کد خبر 1191948
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
مطهری: پرسپولیس با ذهنیت برنده شدن بازی کرد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش با ذهنیت برنده بودن برابر مس نوین بازی کرد.

به گزارش مشرق، حمید مطهری بعداز پیروزی تیمش برابر مس نوین کرمان اظهار کرد: در بازی‌های حذفی باید با ۱۰۰ درصد تمرکز کار کنید. تیم ما امروز با ذهنیت خوبی کار را شروع کرد. ما بیشتر روی زمین بازی می‌کنیم اما کیفیت زمین خوب نبود.

وی افزود: در کرمان که هزینه‌های زیادی می‌شود و به دنبال ساختارسازی هستند، وقتی زمین اینجا را دیدم واقعا تعجب کردم. این زمین برای کرمان مناسب نیست. توقع ما این است که زمین کیفیت بهتری داشته باشد.

او همچنین گفت: پرسپولیس همیشه از کانال‌های کناری و عمق استفاده می‌کند و با استفاده از کارهای ترکیبی پیش می‌رود. گلی هم که زدیم روی کارهای تمرین شده بود. شکل بازی ما روی جابه‌جایی‌های زیاد بود. به تیم مس نوین هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارند. بازیکنان ما ذهنیت برنده بودن را دارند و با تمرکز بازی کردند. پرسپولیس همیشه می‌خواهد برنده باشد و همیشه مبارزه گر و جنگجو است.

مطهری تصریح کرد: اگر می‌خواهند فوتبال کرمان پیشرفت کند، نیازمند زمین با کیفیت هستید. ما حدود ۴ هفته قبل در سیرجان بازی کردیم و فوتبال با کیفیتی ارائه کردیم اما امروز کیفیت زمین مطلوب نبود. مس هم دنبال توپ‌های بلند و توپ‌های سوم بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تاج اصیل IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 1
    عجب چه قرعه ای بعد بگین دست پاپا مسعود تو کار نبوده ،،،عجب ذهنیتی بود مقابل تیم گمنام محلات یکی از روستاهای کرمان طویله باید لشکرکشی می کرد ،،،باز هم اگه پاپا مسعود بی خیال شده بود بدون شک یکبار دیگر فاجعه قشقایی اتفاق می افتاد ولی پاپا باهوش و زرنگ بود وبه موقع وارد عمل شد مرسی پاپا که طویله را نجات دادی
  • جمشید IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    ششتقلال هم با روحیه داورها می برد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس