به خاطر قراردادهای مدیریت قبلی محکوم شدیم و باید به دادگاه برویم

*از بودجه۹۰۰هزارمیلیاردی ۱۰۰ میلیارد هم به استقلال بدهید

*مجلس کمک کند جامعه را شادتر کنیم

*نه کینه ای هستم و نه کدورتی از فرهاد به دل دارم

*پول داشتیم گواردیولا و مسی را می آوردیم

*قبول داریم ارزش مهدی از ۸۵۰ میلیون تومان بیشتر است

*وقتی قهرمان شدیم قایدی را ترانسفر می کنیم

* فرهاد گفت دفاع چپ کرواتش را می خواهد

*میلیچ می توانست از ما شکایت کند ولی نکرد

*از زمان افتخاری به استقلال کمک می کردم

*زمان استرا و شفر با اتوبوس تیم به استادیوم می رفتم

*این برد آغاز خوبی برای شروعی دوباره است

*چرخ فوتبال به کام محمود فکری نچرخید

*تا دقیقه آخر حامی کادر فنی قبلی بودیم

*هر دوست استقلالی که دارم را کنار استقلال پیدا کردم

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* چه مشکلی بین شما و فرهاد مجیدی وجود داشت که حالا عنوان می شود برطرف شده است؟

- من مشکلی نداشتم. یکسری اتفاقات رخ داد و عده ای در این بین شیطنت کردند تا بین ما را خراب کنند.

* چه کسانی؟

- دیگر لازم نیست به اسامی آنها اشاره ای شود. فقط این را بگویم که عده ای با حرف بردن و آوردن در این میان می خواستند روابط ما را تخریب کنند. در حالی که من همواره در آن دوران یکی از حامیان کادر فنی قبلی استقلال بودم.

* دقیقا! شما از خرداد که به هیأت مدیره استقلال آمدید خیلی به تیم کمک کردید؟

- قبل از آن هم همیشه کنار استقلال بودم. در دوران حضور آقای افتخاری و پندار توفیقی، زمان شفر و استراماچونی و حتی روزهایی که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود من کنار تیم بودم ولی در هیأت مدیره حضور نداشتم. در خیلی از سفرها کنار تیم بودم. شما می دانید استرا و شفر مربیان حرفه ای هستند و کسی خارج از تیم را در اتوبوس بازیکنان راه نمی دهند ولی من در اتوبوس تیم به استادیوم می رفتم. البته خودم دوست نداشتم در آن دوران کسی از این موضوع مطلع باشد.

* از فرهاد نپرسیدید چه کسی میانه شما را خراب کرده بود؟

- نه! من استقلالی هستم و برایم تفاوتی نمی کند چه کسی سرمربی تیم یا مدیرعامل است. من همیشه از کسانی که در رأس کار هستند حمایت می کنم تا تیم موفق باشد. فرهاد مجیدی هم در زمان بازیگری اش برای تیم زحمات زیادی کشیده و از گلزنان به نام استقلال بوده است. من هرگز آن روزها را فراموش نمی کنم.

* ولی مجیدی در آن مدت موضع تندی علیه هیأت مدیره و شخص شما گرفته بود؟

- بله ولی من هرگز جوابی به فرهاد ندادم چون برایش ارزش قایل بودم و می دانستم که بالاخره پرده ها کنار می روند و او متوجه می شود که اشتباه می کرده است. اتفاقا در آن روزها خیلی از همکاران شما(خبرنگاران) تماس می گرفتند تا جوابی از قول من داشته باشند ولی من هرگز پاسخی ندادم چون می دانستم این موضوع حل و فصل می شود.

* پس الان همه مسایل بین شما برطرف شده است؟

- بله! اتفاقا خود فرهاد هم گفت که درباره من اشتباه کرده است. ما قبل از عکسی هم که در سایت باشگاه منتشر شد هم با یکدیگر حرف زده بودیم. یعنی در واقع فرهاد به من زنگ زد و بابت استوری و پستی که درباره من منتشر کرده بود از من عذرخواهی کرد و من هم به او گفتم که هیچ کینه ای از او به دل ندارم و اتفاقا به او گفتم که من هم از انتخاب هیأت مدیره حمایت می کنم.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* به فرهاد  چه گفتید؟

- به او قول دادم که اعضای هیأت مدیره با تمام توان از او حمایت می کنند. مانند حمایتی که تا روز آخر از محمود فکری کردیم. این رویه من با همه مدیران و سرمربیان قبلی استقلال بوده است چون من همه این عزیزان را از طریق استقلال شناختم و قبل از آن هیچ آشنایی با هیچ یک از این دوستانم نداشتم. من استقلالی هستم و بارها در دوران افتخاری و فتحی برای اردوهای ترکیه یا سفر به کویت تیم را کمک کردم. حتی آن زمان سمتی در هیأت مدیره هم نداشتم. البته همه این اقدامات باعث افتخار من است.

* پس الان مشکلی با فرهاد ندارید؟

- خیر. من به عنوان نماینده هیأت مدیره به تمرین رفتم تا به فرهاد خوشامد بگویم. برایش گل بردم و برایش آرزوی موفقیت کردم. او هم فوق العاده به بنده احترام گذاشت. این را هم اضافه کنم که من نه کینه ای هستم و نه اصلا کدورتی از او به دل داشتم. مهم این بود که قبل از این دیدار او خودش هم قبول داشت که درباره من اشتباه کرده است.

* در آن جلسه یک ساعته قبل از تمرین مجیدی چه حرفهایی زد؟

- خواسته هایش را مطرح کرد. من هم به او گفتم که الان هیچ چیزی جز قهرمانی این هوادار را راضی نمی کند. او هم گفت که تجربه گذشته در مدتی که سرمربی استقلال بوده خیلی به او کمک خواهد کرد تا این بار با قدرت بیشتر کارش را پیش ببرد.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* نکته ای که در این مدت باعث نگرانی می شود این بود که همه اعضای هیأت مدیره روی مجیدی اتفاق نظر نداشته باشند. آیا تضمین می دهید که همه پشت فرهاد هستند؟

- شک نداشته باشید. اثرات اتحادی که در هیأت مدیره باشگاه است را در آینده ای نزدیک خواهید دید. همه ما معتقدیم که بهترین انتخاب را انجام داده ایم و هم بازیکنان و هم کادر فنی دنبال رسیدن تیم استقلال به اهدافش هستند. البته ما هم دوست داریم از این بهتر را برای استقلال فراهم کنیم ولی باید جیب مان را هم ببینیم. مثلا شاید من دوست داشته باشم برای سرمربیگری استقلال گواردیولا را بیاورم یا مسی را به استقلال بیاورم ولی به هر حال باید با واقعیت ها زندگی کنیم. ما در حد توانمان سعی می کنیم بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزنیم.

* اوضاع مالی باشگاه چه زمانی روبراه می شود؟

- اتفاقا به موضوع خوبی اشاره کردید. سئوال من از نمایندگان محترم مجلس این است که چرا در ردیف بودجه ورزش ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر نمی گیرند؟ این عدد در قیاس با ۹۰۰هزار میلیارد تومان بودجه کل کشور اصلا عددی به حساب نمی آید ولی همه می دانند که موفقیت این دو تیم تا چه حد روی شادی اجتماع تأثیرگذار است. از ۸۰ میلیون ایرانی لااقل ۷۰ میلیون نفر فوتبالی هستند که اگر ۱۰ میلیون نفرشان هم طرفدار تیم های دیگر باشند ولی باقی آنهایی که تیم شهرشان را دوست دارند هم در رده دوم یا برخی در رده اول تیمهای استقلال و پرسپولیس را دوست دارند پس ۶۰ میلیون نفر جمعیت یک کشور ارزش ندارد که برای هر یک از این دو تیم ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه در نظر بگیرند؟ ما که نه حق پخش تلویزیونی داریم! نه از سازمان لیگ پولی می گیریم! نه تبلیغاتی داریم! نه حق کپی رایت روی البسه باشگاه داریم! لااقل از این طریق به ما کمک کنند تا شادی و نشاط را به جامعه هدیه بدهیم. با حساب و کتاب دقیق.

* اوضاع تغییر قرارداد برخی بازیکنان چه شد؟

- ما همین حالا هم بابت افزایش بی رویه قراردادها در دوران مدیریت قبلی از سوی سازمان بازرسی کل کشور زیر سئوال رفته ایم و فکر می کنم به زودی باید برای جواب دادن به دادگاه هم برویم. باور کنید اگر پولی باشد ما حتما قرارداد برخی بازیکنان را زیادتر می کنیم. خودمان هم قبول داریم که برخی بازیکنان در قیاس با آنهایی که قراردادشان رشد خیلی زیادی داشته دریافتی کمی دارند.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* حرفی با کادر فنی قبلی ندارید؟

- قسمت اینگونه بود. واقعا ما هر کاری از دستمان برمی آمد برای محمود فکری و کادر محترمش کردیم.

* استقلال در این مدت از ۱۵ هفته نیم فصل اول ۸ هفته در صدر جدول بود ولی مردم راضی نبودند؟

- گاهی اوقات چرخ کار آنطور که شما می خواهید نمی چرخد! کسی در این مسایل شک ندارد ولی شرایط به این سمت رفت. من فقط می توانم از همه این عزیزان تشکر کنم. ضمنا از همه هواداران و پیشکسوتان هم می خواهم که کمک کنند تا این استقلال را به بهترین نقطه ای که باید و شاید برسانیم.

* آیا ارزش قایدی ۸۵۰ میلیون تومان است؟

- قطعا او ستاره تیم استقلال و البته کل لیگ برتر است و ارزش او بیش از این ارقام است. اصلا شاید نتوان روی تأثیری که این بازیکن در تیم استقلال دارد قیمت گذاشت. او با ما ۲ فصل دیگر هم قرارداد دارد و حتی حق نقل و انتقالش را هم به باشگاه واگذار کرده است.

* پس مشکل چیست؟

- او حتی از رقم قراردادش با استقلال هم رضایت داشت تا اینکه در تابستان امسال ارقام برخی بازیکنان به شکل غیرمعمولی افزایش پیدا کرد و او هم متوقع شد.

* به او حق می دهید متوقع شده باشد؟

- با تفاوتی که بین اعداد قراردادها ایجاد شده بله! اما ما در این چند ماه گذشته به اندازه ۲ سال بدهی خارجی را دادیم که خودش به اندازه پول یک فصل بودجه باشگاه بود. از طرفی یا اسپانسر نداشتیم و یا اگر هم داشتیم از اسپانسر هم عایدی نداشتیم. البته الان شرکت "های وب" آمده و تا حدی وضعیت بهتر است ولی باز هم پاسخگوی این همه بدهی نیست. در حال حاضر از نظر سازمان بازرسی ما محکوم هستیم و باید به زودی به دادگاه هم برویم. در این شرایط که پولی نداریم چطور می توانیم قرارداد قایدی را افزایش بدهیم.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* یعنی پول باشد قراردادش را بالا می برید؟

- بله! با مهدی حرف زدیم و قانع شد که ما شکی در این موضوع نداریم که پرداختی مان به او کم است. ولی پول باید باشد تا بدهیم. اگر الان قولی داده بودیم که در انجامش می ماندیم و بازیکن حق فسخ داشت می دانید چه می شد؟ الان قرارداد ریگی، رضاوند و برخی نفرات دیگر هم باید تغییر کنند.

* بالاخره تکلیف قایدی چه می شود؟

- مهدی جزو بازیکنان بااخلاق تیم استقلال است. دوست هم دارد که به خارج برود و ما هم کمکش می کنیم ولی اول باید با استقلال قهرمان شود و بعد ما خودمان هم کمک می کنیم ترانسفر شود تا از این طریق به باشگاه هم کمک شود و به جایش بازیکن بگیریم. حتی او دوست دارد قراردادش را با استقلال بیش از اینها هم تمدید کند ما هم از این موضوع استقبال می کنیم.

*درباره وضعیت میلیچ و اینکه بالاخره تدارکی برای بازگرداندن او به تهران صورت گرفته یا نه صحبت می کنید؟

- در حال تأمین منابع مالی باشگاه هستیم تا همزمان با پرداخت طلب بودوروف و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی مان بتوانیم طلب میلیچ را هم بدهیم و او را هر چه زودتر به تهران برگردانیم چون فرهاد هم در صحبتی که با ما داشت گفت مدافع کرواتش را می خواهد.

فرهاد متوجه شد درباره من اشتباه می کرده/به مجیدی گفتم این هوادار چیزی جز قهرمانی نمی خواهد

* چطور است که میلیچ تا امروز از استقلال شکایت نکرده است؟

- من شخصا دو بار در این مدت با میلیچ صحبت کرده ام و واقعا باید معرفت این پسر را تحسین کرد که به خاطر ما تاکنون از باشگاه شکایت نکرده است وگرنه می توانست برود و به فیفا شکایت کند. متأسفانه مدیران قبلی پولهای اسپانسرهای باشگاه را از قبل پیش خور کرده بودند که این یا از سوءمدیریت شان بوده یا به دلیل محدودیت هایی که در درآمدزایی داشتند ولی به هر حال ما امروز با وضعیت سختی از این نظر مواجه هستیم و سعی می کنیم به زودی طلب میلیچ را بدهیم.

* فولاد را هم که شکست دادید؟

- این پیروزی هم مبارک تیم فنی جدید و همه بازیکنان و البته هواداران باشد که دوست دارند تیم شان فقط برنده باشد. ان شا الله این بردها تداوم داشته باشد و در نهایت بهترین اتفاق برای استقلال بیافتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    15 9
    بزرگوار از 15 هفته 8 هفته صدرنشین بود که همش با بازی بیشتر بود آخه این چه حرف غیر حرفه ای هست که می زنه این خبرنگار؟
    • بی نام DE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      13 13
      لنگی چطوری؟
    • Landrover IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      12 5
      یه بار نشد بحث استقلال بشه و یه لنگی نیاد؟
    • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      1 2
      اخه تو چرا نظر میدی درباره استقلال داره میگه هوادار هاش باید نظر بدن نه تو
  • دکتر محسنی(فوق تخصص بیماری های داخلی) IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 3
    خدا عمر با عزت به شما بده آقای مجیدی عزیز...... عالیییی هستید عالییی. بزرگوار همشهری نازنینم
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 6
    خاک بر سر این که مجیز مربی بگه... خاک برسر این کاسه لیسان...
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 2
    استقلال هر وقت خواست اوج بگیره بالاخره چه عمد و چه غیر عمد براش حاشیه درست کردند و جلوی پروازش رو گرفتند.والا هیچی کم نداره
  • یمین IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 1
    عالی آقای مجیدی⚽⚽
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 1
    کمک کنید تیمتان قهرمان شود
  • یحیی IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 3
    اقای عبدیان در نظر سنجی ک از طریق سایت ای اف سی انجام شد تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران وآسیاست. چرا بیت المال را بدن به این دوتا تیم!!
  • کرار IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 0
    نظرسنجی ای اف سی به درد عمه اش میخوره ۸حداقل توخانواده ما۵نفراستقلالی هستیم یکنفرمون هم تو نظرسنجی ای اف سی شرکت نکرد و خیلی های دیگه لطفا به عقلت رجوع کن استقلال و لنگ پرطرفدارترین هستندوبس گول این حرفهارو نخور آقای مجیدی برای این تیم خیلی کوچیکه این تیم حداقل استرا میخواست که آقایون ترسیدن اس اس قهرمان بشه استرارو فراری دادن ولیکن باحضور کمالوند خیلی امیدوارشدم چون ایشون کاربلده و ان شاءالله آقای مجیدی درکنارایشون موفق میشه به شرط اینکه دوباره توحاشیه نبرن وکمالوند رو فراری ندن یا نبرنش لنگ
  • مهیار IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 3
    لنگی ها ترسیدند میبینی چرا چون پلنگ برگشته میدونی پنگ کیه؟ فرهاد مجیدی
    • CA ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      3 0
      مجیدی پنگ هست؟!
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      پنگ
  • عزیزالله سجادیان IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 4
    اگر باهم صادق باشید همیشه استقلال قهرمان است. آرزوی هر ایران قهر مانی استقلال است
    • CA ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      هر ایران؟مگه چند تا ایران وجود داره؟
    • rabin IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      چقدر شما به پت پت افتادین چقدر سوتی میدین طرفدارای استقلال چقدر استرس دارین پلنگ رو میگین پنگ ..هر ایرانی رو میگین ایران. بعد خودتون میگین قهرمانی استقلال آرزوی هر استقلالی هست داشای من آره آرزو هست چونکه براتون یکم دست نیافتنی که نه ولی خیلی خیلی سخت هست انشالله با دعا کردن به آرزوتون برسین والله ما هم بخیل نیستیم بی رحم نیستیم مانم به عنوان یک انسان دوست داریم دل عده ای استقلالی شاد بشه حداقل دهه ٨٠ دیها و ٩٠ دیها قهرمانی استقلال رو ببینن چون براشون سوال شده که بابا اگه این تیم تیم پرافتخاری هست جرا جامی ندیدیم ازشون یا این بازیکنایی بهترین ادوارع استقلال با ادعای خودشون آرزو به دل موندن تو سابقشون یه جام ببینن یه عکس یادگاری فردا میشن مثل اون مثال که میگن طرف میگه فوتبالی هستم ولی یه عکس با شورت ورزشی نداره دعا کنین دوستان دعا ما که از این نعمت سرشار شدیم.
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 1
    استقلال امسال هم قهرمان نمیشه .
  • محمدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 1
    فرهاد مجیدی خودش خری است مثل دختر ها همش ناز میکند احتیاج به
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 1
    آقای فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای سرمربی گری استقلاله من اعتقادم بود و هست.
  • فخرا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 1
    همون فکری بهتر بود .آخه این کیه .فرهاد خان همیشه مارو ول میکنه میره .پولکیه بره گمشه.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 1
    استقلال قهرمان میشه ولی به شرط اینکه جدول برعکس بشه
  • بهلول IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    نمیدونم وقتی بحث استقلالیها یا قهرمان آسیاست،لنگی سوراخ چرا پا برهنه میدوه وسط هروقت ستاره اصلی روپیراهن تیمتون اومد اونوقت اجازه اظهار نظر دارید اونم شاید،نستاره تقلبی ......
  • ir.68 FR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    اول وآخرش ما قهرمانیم خوب چه کاری بود همون فکری رو میزاشتید دیگه
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    استقلالیا همیشه تو مربی عوض کردن هستن یکی پس از دیگری فقط نوازی مونده که نیوردنش هنوز
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 0
    بنظر من اقای مجیدی اصلا بدرد مربیگری نمی خوره
    • اصخر IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 1
      همین فرهاد بود که تو حذفی لنگ رو برد فرهاد عشقه مثل اس اس
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 0
    شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
  • محمد صادق IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    فوتبال و صدا و سیما و ایران خودرو مملک را نابود کرد
  • محمدپارسایی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام تراکتور فقط دراذربایجان طرفدار داره وبین آذری زبانهای تهران در جنوب مخصوصا خوزستان استقلال بیشترین طرفداررادارد باتشکر محمدپارسایی از شیراز جنت طراز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس