قالیباف: آل هاشم از پرچمداران مسیر احیا آرمان انقلاب/ بدون زندگی کردن با مردم نمی توان مشکلات را حل کرد

حجت السلام آل هاشم به خوبی توانسته اند مسیر علمایی چون آیت الله شهید مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می توان مشکلات آنها را فهمید و نه می توان راه حلی برای آن پیدا کرد.

به گزارش مشرق، با راهبری آل هاشم آینده ای بسیار درخشان و مثال زدنی در انتظار آذربایجان خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه(۲۳ اسفند)، به منظور شرکت و سخنرانی در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی وارد تبریز شد.

قالیباف در این سفر ابتدا با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کرد.

او سپس به دانشگاه تبریز رفت و در همایش«شهید شیخ محمد خیابانی» سخنرانی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت به تهران در اینستاگرامش نوشت: «امروز میهمان مردم شریف آذربایجان، علمای این دیار و نمایندگان پر تلاش و خدوم آذربایجان شرقی بودم و دیدم عموم مردم تا چه اندازه به حجت الاسلام المسلمین حاج آقای آل هاشم ( امام جمعه تبریز) علاقه مند هستند و جوانان چقدر با این عالم دوست داشتنی و مهربان، راحت و صمیمی معاشرت می کنند.

حجت السلام آل هاشم به خوبی توانسته اند مسیر علمایی چون آیت الله شهید مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می توان مشکلات آنها را فهمید و نه می توان راه حلی برای آن پیدا کرد.

حاج آقای آل هاشم امروز یکی از پرچمداران مسیر احیاء آرمان های ناب انقلاب اسلامی در نسبت مسئولان با مردم هستند و تا امروز این حرکت را به خوبی و با تمام توان پیش برده اند.

با نقش آفرینی عموم جوانان از جمله جهادی ها و باکری های جوانی که در شهرها و روستاهای سراسر خطه آذربایجان، آرام و بی توقع مشغول مجاهدت هستند و با راهبری علمایی چون حجت الاسلام آل هاشم گ، ان شاء الله آینده ای بسیار درخشان و مثال زدنی در انتظار آذربایجان سرافراز خواهد بود.»

قالیباف:بدون زندگی کردن با مردم نمی توان مشکلات را حل کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    6 2
    من جنوبی ام اما حقیقتا این امام جمعه رو دوس دارم، با اینکه فقط یکی دوتا عکس و چندتا فیلم کوتاه ازشون دیدم..
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    2 7
    حرف شما درست است.ولی فقط شما نیستید که در ریاست جمهوری اینکار را بکنید.همان مجلس بمانید وریاست جمهوری را برای جلیلی یا سعید محمد بگذارید.جلیلی که همیشه میان مردم است نه فقط قبل از انتخابات !
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 1
    واقعا شخص بزرگیه به شدت مردمیه و همه هم دوسش دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس