کد خبر 1193196
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های داورسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و لبنیات پاک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی مارون و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۹هزار و ۶۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۴هزار و ۲۵۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۸۸۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۴۵۷میلیارد تومان در بیش از ۷۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ورق بورس برگشت؛ شاخص صعودی شد

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داورسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی پارس، آهنگری تراکتورسازی ایران و سیمان غرب بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۸۸میلیون ورقه به‌ارزش ۴۴هزار و ۷۴۰میلیارد تومان در ۴۴۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۹۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، تولید برق ماهتاب کهنوج و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس