کد خبر 1193305
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
بیت کوین

طی ماه‌های گذشته و به خاطر جذاب‌تر شدن بازار ارزهای مجازی شاهد ورود عابر بانک‌هایی هستیم که کاربران می‌توانند از طریق آنها دارایی‌های دیجیتال خود را خرید و فروش کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، از آنجا که طی ماه‌های گذشته شاهد انفجار قیمت در بازار ارزهای مجازی هستیم، بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند تا بیشترین استفاده را از این فرصت ببرند.

با عبور قیمت بیت کوین از رقم هایی نظیر ۵۰ و ۵۵ هزار دلار و اینکه روز گذشته حتی به ۶۱ هزار دلار هم رسید، شرکت‌هایی نظیر کوین فلیپ و کوین کلود هزاران دستگاه عابر بانک را سطح ایالت هایی نظیر نیویورک و مونتانا نصب کرده‌اند.

مارک شویکت، بنیانگذار شرکت کواد کوین، در این باره می‌گوید: ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که تقاضا برای بیت کوین وجود دارد و مردم می‌خواهند هر جا که هستند خرید کنند.

وی البته طی یک سفر یک هفته‌ای موفق شده است، عابر بانک‌های شرکت خود را در چند نقطه از جمله در چند پمپ بنزین در مونتانا نصب کند.

بنا به اعلام وبگاه HOWMANYBITCOINATMS تا پایان ماه ژانویه مجموعا بیش از ۲۸ هزار دستگاه عابر بانک بیت کوین و ارزهای مجازی در سراسر آمریکا نصب شده اند که حداقل ۱۰ هزار دستگاه فقط در ۵ ماه قبل از آن نصب شده بودند.

در واقع روند رشد محبوبیت و معاملات رو به افزایش بیت کوین اصلی ترین دلیل رفتن شرکت ها به این سمت بوده است.

کاربران هم به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند، از دستگاه های عابر بانک یا ای تی ام در این زمینه استفاده کنند که از جمله آنها این است که برخی کاربران می‌خواهند ناشناس بمانند، برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند که با یک دستگاه فیزیکی برای مبادله کار کنند، برخی حساب بانکی ندارند، برخی دیگر نیز به دنبال دریافت پول نقد هستند یا می‌خواهند بیت کوین‌های خود را به خارج از آمریکا حواله کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • davood eskandary IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 1
    خیلی خیلی عالی
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 1
    این مسخره بازی ها چیه اخه . برن از صرافی های کوینکس یا بایننس بخرن این همه راه بری ارز دیجیتال بخری با خودپرداز ؟ بشینن خونه با موبایل کمتر از ۱۰ ثانیه نه فقط بیت کوین بلکه هر رمز ارز مورد نظرشون رو خرید یا فروش کنند
    • دیدگا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      0 0
      دانشمند متن خبر نوشته که برای چی این شرکت ها به این سمت رفتن! نقد کردن و حواله کردن و دریافت وجه از یک دستگاه فیزیکی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس