هشدار گسترش کرونای انگلیسی در مازندران/ شمار مبتلایان شناسایی شده به ۷ نفر رسید - کراپ‌شده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی ۵ بیمار جدید مبتلای ویروس انگلیسی کرونا خبر داد و گفت: با شناسایی این افراد تعداد مبتلایان به در استان به هفت نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی امشب طی گفت‌وگویی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده از اطرافیان نخستین بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در قائم‌شهر، مشخص شد که پنج نفر دیگر از اعضای این خانواده نیز به کرونای انگلیسی مبتلا هستند.

 وی با تاکید بر این که از زمان شناسایی دو بیمار مبتلا به گونه جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در قائم‌شهر،   تمام افراد در معرض تماس مستقیم با این افراد از جمله  خانواده، همکاران، همسایه و غیره از طریق تیم‌های رهگیری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ردیابی شده اند،   عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که همگی پنج بیمار جدید شناسایی شده از اعضای این خانواده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: بدین ترتیب شمار مبتلایان شناسایی شده ویروس کرونای انگلیسی در استان مازندران به هفت نفر افزایش یافت.

 موسوی با بیان اینکه ابتلا همکاران این افراد با وجود حضورشان در محیط کارشان که اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک زدن رعایت می‌شد، برای همه یک هشدار و اعلام خطر بوده است، گفت: با این شرایط تشدید مراقبت‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن بیشتر از گذشته مورد تاکید است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    چرا از کرونای هرمزگان هیچی نمی گید ۱۰۰کرونای جهش یافته داره
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    مبارک به دلخوش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس