کد خبر 1193930
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مصدومان چهارشنبه سوری

سخنگوی کمیته چهارشنبه سوری اورژانس پایتخت از مصدومیت ۵۵۳ نفر و فوت ۳ نفر در پایتخت در رابطه حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید مهرسروش سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران، درباره حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال در روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ اظهار کرد: در استان تهران متأسفانه ۳ نفر فوت کردند. یکی از جان باختگان نوجوان ۱۵ ساله‌ای است که در جاجرود در صحنه حادثه فوت کرده و دو جان باخته دیگر، آقا با سنین ۱۸ و ۳۱ سال هستند که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شهدای تجریش فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت آسیب‌های چشمی مصدومان چهارشنبه‌سوری

وی افزود: ۵۵۳ نفر مصدوم شده‌اند که ۱۷ نفر در محل درمان شده‌اند. ۴۱۳ نفر از بیمارستان ترخیص و ۱۲۲ نفر در بیمارستان بستری شده و متأسفانه پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه ۶۱ مورد قطع عضو، ۲۱۶ مورد آسیب به چشم و ۱۷۰ مورد سوختگی گزارش شده است.

ببینید:

عکس/ مصدومین آخرین چهارشنبه سوری قرن (+16)

به گفته وی ۴۱ درصد مصدومان سن ۸ تا ۱۶ سال دارند و ۳۷ درصد از مصدومان عابران پیاده بوده اند.

مهر سروش در پایان گفت: استان تهران متأسفانه در حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۳۹۹ بیشترین مصدوم را داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    6 0
    ازادی تا انجا محترم است که باعث لطمه به ازادی دیگران نشود این چطور شادی است که یکی می سوزد یکی شادی می کند. یکی دود از اشپزخانه اش بلند نمیشود ان دیگری پولها را دود می کند. یکی زهرترک می شود دیگری هیجان زده
    • افتخار AU ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      2 0
      احسنت
  • دکتر IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    5 1
    به جهنم سزای مردم ازار همینه وقتی ترقه به اندازه کله باباشون می زنن زن و بچه مردم و ادمهای سالخورده رو نصف عمر می کنن باید بدتر از اینا سرشون بیاد
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    6 1
    هر آنچه سرشان بیاید کم است اینها همان مردم ازرهای خیابانی هستند دیشب بغل منزل ما ترقه و فشفشه در می کردند هر چه گفتم آقایون ما مریض اعصاب داریم به حرف ما اعتنائی نکردند آخر سر به پلیس ۱۱۰ زنگ زدیم
  • احمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    9 0
    انسان تعجب می کند که اینهمه تذکر داده می شود و از خانواده ها خواهش می کنند مراقب بچه های خود باشید اما بازهم عده ای حتی به فکر سلامتی خود نیستند!! واقعاً ارزش دارد برای یک رسم بیهوده انسان بینایی و یا آسیب جسمی خود را تا آخر عمر از دست بدهد؟
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      5 2
      تعجب نداره چون اینها انسان نیستند - یک مشت حیوان هستند - اون عابر بدبخت چه تقصیری داره ؟ - با فروشندگان مواد محترقه باید مانند فروشندگان سلاح برخورد شود
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    0 0
    این گزارش چه فایده ای دارد باید چهارشنبه سوری مدیریت شود این یک جشن هست و نیاز به برنامه ریزی اصولی دارد. به جایی که داد بزنید نکنید خطر دارد بگویید در این جشن چگونه شاد باشید البته با فراهم کردن امکانات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس