کتاب تحریف واقعیت - کراپ‌شده

تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی گرایی در دفاع مقدس به قلم نوسینده کتاب تحسین شده هنر اهل بیت(ع) به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، تحریف واقعیت مروری است بر حقیقت‌های آشکار دفاع مقدس برای زدودن غبار انحرافاتی که توسط نقشه‌های مرموز بدخواهان بر چهره آن نشسته است. با مطالعه این کتاب ضمن آشنایی با مبانی معرفتی جوانان افتخارآفرین دوران دفاع مقدس، با ایده‌های نابی آشنا می‌شوید که باعث می‌شد تا جوانان سلحشور دست از زندگی شیرین‌شان شسته و میدان خون و حماسه را برگزینند.

کتابی درباره واقعیت‌های انکار ناپذیر نبرد هشت ساله

در کتاب تحریف واقعیت با ترویج اندیشه ملی‌گرایی و ناسیونالیستی توسط استعمارگران و دشمنان مسلمانان آشنا خواهید شد. تفکری که از حربه‌های قدیمی استعمارگران است و پیوسته از سوی اندیشمندان روشنگر مردود اعلام شده است.

تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی گرایی در دفاع مقدس به قلم نوسینده کتاب تحسین شده هنر اهل بیت(ع) به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود .

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس